Xanitra Skrevet 3. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 det er da bare dumt å lukke tråden fordet... be heller moderatorer å straffe de som faktisk bryter retningslinjene, istedenfor å straffe alle... det har skjedd før, og det vil skje igjen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Nok OT kjekling snart? Uansett, jeg har laget en sinnsyk liste med sanger som har betydd mye for meg oppgjennom årene (en god del relativt nye sanger også da, men...). Har ikke tatt med noen remixer eller noe sånt, bare pure original mix / radio edit) Here goes: airbase - dreamer airbase - emotion airbase - genie airbase - ionize airbase - ocean realm airbase - the rock aquagen - destination dance aquagen - funky flow aquagen - hard to say i'm sorry aquagen - lovemachine aquagen - party alarm aquagen - rock the disco aquagen - saturn 8 aquagen - summer is calling aquagen - take the chance aquagen - why are you so quiet beam vs. cyrus - all over the world beam vs. cyrus - calling mars beam vs. cyrus - global evolution beam vs. cyrus - launch in progress beam vs. cyrus - lifestyle beam vs. cyrus - midnight journey beam vs. cyrus - take this sound beam vs. cyrus - thunder in paradise blank & jones - after love blank & jones - desire blank & jones - dj culture blank & jones - dj's, fans & freaks blank & jones - heartbeat blank & jones - the nightfly cosmic gate - back to earth cosmic gate - exploration of space cosmic gate - fire wire cosmic gate - melt to the ocean cosmic gate - running out of time cosmic gate - somewhere over the rainbow cosmic gate - the drums cosmic gate - the rhytm cosmic gate - the truth cosmic gate - the wave dj scot project - f (future is now) dj scot project - fm (feelin' me) dj scot project - o (overdrive) dj scot project - r (rock!) dj scot project - s (outerspace) dj scot project - u (i've got a feeling) dj scot project - w (that sound) dj scot project - x (time is now) dj scot project - y (how deep is your love) klubbheads - big bass bomb klubbheads - desire klubbheads - discohoppin' klubbheads - here we go klubbheads - hiphoppin' klubbheads - kickin' hard klubbheads - let the party begin klubbheads - release the pressure klubbheads - the house of god klubbheads - the ultimate seduction klubbheads - work this pussy Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Poster to ganger... lasgo - alone lasgo - blue lasgo - cry lasgo - don't belong to you lasgo - feelings lasgo - follow you lasgo - heaven lasgo - i wonder lasgo - pray lasgo - something pulsedriver - cambodia pulsedriver - fly pulsedriver - i dominate u pulsedriver - kiss that sound pulsedriver - koma pulsedriver - time pulsedriver - your spirit is shining svenson & gielen - answer the question svenson & gielen - beachbreeze svenson & gielen - beauty of silence svenson & gielen - outward voyage svenson & gielen - twisted svenson & gielen - we know what you did... sylver - forgiven sylver - living my life sylver - secrets sylver - the smile has left sylver - turn the tides sylver - why worry sylver - wild horses the thrillseekers - castaway the thrillseekers - fly away the thrillseekers - synaesthesia the thrillseekers - dreaming of you warp brothers - blast the speakers warp brothers - cokane warp brothers - power warp brothers - save your life warp brothers - we will survive warp brothers - phatt bass warp brothers - going insane wavetraxx - atmosphere wavetraxx - dark angel wavetraxx - das boot 2003 wavetraxx - freedom wavetraxx - lazarus wavetraxx - peace wavetraxx - the rithem Ny poste rekord på forumet? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 gragmaster Jay> sjekk trance lista igjen, og gratulerer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 gragmaster Jay> sjekk trance lista igjen, og gratulerer. Takker så mye, Xanitra! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Husker ikke om de har vært nevnt før, but here it goes: DJ Manta - Holding On Liquid Child - Diving Faces Sonique Dee - I Need Somebody Cascade - Transcend (Moonman's Trancedental Flight mix) Sash! - With My Own Eyes (Original)/(Mc Loud rmx) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 3 Goa/Psy låter. Latterlig. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 3 Goa/Psy låter. Latterlig. ?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 På listen. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) 3 Goa/Psy låter. Latterlig. ?? skjønner ikke en skit av og til jeg heller fragmaster Jay :!: edit: skriver en del feil for tida.. kanskje jeg bør skjerpe meg Endret 3. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Altså. Det er så utrolig mye bra Goa/Psy der ute, og jeg vet du ikke har tatt deg tid til å høre på 1/3 av hva jeg har anbefalt deg... men det er anbefalt, mye bra skjønner du :=) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Altså. Det er så utrolig mye bra Goa/Psy der ute, og jeg vet du ikke har tatt deg tid til å høre på 1/3 av hva jeg har anbefalt deg... men det er anbefalt, mye bra skjønner du :=) hehehe. Jeg skal ta meg tid til det Fraggle... har bare ikke hatt tid enda. Men jeg skal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate rmx) Talla 2XLC - Come With Me (DJ Scot Project rmx) Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate rmx) Talla 2XLC - Come With Me (DJ Scot Project rmx) gamle klassikere Blank and jones - Mind of the wonderful (martin roth rmx) dumonde_-_cold_(original_mix) (en nyere versjon av "kalt" som da er cold på tysk) Seinere idag får jeg masse ny trance Endret 4. november 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Skal jeg komme en classy låt nå må det bli denne: Ava Mea - "In The End (Original Mix)" -> kommer vel ut i begynnelsen av 2005 Kan nevne en rekke glimrende låter som slippes i løpet av året/starten av neste år: Activa feat. Aled Mann - In Essence (Somatic Sense) Appolonia - Andromeda Heights (A State Of Trance) EnMass - Beyond Horizon (A State Of Trance?) Foreign Force - Emotional Breezer/Ozone (A State Of Trance) Inner & Outer - Paroxetine/Electrostatic Damage (T.B.A.) Interstate - I Found U (Armada) Matti Laamanen – Obsession (Tsunami) Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone (T.B.A.) Passiva - Find Your Way Up (A State Of Trance) Passiva & Airpole - Nebula (T.B.A.) Whiteroom - Some Day (Woom) Endret 4. november 2004 av Calcuta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate rmx) Talla 2XLC - Come With Me (DJ Scot Project rmx) gamle klassikere dumonde_-_cold_(original_mix) (en nyere versjon av "kalt" som da er cold på tysk) hmmmm... er ikke det den samme da? alltid trodd kalt og cold var den samme.. vaffal det på vinylen jaja.. fet er den uans! liker dub mixen best jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ittno electronica-digger men kan noen anbefale meg låter som ligner litt på Sasha's Wavy Gravy. Utrolig herlig og chill. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Er ikkje sikker på om eg har høyrt wavy gravy, men det er vel gjerne kjent sasha stil? Subsky er vel muligens noko du bør sjekke ut då... få og med deg Sasha - Magnetic North (Subsky in your face remix) Elles vil eg tilføya Filo & Peri Presents Whirlpool - Under The Sun (solar stone remix)... muligens nevnt før Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ittno electronica-digger men kan noen anbefale meg låter som ligner litt på Sasha's Wavy Gravy. Utrolig herlig og chill. Du kan jo alltids slenge på Bedrock - Heaven Scent eller Sasha - Xpander....Sander Kleinenberg og Max Graham har og laget mye fet progressive! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Dj Loop - I Know (Restore Trance Mix) Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix) og Alpha state Remix Ayumi Hamasaki - Trauma (Dumonde Remix) Dj Spectre - Hard Clan (fra Hard Clan - Die Hard) Alphazone - Stay Alphazone - Revelation Alphazone - Rockin Endret 6. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå