Lil-H Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hehe, jeg skrev bare sure why not. Presiserte at det var trance vi hørte på =) SolarStone - Solarcoaster Lenke til kommentar
W Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Gøy med melding fra MTV... Skuffende line-up på årets Sensation White i Amsterdam ja, blir bare mer og mer house, selv om det ikke er så krise. DJ_Dark: Dark by Design sin remix av Heavens Cry er bedre enn Biomehanika sin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Gøy med melding fra MTV... Skuffende line-up på årets Sensation White i Amsterdam ja, blir bare mer og mer house, selv om det ikke er så krise. DJ_Dark: Dark by Design sin remix av Heavens Cry er bedre enn Biomehanika sin. 8835215[/snapback] Faen! Ikke bli imponert over å få den meldingen fra MTV. Den sendes ut til folk på alle forums du finner. Har fått den på 4 forskjellige forums. Massemelding ftw! Endret 11. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Gøy med melding fra MTV... Skuffende line-up på årets Sensation White i Amsterdam ja, blir bare mer og mer house, selv om det ikke er så krise. DJ_Dark: Dark by Design sin remix av Heavens Cry er bedre enn Biomehanika sin. 8835215[/snapback] Faen! Ikke bli imponert over å få den meldingen fra MTV. Den sendes ut til folk på alle forums du vinner. Har fått den på 4 forskjellige forums. Massemelding ftw! 8835426[/snapback] Vinne på forums? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Rettet det opp til finner. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Mmmmmkey... Markus Schulz kommer som sagt med artist albumet 'Progression' i starten av Juli. Det skal uten tvil inkjøpes as the fan i am. Tracklisting: 01 | I Am (vs Chakra) 02 | Spilled Cranberries 03 | On A Wave (Feat Anita Kelsey) 04 | Lost Cause (Feat Carrie Skipper) 05 | Mainstage 06 | Fly To Colors 07 | Let It Go 08 | SLA9 09 | Daydream (Feat Andy Moor) 10 | Perfect (Feat Dauby) 11 | Trinidad To Miami 12 | Cause You Know (Feat Departure) 13 | Cause You Know (Is This The End) (Feat Departure) “When I grew up listening to music it had a huge influence on me, and made me who I am, so when I make my own music I do it with the listener in mind and try and recreate that one on one feeling I’ve always had. It’s something that gets you through hard times, is a soundtrack to good times, and touches you in a unique way. I’m really proud of this album, and I hope people playing it will love it as much as I do. ” You bet.. Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Begynte å lure . Tilbake til emnet, er det noen som synes trancemaster cd-serien er bra. Har hørt på noen av dem, men syntes ikke at det var noe særlig. Er det noen som har tips om cd-er i retning "Trance 2003 - 2nd Edition"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Begynte å lure . Tilbake til emnet, er det noen som synes trancemaster cd-serien er bra. Har hørt på noen av dem, men syntes ikke at det var noe særlig. Er det noen som har tips om cd-er i retning "Trance 2003 - 2nd Edition"? 8835910[/snapback] Trancemaster 3000-4000 var bra om jeg ikke husker helt feil. Mange klassikere der! Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Trancemaster 3000-4000 var bra om jeg ikke husker helt feil. Mange klassikere der! 8836305[/snapback] Det vet jeg ikke, har bare hørt 3007, 4000 og 4004, men den siste var ikke helt god Endret 11. juni 2007 av Thhe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 3006-3008 var vel de store om jeg husker rett! Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 3006-3008 var vel de store om jeg husker rett! 8836774[/snapback] Ja, 3007 var ganske bra, men hvilken var best? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Trancemaster 4004!! Kan nevne låter som Signum - The Timelord, Endre - I Kill For You, Primer - Everlast og Based vs. Ace's Delight - Witness. De 2 sistnevnte er blandt min top 20... Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Trancemaster 4004!! Kan nevne låter som Signum - The Timelord, Endre - I Kill For You, Primer - Everlast og Based vs. Ace's Delight - Witness. De 2 sistnevnte er blandt min top 20... 8836892[/snapback] Jan wayne-pictures, wenom pres. kasuma-witness og kinderwater var også ganske bra Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som har hørt "holymen" med "the last universe"? Tror det er den beste sangen de har laget/mixet(er fra the last samurai ) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 wenom pres. kasuma-witness Dette ER Based vs. Ace's Delight - Witness. Tror de har printa feil på coveret... Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dette ER Based vs. Ace's Delight - Witness. Tror de har printa feil på coveret... 8837055[/snapback] Ser sånn ut, i tillegg til databaser, fordi Musicmatch Jukebox 10 plus mener det samme(kasuma....) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er fordi det er en feil med den releasen: Venom (plateselskapet til Ace Da Brain / Ace's Delight) gav ut vinylen som inneholdt: Based! vs. Ace's Delight - Witness Kasuma - Dreaming ...men på releasen sto det "Venom pres(ents) Kasuma - Witness / Dreaming. Det var bare en trykkleif tror jeg. **The cover and the vinyl imprint contain several spelling and other errors which some have been corrected for the discogs submission.** The vinyl reads: Artist: "Venom pres. Kasuma" A - Witness [Andreas Schmidt] AA - Dreaming [Karsten Loos] The artist for B-Side should have been Baced! vs. Ace's Delight but was not labelled so we have added it. Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sikkert riktig, har bare sett og hørt sangen på plata Har du noen forslag til album/artister med musikk som ligner "Alfa - Sorella(version 2)", bare at det er en litt "bedre" midtdel? Dessuten, hva heter den trance-style'n? Lurt på det lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå