DanielvanSand Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 NEWSFLASH: The new Dogzilla Single 'Frozen' is finished and will be out in late Feb / early March. Er da hvertfall på tide at de releaser den nå. Bomma jo grovt på den Newsflashen... Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fictivision vs. Phynn - Escape (Phynn Mix) Heftig i 2004, heftig i 2007. Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ferry Corsten vs The Thrillseekers - Sublime har blitt helt hekta på denna jeg Lenke til kommentar
W Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 NEWSFLASH: The new Dogzilla Single 'Frozen' is finished and will be out in late Feb / early March. Er da hvertfall på tide at de releaser den nå. Bomma jo grovt på den Newsflashen... 8774641[/snapback] Var nok det som var planen, men så har det blitt utsatt mange ganger. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Dj Tiësto - Elements Of Life: Mye bra, men det hadde vært et bedre album uten Dance4Life. Det er nok mange som ikke liker Hes A Pirate Tiësto remix, synes den er helt OK. Luminay - Dark Eyes: Vokal perfeksjon, rett og slett nydelig. Endret 3. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Above & Beyond Vs Dogzilla - A Tri-State Without You 8773962[/snapback] Er det noe sample av den der ute en plass?? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dubfire - Roadkill Kul låt. Sjokkokake: Pm sendt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Neal Scarborough - Madagascar Neal Scarborough - Madagascar (Sophie Sugar Mix) Ja, er en remix av Art of Trance's klassiske anthem. Over til noe annet eksklusivt - Tiësto - Dance 4 Life (DJ Shah Remix) Nei, er ikke den samme Global Experience remixen... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 •Mike Shiver & Ashkan Fardost present AM – Arise (Shiver & Ash F Vocal mix) Hvor? Finner denne ikke noensted, i hvertfall ikke på nettet. Noen som vet hvor? Fant en sample på hans hjemmeside, men kunne ikke kjøpe derifra. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Finner Vocal Mixen på beatport. Tror det er den samme som du har nevnt fordi Hammer & Funabashi remixen og Shiver & Ash F vocal mixen kom på samme release... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dj_Dark: Siden du virkelig brenner for Ferry Corsten, kunne du anbefalt noen CD'er? Jeg har hørt Right of Way og 2005 Passport: Kingdom of the Netherlands (2CD USA Edition). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 system F - Out of the Blue (albumet) Creamfields 2005 - mixed by Ferry Passport: USA L.E.F. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dj_Dark: Siden du virkelig brenner for Ferry Corsten, kunne du anbefalt noen CD'er? Jeg har hørt Right of Way og 2005 Passport: Kingdom of the Netherlands (2CD USA Edition). 8783189[/snapback] Sjekk også ut "Live at innercity RAI", og "The Very Best of Ferry Corsten" Lenke til kommentar
barvini Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Joop - The Future (Rank 1 Remix) God remix av Rank 1. På The Thrillseekers albummet Nightmusic Vol. 2. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dj_Dark: Siden du virkelig brenner for Ferry Corsten, kunne du anbefalt noen CD'er? Jeg har hørt Right of Way og 2005 Passport: Kingdom of the Netherlands (2CD USA Edition). 8783189[/snapback] Sjekk også ut "Live at innercity RAI", og "The Very Best of Ferry Corsten" 8783557[/snapback] + Best of system F & Gouryella part I + part II Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Syntes aldri den remixen var noe bra. Markus Schulz remixen og orginalen er det beste, i mine ører... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har sjekket ut Creamfields, glemte å nevne det. Tror jeg tar og sjekker et par av ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Creamfields cden er sommercd nr 1 Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis noen skulle være bittelittegranne interessert: Lokhèn - Northern Winds, med "Sequentia" og "Sheep Stranglers" Remix. http://audiojelly.com/more_info.cfm?id=13123 eller beatport.com eller trackitdown.net hvis det foretrekkes. Kan også fåes på cd @ cdjshop.com eller juno.co.uk. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dj_Dark: Siden du virkelig brenner for Ferry Corsten, kunne du anbefalt noen CD'er? Jeg har hørt Right of Way og 2005 Passport: Kingdom of the Netherlands (2CD USA Edition). 8783189[/snapback] World Tour: Washington Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå