OscarWoHA Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 DJ Mangoo - Inside You DJ Mangoo - Freedom Old, men kos. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg kan skrive litt: GOLIATH TOUR 2004. mer trenger jeg ikke og skrive Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg kan skrive litt:GOLIATH TOUR 2004. mer trenger jeg ikke og skrive Stemmer det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg kan skrive litt:GOLIATH TOUR 2004. mer trenger jeg ikke og skrive meget bra den ja =D ---> Klubbingman - Welcome To The Club (Mat Silver rmx) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix) knall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 må få med airscape mixene av vengaboys - kiss og safri duo - played alive. konge bra låter Lenke til kommentar
simeik Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Trance - Suger hardt!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
nu_nrg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) 2004: Superdrivers (Dave 202 And Phil Green) - Suspension No Faces Meets Dave 202 - I Can Fly C.R.I - 6th Day (Immoral Monkeys Remix) JX - Restless (Mat Silver & Tony Burt Remix 2004) Ohm Boys - Thinking Of You (Ohm Boys RMX) Jochen Miller - Vanity (Original) Dumonde - Cold (Original Mix) Plummet - Damaged (Antillas Edit) T90 - Cant Stop to Follow (One Side Promo) XLR - The Space Program (DJ Spoke & Vespa 63 RMX) B1c - Naughty Girl (2-trance hardstyle Remix) Alias - Evil (Original Mix) K90 - Cosmos (Wavetraxx Remix) Cyber X Feat. Jody Watley - Waves Of Love (Green Court Remix) Phil Green - Moonshine Brooklyn Bounce - crazy (mark smile remix) Js Ten - Deliverance (Fx Zone RMX) Js Ten - Perspection (Original Mix) Dj Spoke - Contact (Dj Spoke And Vespa 63 RMX) Marc Dawn - Random Walk (Nu Nrg Remix) Plastic Angel Vs 2 Players - Supreme (Original Mix) DJ Cyglas - Roots of Evil (Heart of Stone Remix) Dj Ornator - Next Life (Ornator Club Mix) // (Lengo RMX) Dj Ornator - Positiv Energy (Dj Ornator RMX) // (Bassraiders Remix) Div: Walt & Feliz - Expansion (Dj Ghost rmx) Talla 2XLC - Innocence (Dave 202 & Phil Green) Slash - Hypnotize (Dave 202 & Phil Green Remix) Dave 202 - Synthasia (Dave202 & Phil Green Remix) Endret 9. november 2004 av nu_nrg Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har i det siste fått sansen for Armin van Buuren sine verker. Sinnsykt mye bra der ja, både releases og remixer. Nevner de beste sangene jeg kommer på i farten: Armin van Buuren - Communication Armin van Buuren - Sunburn (Jamie Anderson Remix) Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Riva Remix) DJ Tiësto feat. Armin van Buuren - Wonder Gouryella - Walhalla (Armin van Buuren Remix) Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren Remix) Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Armin van Buuren Remix) Solid Sessions feat. Pronti & Kalmani - Janeiro (Armin van Buuren Remix) Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Noen som har hørt noen sanger som ligner på Don Juno Reactor Vs. Davis - Navras ? (fra the matrix revolutions album, når neo slåss mot smith helt i slutten )) Er en blanding av dramatisk kor/opera synging og techno, syns den bygger UTROLIG heftig opp de første 2 minuttene, men så blir alt bare skikkelig kjedelelig.. ellers: Driftwood - Anything goes (original radio edit) Fra Dream Sounds 2004 (syns det er rart at ingen har nevnt astral projection) Endret 12. november 2004 av [Shinobi] Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ziggy X - This Rox Bra den, men ikke det beste fyren har laget... Ziggy X - Geschwindigkeitsrausch Ziggy X - Bassdusche De er bedre etter min mening... Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix) knall Kongelåt det ja, men den hører vel mer til progressive-sjangeren da Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Chicane - Saturday morning Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix) knall Kongelåt det ja, men den hører vel mer til progressive-sjangeren da Er ikke progressive trance trance? B.P. Empire (albumet, men særlig sang 1) av Infected Mushroom er jo veldig bra Lenke til kommentar
ratata Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 er det nye i.m. albumet noko å skryta av? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) the Matrix - Protect the innocent (eller no) Dj Jean - Lift me up ( bartezz remix): mulig det ikke er Dj Jean, men det er det den heter på min pc Bartezz - on the move 4 Strings - Take me away (into the night) Endret 14. november 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 er det nye i.m. albumet noko å skryta av? Vel, mange som hater det iallefall. Jeg synes det faktisk har noen fine sanger, men psykedeliske er de langt ifra. Ser ut som IM beveger seg inn på der kommersielle området, er vel ikke lenge til vi ser dem på MTV Uansett, hver sin smak. Jeg skal kjøpe albumet, men det er langt ifra det beste de har laget. Det må være B.P. Empire eller Converting Vegetarians, kanskje The Gathering. Uansett, de har mye bra! Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg DIGGER trance... Orntli trance... Her er noen av mine favoritt-tunes (siden andre har listet fler enn 1 som det ble bedt om av trådstarter, drister jeg meg til å gjøre det samme): Atmos - Bodytrance Threesome - Gobi Threesome - Mohave Quench - Dreams Primo Lux - Turnpoint (A1 Mix) Rainbox - Seed, Scattered (Marc Van Dale & Enrico Remix) SPX - Straight To The Point The Shove Brothers - Paranoia (Original Mix) Three Drives - Greece 2000 Three Drives - Carrera 2 (Gabriel & Dresden Remix) Gill Norris - Forme (Original Mix) De to siste er bare så utrolig deilige låter.. Har mange MANGE fler, men dette får holde for denne gang... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nathan Fake - The sky was pink (James Holden mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå