Alastor Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Til ALLE som liker å poste mp3-smakebiter og annet i denne tråden: Om dere poster mixer, mp3filer eller linker til nedlasting - SPESIFISER ALLTID om det er snakk om smakebiter dere linker til, eller mp3filer som det er LOV å laste ned. Spesifiserer dere ikke, kan det hende moderator sletter linkene - hvordan skal vi vite at det ikke er stjålet materiale som blir linket? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Spesifiserer dere ikke, kan det hende moderator sletter linkene - hvordan skal vi vite at det ikke er stjålet materiale som blir linket? 8701539[/snapback] Det finner man vanligvis ut ved å gå inn på dem Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sorry, jeg måtte bare Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Eksempel på smakebit Ved å gå inn på den skjønner men reletivt fort (det varierer jo selvsagt fra person til person ) at dette bare er et lite klipp av en låt og at det er 100% lov til å laste ned. Men fysj så OT det gikk nå. Fy skam deg, Alastor. ------ Jeg likte ikke helt Triology albumet må jeg innrømme.. Hadde litt for store forventninger tror jeg, og det endte egentlig med at jeg ble utrolig skuffet.. Waaay too chill-out for min del. Hva skjedde med det gode gamle snadderet som Long Way Home o.l... ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 En moderator har for mange tråder å se på til å kunne høre på en hver enkelt mp3-sang . Derfor kan dere gjøre denne trådens liv enklere ved å hjelpe oss litt. Men, ser jo nå ut som jeg faktisk sletta et innlegg som brøt retningslinjene også. Ser dere da at å hjelpe oss kan være lurt? Videre kommentarer rundt dette tas på pm. Ikke her. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Mystery Islands & Stefan Cambridge Present Chapter G8 - Final Destination (Original Mix) Pierre Pienaar - Daybreak (Original Mix) Pierre Pienaar - Daybreak (Jason Van Wyk Remix) Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg likte ikke helt Triology albumet må jeg innrømme..Hadde litt for store forventninger tror jeg, og det endte egentlig med at jeg ble utrolig skuffet.. Waaay too chill-out for min del. Hva skjedde med det gode gamle snadderet som Long Way Home o.l... ? 8701629[/snapback] Er på en måte litt enig med deg. Hadde forventet litt mer skikkelig ATB style. Men alikevel, etter jeg har hørt litt på det, og vært i riktig humør til litt chillout, så er det egentlig utrolig bra. Han kan virkelig sakene sine Endret 25. mai 2007 av theck1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tali & Meth - I Can Take You There (Sean Tyas Trance Mix) Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Atb er en ganske god artist innen trance. Eneste jeg hører på og Trilogi var litt skuffende. Atb har jo skiftet stil... Endret 26. mai 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Atb er en ganske god artist innen trance.Eneste jeg hører på og Trilogi var litt skuffende. Atb har jo skiftet stil... 8708556[/snapback] Skiftet stil har han vel ikkje Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Signum - Push Through (Manuel Le Saux Just For Fun mix) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 ASOT 300 var da ikke så bra. Alt var jo "bra", men Markus Schulz' og Armin Van Buurens sett var de beste. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Marcels sett var heller ikke noe å klage på Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Første låta Marcel spillte er så jævlig skamfet. Gi meg navnet! Det er ikke Lemon Tree... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 My sources say otherwise. Alle steder jeg har hørt den heter den Lemon Tree. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jammen jeg sitter å hører på Lemon Tree nå jo, Originalen... Det er ikke den! Må være en remix tydeligvis.. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Daniel Kandi - Make Me Believe ELSK Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jammen jeg sitter å hører på Lemon Tree nå jo, Originalen... Det er ikke den! Må være en remix tydeligvis.. 8712200[/snapback] Marcel Woods - Lemon Tree (M.W. Analogue Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Marcel Woods - Lemon Tree (M.W. Analogue Remix) 8712255[/snapback] Lenke til kommentar
barvini Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 The Blizzard - Kalopsia Daniel Kandi - I Found A Way Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix) Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Original Mix) Noen som har hørt DJ Fire - Midnight In Beijing? Første sangen i guestmixen til Jon O'Bir på TATW 157. Me want Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Cj stone – Into The Sea (green court remix). Fin fin sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå