Allighiero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Woooo! Norsk musikk der og jo! 8745145[/snapback] 3 norske låter faktisk.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sunlounger - Another Day On The Terrace Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sunlounger - Another Day On The Terrace 8756394[/snapback] Sunlounger kommer også med album senere i år såvidt jeg vet. Blir bra. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Urban Lea - Epic Destiny (Original Mix) Euphorik Presents Winbreaker - Polaris (Renov8 Remix) Klikk for samples. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sunlounger kommer også med album senere i år såvidt jeg vet. Blir bra. 8756958[/snapback] Yup, Armin nevnte det igår. Håper det også har låter som In & Out og Another Day..., istedenfor bare gitar-samplende låter Shah har en tvang til å lage. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Sunlounger kommer også med album senere i år såvidt jeg vet. Blir bra. 8756958[/snapback] Yup, Armin nevnte det igår. Håper det også har låter som In & Out og Another Day..., istedenfor bare gitar-samplende låter Shah har en tvang til å lage. 8757081[/snapback] Ikke si du ikke liker det a. En annen zarmin spilte igår var Kimito Lopez - Sub Runner Nydelig låt. Fy faen å skill Kimito er! Endret 1. juni 2007 av E-wok Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Ikke si du ikke liker det a. 8757159[/snapback] Liker det så absolutt. Det beviser at trance ikke bare er *dunk dunk med data* Men jeg syns det har en tendens til å gå om hverandre. Gitarriffet på Aquasblancas er, i mine ører, det eneste som skiller den og White Sand. Ja, Sub Runner er knall. Det er forsåvidt også Nostalgia og Endret 1. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Justin Martin - The Sad Piano (Jimpstar mix) mmmmmmmmmh! Og en gammel klassiker: Doug Laurent - Im Rushing (Extended mix) Endret 2. juni 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) • Maria Naylor – Angry Skies (Terrestial Remix) • Marc et Claude – Tremble (Love Trance Remix) • Matt Darey feat. Marcella Woods – Beautiful (ferruccio Tebaldi remix) Nydelig. DI.fms vocal trance og trance kanaler har utrolig mye bra musikk, men litt for liten rotasjon på sanger og slikt. En nydelig trancesang med tysk(!) vokal: Schiller mit Jette Von Roth - Der Tag.... du bist erwacht. Endret 2. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Alex Stealthy - Something Is Wrong (Kasey Taylor Mix) Stoneface & Terminal - Venus (Original Mix) Kobbe vs. Balthazar - Moonshine Bk And Mark Sherry - Amino Endret 2. juni 2007 av Rakib Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hørte Misja Hesloot live nå i helgen, var råbra ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Whiteglow - Kamil Polner and Polo Olive Karr remix Er det trance da? . Siste dumme spørsmål fra meg for denne gang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hørte Misja Hesloot live nå i helgen, var råbra ! 8771422[/snapback] Hvordan var Lock'n'Load på fredag da? Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Whiteglow - Kamil Polner and PoloOlive Karr remix Er det trance da? . Siste dumme spørsmål fra meg for denne gang 8771875[/snapback] Ja, Kamil Polner produserer trance. Det skal forresten være 'Kamil Polner presents Polo - Whiteglow'. Polo er et av Polners alias. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ASOT 302: Ikke dårlig, men ikke fabelaktig heller. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Above & Beyond Vs Dogzilla - A Tri-State Without You Lenke til kommentar
W Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ASOT 302: Ikke dårlig, men ikke fabelaktig heller. 8773745[/snapback] Synes den var en av de bedre jeg. Sunlounger - Another Day On The Terrace Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sunlounger - Another Day On The Terrace 8774047[/snapback] Posta den også her om dagen her. Utrolig deilig låt! Dogzilla - Frozen Dogzilla - Frozen (Wippenberg Remix) Noen som vet når denne blir released?. Iløpet av sommeren håper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå