Programvare Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Slapp av folka! Det hele var en stor spøk. Jeg kan godt ta en screenshot av musikkbiblioteket mitt Jeg beordrer deg til å fjerne denne tråden fra "Dine Innlegg" og holde deg så langt unna som mulig(Helst i Kvinneguiden-forumet)Å tøjse med folks musikk-smak er IKKE en spøk! Faris: Jeg hører på et par av de der og vil ikke si jeg har en stor trang til å kalle Basjhunter for musikk enda? "Why can't we all just get along?" 8628586[/snapback] Og hvordan fjerner jeg den fra mine innlegg....? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Og hvordan fjerner jeg den fra mine innlegg....? https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=26 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Duderstadt & Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix) Fy faen Endret 16. mai 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Duderstadt & Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix) Fy faen 8629475[/snapback] Den låta er meget imponerende <3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Euphonic 10 Years CD 1 (Mixed By Kyau & Albert) 01. Mirco De Govia - Dayturn (Album Version) 02. Miro - By Your Side (Sonorous Remix) 03. Sonorous - Last Sunday (Sonorous' Positive Ways Mix) 04. Kyau & Albert - Always A Fool (Album Version) 05. Sun Decade - Have It All (Thomas Penton Dub) 06. Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira (Original Mix) 07. Ronski Speed - 2day (Original Mix) 08. Kyau & Albert - Kiksu (Original Mix) 09. Sonorous - Glass Garden (Original Mix) 10. Above & Beyond VS Andy Moor - Air For Life (Mirco De Govia Remix) 11. Kyau & Albert - Velvet Morning (Mirco De Govia Remix) 12. Kyau & Albert - Are You Fine? (Original Mix) 13. Aly & Fila - Eye Of Horus (Ronski Speed Remix) 14. Stoneface & Terminal - Super Nature (Original Mix) 15. Armin Van Buuren - Burned With Desire (Kyau & Albert Remix) 16. Sebastian Sand - Strange Bends (Kyau & Albert Remix) 17. Kyau & Albert - Made Of Sun (Hard Dub) CD 2 (Mixed By Ronski Speed) 01. Marc Marberg - Guarana (Original Mix) 02. Sonorous - Second Sun (Original Mix) 03. DT8 Project - Hold Me Till The End (Ronski Speed Remix) 04. Ronski Speed VS Oceanlab - E.O.S. Satellite 05. Goldenscan - Sunrise (Ronski Speed Remix) 06. Marksun & Brian - Gran Rey (Ronski Speed Remix) 07. Mirco De Govia & Ronski Speed - Asarja (Mirco De Govia Mix) 08. Stoneface & Terminal - Venus (Original Mix) 09. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix) 10. Sonorous - Protonic (Ronski Speed Mix) 11. Sun Decade - I'm Alone (Ronski Speed Mix) 12. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix) 13. Young Parisians - Jump The Next Train (Kyau & Albert Remix) 14. Mirco De Govia - Voller Sterne (Super8 Remix) 15. Mirco De Govia - Epic Monolith (Original Mix) 16. Marksun & Brian - Neno Itome (Stoneface & Terminal Remix) 17. Ronski Speed With Stoneface & Terminal - Incognition (Club Mix) 18. Kyau & Albert - Walk Down (Hard Dub) 19. Ridgewalkers - Find (Kyau & Albert Remix) 20. Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed Mix) 21. Above & Beyond - Good For Me (Club Mix) 100 x thumbs.gif (minst) lang quote men Herlig Endret 16. mai 2007 av Simkin Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Blue Manta - See The Light (Van Gelder Remix) Blue Manta - See The Light (Peaktwins Remix) Blue Manta - See The Light (Firestorm Remix) Blue Manta - See The Light (Santerna Remix) Blue Manta er Wim Van Gelder AKA Icone. De to finnene i Peaktwins har forøvrig laget en superb remix som vanlig, digger absolutt alt de har laget. Edit: Her er en sample til Alex M.O.R.P.H. & Woody Van Eyden Featuring Jimmy H - Y68 (Peaktwins Remix) som har en av de feteste breakene jeg noensinne har hørt, hvis noen er interessert i å høre hva Peaktwins presterer. Endret 17. mai 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Blue Manta - See The Light (Peaktwins Remix) Nydelig<3 Skikkelig chill men også et uplifting monster i forhold til orginalen som var relativt kjip. Likte den der godt, ja. Fikk sommervibes nå også! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ja, da hadde man vært på Under The Sun og sett Sebastien Leger, Above & Beyond og Marcel Woods. Jeg var i himmelen når Marcel spilte Cherry Blossom etterfulgt av Advanced og hele kvelden ble avsluttet med Sander Van Doorn - Riff Kommer vel ut noen bilder etterhvert Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ja, da hadde man vært på Under The Sun og sett Sebastien Leger, Above & Beyond og Marcel Woods. Jeg var i himmelen når Marcel spilte Cherry Blossom etterfulgt av Advanced og hele kvelden ble avsluttet med Sander Van Doorn - Riff Kommer vel ut noen bilder etterhvert 8635461[/snapback] Vi har en egen tråd ditt svin! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Blue Manta - See The Light (Firestorm Remix) denne var knall Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Mine favoritt-artister innen trance: ATB *Slettet* Darude *Slettet* Ayla Robert Miles *Slettet* *Slettet* *Slettet* ops, feil sjanger... Endret 18. mai 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Mine favoritt-artister innen trance:ATB Alice DeeJay Darude Gigi D'Agostino Ayla Robert Miles Cascada Basshunter Starsplash 8637361[/snapback] AU! MÅ du poste sånt når du forhåpentligvis vet at det absolutt ikke hører hjemme her? Endret 18. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) AU! MÅ du poste sånt når du forhåpentligvis vet at det absolutt ikke hører hjemme her? 8637477[/snapback] au? mener du de som er uthevet hører mer til techno-sjangeren eller annet sjanger? Endret 18. mai 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 HAHAHAHAHAHHAHA!! JEG DØR! Seriøst gutt. Jeg HÅPER du tuller! You made my day! Det er er så dance / eurotrash som det kan bli! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Mine favoritt-artister innen trance:Alice DeeJay Gigi D'Agostino Cascada Basshunter Starsplash NEI! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Siden vi er i å disse alice deejay modus: Alice Deejay - Will I ever (Dutch Force remix) Også trenger jeg hjelp med å finne ut hvilken mix det er av better of alone, måtte endre til txt fil for å få lastet opp her men bare gjør den om til mp3. Vedlegg fjernet av moderator Endret 18. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvis du spør 100 mennesker på gata om de kan nevne èn trance artist, svarer nok 90 av dem enten Cascada, Basshunter eller DJ Rankin. Sad, but true. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 De klarer nok ikke det engang. Mesteparten bare avviser all eletronisk musikk. De eneste som kan nevne navn på Dance-artister er fjorten-åringer med MP3-spillere full av HDM Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 *sette på Advanced og tenke tilbake!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå