hfthomas Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 tiesto har veldig mye bråk, men in search of sunrise er noe av det beste jeg hører! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jaok tiesto har veldig mye bråk 8815173[/snapback] Hva mener du med bråk?. Kan du nevne hvilke låter under han som går under bråk?. Bare nysjerrig, er ikke ute etter flaming her Har selv ikke noe imot han, men syns han har mekka noen sære låter i det siste... Alex Bartlett - Touch The Sun (Duende Dub) Alex Bartlett - Touch The Sun (Duende Vocal Mix) Alex Bartlett - Touch The Sun (Rank 1 Remix) Har hatt alle nevnte en stund, men endelig er de ute for salg Endret 8. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tiesto er uten tvil en av verdens mest skilled producere innen trance. Fy faen den mannen har lagd mye bra opp igjennom tiden som har hatt big time innflytelse på hele scenen. Det er ikke til å komme unna.. Liker mannen jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Men fy faen så mye junk det har vært mellom de få gode! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mainstream horer Ja, for Tiesto er "ikke" Mainstream. Vet om flere HDM-horer som pleier å dra når Tiesto er i norge. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ÅÅÅh, JEG ELSKER Markus Schulz - Fly To Colors RÅÅÅ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ÅÅÅh, JEG ELSKER Markus Schulz - Fly To Colors RÅÅÅ! 8815620[/snapback] Jeg kan virkelig ikke si noe imot deg der! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Mainstream horer Ja, for Tiesto er "ikke" Mainstream. Vet om flere HDM-horer som pleier å dra når Tiesto er i norge. 8815598[/snapback] Mente det slik at de andre hørte på hva folk vanligvis hørte på av radioshows: ASOT, GDJB og TAWT... ÅÅÅh, JEG ELSKER Markus Schulz - Fly To Colors RÅÅÅ! 8815620[/snapback] Helt OK låt. Savner mer melodi... Endret 8. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ÅÅÅh, JEG ELSKER Markus Schulz - Fly To Colors RÅÅÅ! 8815620[/snapback] Helt OK låt. Savner mer melodi... 8815684[/snapback] *drepe sakte, men sikkert.......* Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ahh, smooth ISOS-musikk på Tiësto's club life nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ahh, smooth ISOS-musikk på Tiësto's club life nå 8815825[/snapback] Av en eller annen grunn klarer jeg ikke lese det der.. Rart! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Global Experience tunes... Mer lesbart nå? Alucard vs. Solarstone - Late Summer Fields nå. Utrolig deilig låt Endret 8. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hehe, man vet at Nederland er Dance-musikkens hjemland når UEFA European Championships soccer under 21 har valgt Armins Rush Hour som 'theme' Armada Music is proud to present the new Armin van Buuren single 'Rush Hour'. The track is a no nonsense trancer which is known as the 'curtains down' track during his Armin Only performance last year in the Ahoy in Rotterdam. Rush Hour has been chosen to be the theme song of the upcoming UEFA European Championships soccer under 21 which is organized in the Netherlands this summer. The new track of Armin van Buuren will be played at the start of every match during the Championship. On the final, the 23rd of June, Armin will give an exclusive performance in the Euroborg stadium in Groningen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jaok tiesto har veldig mye bråk 8815173[/snapback] Hva mener du med bråk?. Kan du nevne hvilke låter under han som går under bråk?. Bare nysjerrig, er ikke ute etter flaming her Har selv ikke noe imot han, men syns han har mekka noen sære låter i det siste... Alex Bartlett - Touch The Sun (Duende Dub) Alex Bartlett - Touch The Sun (Duende Vocal Mix) Alex Bartlett - Touch The Sun (Rank 1 Remix) Har hatt alle nevnte en stund, men endelig er de ute for salg 8815227[/snapback] Egentlig det med bråk vet jeg ikke, men det er mer som du sier, sære låter! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hehe, man vet at Nederland er Dance-musikkens hjemland når UEFA European Championships soccer under 21 har valgt Armins Rush Hour som 'theme' Armada Music is proud to present the new Armin van Buuren single 'Rush Hour'. The track is a no nonsense trancer which is known as the 'curtains down' track during his Armin Only performance last year in the Ahoy in Rotterdam. Rush Hour has been chosen to be the theme song of the upcoming UEFA European Championships soccer under 21 which is organized in the Netherlands this summer. The new track of Armin van Buuren will be played at the start of every match during the Championship. On the final, the 23rd of June, Armin will give an exclusive performance in the Euroborg stadium in Groningen. 8817621[/snapback] Han sa vel så på forrige ASOT gjorde han ikke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hahahhaha! Den var genial da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Marcel Woods - Lemon Tree 8818599[/snapback] Den er virkelig god den der ja! EDIT; Men den minner meg om en eller annen sang. Som jeg ikke kommer på.. Endret 9. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Rusch & Murray - Epic (Above & Beyond Remix) Nice tune i solsteiken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå