Simkin Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Sean Tyas And Ryan Tyas - Phased Out Phriday March (afterhours.fm) - 16-03-2007 meget bra set, tyas har mye likt i settene sine desverre, men her er 2 nye jeg ikke har hørt, og jeg satt med frysninger.. dette her er helt rått Dj Eco - Light At The End (Lost World Remix) ID - ID Endret 20. mai 2007 av Simkin Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg tar tilbake alt jeg har sagt Elements Of Life. ELSKER abumet nå.. Tror det trenkte å høres skikkelig inn først.. In The Dark er så sykt deilig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Han ville nok frem til at det virka som du hatet alle låtene Tiesto har laget/remixet. 8651775[/snapback] Han kjenner meg, så han burde vite hva jeg mener EDIT: Leste at G&D mulig blir byttet vekk fra Gatecrasher mot noe enda større. En de har prøvd å få lenge. Snakker vi Ferry eller? Endret 20. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sean Tyas Presents Logistic - One More Night Out Mike Foyle - Firefly Michael Dow - Ascent Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Mener; Husker ikke hvilken remix Ferry spilte. Han har ikke mixet Crosses! 8649880[/snapback] De mixene jeg er klar over at eksisterer er Tiesto, Sam Ho og Danilo Ercole remixene.. De er de tre "nye" hvertfall, har funnet et par eldre og, men de var rare og lite trolig spillt av ferry Marc Marberg with Kyau & Albert - Megashira (Stoneface & Terminal Remix) Amadeus vs. Aly & Fila - A Dream Of Peace (Original Mix) DT8 Project - Hold Me Till The End (Aly & Fila Remix) Aly & Fila Presents A&F Project - Ankh Breath Of Life (Original Mix) DJ Eco - Light At The End (Lost World Remix) (Martin Roth Edit) Filo & Peri feat. Eric Lumiere - The Anthem (Nic Chagall Remix) Stoneface & Terminal - Super Nature (Guiseppe Ottaviani Remix) Endret 20. mai 2007 av Feh Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg tar tilbake alt jeg har sagt Elements Of Life. ELSKER abumet nå..Tror det trenkte å høres skikkelig inn først.. In The Dark er så sykt deilig. 8652081[/snapback] Jepp, er igrunn et meget bra album Kall det gjerne mainstream, laget for å selge, whatever. I love it Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 In The Dark deilig? Den skarptromma er noe av det vondeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vondeste du har hørt er vel litt å ta i? Enig at den er litt overmastret, det samme gjelder basslinja.. Men det deilig med låta er jo den mannlige vokalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix) 8653884[/snapback] Så det er det det er, det en kompis av meg har i nicket ^^. Alltid lurt på det. Michael Dow - Ascent 8653884[/snapback] Oooh! Ny Michael Dow! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vondeste du har hørt er vel litt å ta i? Enig at den er litt overmastret, det samme gjelder basslinja.. Men det deilig med låta er jo den mannlige vokalen. 8657567[/snapback] Prøv Carl B mixen... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ikke overmastret, bare vond å høre på. Jeg vet ikke hva effekten heter på fag-språket, men det er i hvertfall den samme effekten man får hvis man skrur "Filter Resonans Offset" over 0-punktet i FL Studio. Utrolig vond effekt. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Schatz & Wickinger - Virus EP Jeg hører lite på trance. Kun Benny Benassi eller Kernkraft 400 iblant, men denne syntes jeg var digg. Første sangen på cd'en, Virus A. Veldig enkle greier. mmm Her: smakebiter i shit kvalitet Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ikke overmastret, bare vond å høre på. Jeg vet ikke hva effekten heter på fag-språket, men det er i hvertfall den samme effekten man får hvis man skrur "Filter Resonans Offset" over 0-punktet i FL Studio. Utrolig vond effekt. 8657934[/snapback] Det syntes jeg absolutt ikke. Skarp, men ikke for ille syntes jeg. Ellers syntes jeg de beste låtene er "tiesto feat JES - everything" og "tiesto feat Charlotte Martin - Sweet things". Herlige tunes Hva syntes dere om a state of trance 300 settene? Syntes aly and fila leverte heftige saker der! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Aly & Fila<3 De spilte: 01. Andy Prinz - Quiet of Mind (Aly & Fila Remix) 02. Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Aly & Fila Remix 03. Aly & Fila pres A & F Project - Uraeus (Frase Mix) Fint sett av alle sammen egentlig. Spent på hva Menno spilte, var noen fete fra han.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Aly & Fila<3 De spilte: 01. Andy Prinz - Quiet of Mind (Aly & Fila Remix) 02. Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Aly & Fila Remix 03. Aly & Fila pres A & F Project - Uraeus (Frase Mix) Fint sett av alle sammen egentlig. Spent på hva Menno spilte, var noen fete fra han.. 8659292[/snapback] Menno De Jong: 01. Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces (Intro Mix) 02. Mike Foyle vs. Estuera - Beautiful Skies 03. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix) 04. Chicane - Saltwater (The Thrillseekers House Mix) 05. ID 06. Midway - Monkey Forest 07. ID 08. ID 09. Kimito Lopez - Sub Runner 10. Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix) 11. Menno De Jong - Nolthando Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Summer Channel - A Thousand Miles (DJ Cobra & Brian Howe Trance Mix) Mminimalistix - Struggle For Pleasure (dave lambert vs. elektrokid mix) Lost Witness Vs Sassot - Whatever (Aly & Fila Remix) Michael Dow - Ascent Markus Sculz vs Chakra - I Am (Mat 20 Remix) Air Hustlers - Downtime (Inner Sanctuary Mix) Cerf Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte Light The Sidechain Mix) Hiroyuki Oda - Cataract Dave 202 - Torrent (Leon Bolier Remix) Elastika Presents E.S.P - Rush (Taito Tikaro Remix) Flash Brothers Feat Tiff Lacey - Stay (Original Mix) Sunlounger - Aquablancas (DJ Shahs Original Mix) Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira Stoneface & Terminal - Venus (Marc Marberg Remix) Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Sebastain Sand Remix)/(Ronski Speed Remix) Mirco De Govia - Things That Matter (Original Mix) Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Mix) NuBreed & Luke Chable - One Day (Chables Extension Mix) Og min nye favorittlåt: Luke Chable - Melburn (Original Mix) Er en sucker for gitar i trancelåter.. Kom over en gammel favoritt og: Minimalistix - A Forest Endret 21. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Peter Martin Wijnia - Utopia (Se.Ra.Phic Remix) First & André - Cruiser (Original Mix) Krivi - Sunrise In Boka (Original Mix) Tragida - Dream Eyes (Original Mix) Azure Sunset - E-Motions (Dream Mix) Verge - One Day Later (Sturmkraft Remix) Photo Electric - Redemption (Fast Distance Remix) Anders Lauritsen - After The Sunset (Likuida Remix) Klikk for smaksprøver! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Leon Boiler - Summernight Confessions Noe av det beste jeg har hørt på laaaang tid. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Volition presents Evolver - Evolver 2007 (Deja Vu Dub) Volition presents Evolver - Evolver 2007 (Deja Vu Mix) Volition presents Evolver - Evolver 2007 (Denga and Manus Mix) Volition presents Evolver - Evolver 2007 (Selu Vibra Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Peter Martin Wijnia - Utopia (Se.Ra.Phic Remix) Se.Ra.Phic lager mye kos for tiden. Den der er dødsdigg! Orginalen suger kakk, tho.. Leon Boiler - Summernight Confessions Noe av det beste jeg har hørt på laaaang tid. 8660319[/snapback] Hvor har du hørt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå