Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Til ALLE som liker å poste mp3-smakebiter og annet i denne tråden:

Om dere poster mixer, mp3filer eller linker til nedlasting - SPESIFISER ALLTID om det er snakk om smakebiter dere linker til, eller mp3filer som det er LOV å laste ned.

Spesifiserer dere ikke, kan det hende moderator sletter linkene - hvordan skal vi vite at det ikke er stjålet materiale som blir linket? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spesifiserer dere ikke, kan det hende moderator sletter linkene - hvordan skal vi vite at det ikke er stjålet materiale som blir linket? :)

8701539[/snapback]

Det finner man vanligvis ut ved å gå inn på dem ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sorry, jeg måtte bare :D
Lenke til kommentar

Eksempel på smakebit

Ved å gå inn på den skjønner men reletivt fort (det varierer jo selvsagt fra person til person :p ) at dette bare er et lite klipp av en låt og at det er 100% lov til å laste ned.

Men fysj så OT det gikk nå. Fy skam deg, Alastor.

------

Jeg likte ikke helt Triology albumet må jeg innrømme..

Hadde litt for store forventninger tror jeg, og det endte egentlig med at jeg ble utrolig skuffet.. Waaay too chill-out for min del. Hva skjedde med det gode gamle snadderet som Long Way Home o.l... ? :hm:

Lenke til kommentar

En moderator har for mange tråder å se på til å kunne høre på en hver enkelt mp3-sang :). Derfor kan dere gjøre denne trådens liv enklere ved å hjelpe oss litt.

Men, ser jo nå ut som jeg faktisk sletta et innlegg som brøt retningslinjene også. Ser dere da at å hjelpe oss kan være lurt? :)

Videre kommentarer rundt dette tas på pm. Ikke her.

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke helt Triology albumet må jeg innrømme..

Hadde litt for store forventninger tror jeg, og det endte egentlig med at jeg ble utrolig skuffet.. Waaay too chill-out for min del. Hva skjedde med det gode gamle snadderet som Long Way Home o.l... ? :hm:

8701629[/snapback]

Er på en måte litt enig med deg. Hadde forventet litt mer skikkelig ATB style. Men alikevel, etter jeg har hørt litt på det, og vært i riktig humør til litt chillout, så er det egentlig utrolig bra. Han kan virkelig sakene sine :)

Endret av theck1
Lenke til kommentar

The Blizzard - Kalopsia :love:

Daniel Kandi - I Found A Way :love:

Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix)

Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Original Mix)

Noen som har hørt

DJ Fire - Midnight In Beijing?

Første sangen i guestmixen til Jon O'Bir på TATW 157. Me want

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...