LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tullinger, det er ingenting som er bedre enn DJ Clonepa. =D Noen som har noen anbefalinger eller? Jeg vil ikke ha noe flinkis-trance, jeg vil ha eurotrash av beste vare. Jeg er 100% seriøs. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skal du ha eurotrash er du i feil tråd min gode LarsP. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Neida, det er jo det som er skikkelig trance. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Neida, det er jo det som er skikkelig trance. 8820022[/snapback] Fortsetter du rapporterer jeg deg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Uhm, hvorfor det? Er dere så forlegne over å høre på en musikkstil at dere inntar forsvarspositur med en gang en "utenforstående" beveger seg inn i tråden deres? Det blir som om jeg skulle rapportert noen i Backstage-tråden fordi han/hun synes Linkin Park er bra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Men hør nå hva vi sier da. Det du snakker om er ikke trance, det er dance. Derfor ber vi deg vennlig om å spørre i den tråden, ikke denne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jaja, sure. Jeg hører strengt tatt ikke forskjellen, men det er vel du som er eksperten. Flagger ut til dancetråden jeg da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jaja, sure. Jeg hører strengt tatt ikke forskjellen, men det er vel du som er eksperten. Flagger ut til dancetråden jeg da. 8820074[/snapback] Gjør det du Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jaja, sure. Jeg hører strengt tatt ikke forskjellen, men det er vel du som er eksperten. Flagger ut til dancetråden jeg da. Det er ikke DJ_Dark som bestemmer det. Det er bare sånn det er. Er du særiøs nok(noe jeg tviler sterkt på at du er) hører man klar forskjell på Dance og Trance. Det er en grunn til at det fikk forskjellige navn vet du Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg hører ikke at DJ Clonepa faller under definisjonen dance og ikke trance, nei. For meg så er det en slags blanding av trance/dance og noise. Lenke til kommentar
W Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hadde du ikke hatt over 10 000 innlegg hadde du nok blitt skjelt ut og rapportert hundrevis av ganger allerede... Randy Katana - Session Impossible (Progressive Mix) Endret 9. juni 2007 av Zyztem Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva synes dere om Robert Miles? Har hørt på flere låter, som f.eks. Full Moon, Flying Away, Heatwave og Freedom, utrolig bra imo. Avslappende og deilig musikk. Chillout-trance er bare helt rått noen ganger . Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lemon & Einar K - Hope (Sample fra bangingtunes.com) Bra trance fra norske Inge Nilsen & Einar Kristiansen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lemon & Einar K - Hope (Sample fra bangingtunes.com) Bra trance fra norske Inge Nilsen & Einar Kristiansen. 8821412[/snapback] Du er bare så etterpå ass, crs Klikk her for å komme til side 225 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Du er bare så etterpå ass, crs Ja jeg er treigere enn en skilpadde, men nå fikk ihvertfall folket også en sample å høre på... Btw, her er et par andre bra... Everwake - Twilight Rising (Firestorm Remix) Everwake - Twilight Rising (Qursion Remix) Marninx - Aire Azul (Freek Geuze Remix) Marninx - Aire Azul (Estiva Presents Sunover Remix) (Samples fra juno & trackitdown) Endret 9. juni 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du liker Firestorm du. Men... sjekk ut denne: Evbointh - One Wish Sample på myspacet hans. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Second Sun - Empire (TPOD Mix by Paul van Dyk) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Vocallåtene jeg digger atm: DJ Shah - Who Will Find Me Jose Amnesia - Wouldn't Change A Thing Jonas Steur - Falling To Pieces Sunlounger - In & Out (DJ Shah Rework) Cerf, Mitiska & Jaren - Me & You (Jody Wisternoff Remix) Thrillseeker - Waiting Here For You Alex Bartlett - Touch The Sun (Rank 1 / Duende Remix) Alucard vs. Solar Stone - Late Summer Fields Noen som kan anbefale noe lignende? (NB: Må være fra i år)... Endret 10. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er det rart folk liker Firestorm da!? Lenke til kommentar
djilo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Trenger litt hjelp her :S http://www.youtube.com/watch?v=-TfZxb3wDyU I starten av den filmen (første sangen) er det en sykt rå sang, er det noen som vet hva den heter ?? Hadde vært hyggelig med et svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå