Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Mihhku: Det er ingen remix av Cherry Blossom. Så original som den kan bli. Man kan lett høre meg og Faris skrike som bare det der når det tar av.

Knall kveld.

 

Hvordan går det med Gatecrasheren egentlig? Sett litt innom DJForum og sett at dere har pratet om ting rundt det.

8687949[/snapback]

Går bra, vi venter enda inn noen smådetaljer før vi slipper designet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kanskje ha noe med dette å gjøre:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
01. Stephan Bodzin – Liebe Ist [Herzblut]

02. TBA - King Of My Castle (Sander Van Doorn Dub Mix) [spinnin’]

03. Mark Night & Dramirez – Columbian Soul [Toolroom]

04. Dual Core – Scan / Scek (SVD Mash Up) [scan]

05. TBA – TBA (SVD “Scek” Edit) [White]

06. Ricky Fobis - Nobody (DJ Res Aka. Igor S Remix) [in Charge]

07. Gleave – Fire Devil [Detox]

08. Roy Gates – Take U Down (Maarten De Jong Remix) [Dance Villa]

09. Activa – Flashpoint [Liquid]

10. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Mekk Remix) [High Contrast]

11. Nick Larson – FDV6 (Randy Katana Edit) [Jinx]

12. Silvio Ecomo – In-No Dip (Mac Zimms Remix) [Reset]

13. The Flashbacks - Wake Ups (Boris Alexander Remix) [High Contrast]

Lenke til kommentar

Kimito Lopez - Nostalgia EP ligger ute på Beatport.com og ble sluppet 17. Mai.

 

Hurry up and buy.

 

01. Nostalgia

02. Nostalgia (Orjan's Festival Remix)

03. Apocrypha

 

Original av Nostalgia blir å finne på den kommende Ministry Of Sound cd'en "Delerium", og var med på In Trance We Trust Nordic 02.

Mens Orjan Remixen og Apocrypha til nå er blitt supportet av blant annet Ferry Corsten og Menno de Jong..

 

:)

 

Kimito Lopez - Sub Runner blir å få tak i fra og med mandag 28.05.07

 

www.myspace.com/kimitolopez

 

SPAM SPAM! :ph34r:

Lenke til kommentar
Men 10 sanger med ukjent artist/tittel?

 

Er ikke så unormalt det, har sett verre ID - ID enn det der. Det er jo som regel lyttere som sitter og lager disse tracklistene, er ikke alltid like enkelt å huske hver eneste spor, eller så er de som sagt helt ukjent.

Lenke til kommentar
Men 10 sanger med ukjent artist/tittel?

 

Er ikke så unormalt det, har sett verre ID - ID enn det der. Det er jo som regel lyttere som sitter og lager disse tracklistene, er ikke alltid like enkelt å huske hver eneste spor, eller så er de som sagt helt ukjent.

8701072[/snapback]

 

Ok, takk for oppklaringen.

Lenke til kommentar
Er ikke så unormalt det, har sett verre ID - ID enn det der. Det er jo som regel lyttere som sitter og lager disse tracklistene, er ikke alltid like enkelt å huske hver eneste spor, eller så er de som sagt helt ukjent.

8701072[/snapback]

Er det ikke også noe med at ikke alle gidder å oppgi navnet på f.eks deres nyeste single og slikt?

Lenke til kommentar

Jeg har satt 2 innlegg som skjulte til noen sender meg en PM med bevis på at disse ikke er piratkopilinker, og at sangene er lov å linke til på nett.

 

(Jeg er faktisk ikke sikker på om det er lov selv, så setter pris på en god forklaring, da de fleste i denne tråden kjenner retningslinjene våre).

Lenke til kommentar
Mihhku: Det er ingen remix av Cherry Blossom. Så original som den kan bli. Man kan lett høre meg og Faris skrike som bare det der når det tar av.

Knall kveld.

 

Hvordan går det med Gatecrasheren egentlig? Sett litt innom DJForum og sett at dere har pratet om ting rundt det.

8687949[/snapback]

Går bra, vi venter enda inn noen smådetaljer før vi slipper designet :)

8693472[/snapback]

Har lest at det blir mere house denne gangen. Vet ikke om jeg orker å dra dit da :hmm: Kjøpte jo billetten min for SvD og G&D sin skyld..

Lenke til kommentar
Mihhku: Det er ingen remix av Cherry Blossom. Så original som den kan bli. Man kan lett høre meg og Faris skrike som bare det der når det tar av.

Knall kveld.

 

Hvordan går det med Gatecrasheren egentlig? Sett litt innom DJForum og sett at dere har pratet om ting rundt det.

8687949[/snapback]

Går bra, vi venter enda inn noen smådetaljer før vi slipper designet :)

8693472[/snapback]

Har lest at det blir mere house denne gangen. Vet ikke om jeg orker å dra dit da :hmm: Kjøpte jo billetten min for SvD og G&D sin skyld..

8701406[/snapback]

Vanskelig når ting skulle krasje, spesielt etter å ha ordnet med kontrakt.

Sander var egentlig aldri bekreftet, men noen røpet det som gjorde at det spredde som tørt gress. Men vi har en annen dato for Sander, da vil han mest sannsynlig gjeste Norge med en syk syk dj.

Lenke til kommentar
Vanskelig når ting skulle krasje, spesielt etter å ha ordnet med kontrakt.

Sander var egentlig aldri bekreftet, men noen røpet det som gjorde at det spredde som tørt gress. Men vi har en annen dato for Sander, da vil han mest sannsynlig gjeste Norge med en syk syk dj.

8701423[/snapback]

Leste det og, og det er kjipt å høre.

 

Får dere inn Ferry dør jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...