Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har et par album å anbefale? Lyst å utvide musikk horisonten og har liksom falt litt for trance Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heh, har du sett. Trur du kan skimte meg der en eller annen gang. Stod ganske langt fremme Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Digge låter: Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Reasons to Forgive Lange - Angel Falls (Lange's Firewall remix) Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem (John O Callaghan remix) Armin van Buuren - Rush Hour Amex vs. Saint Rush - Distant Worlds (Carl B remix) : Sean Tyas - Candida (Terk Dawn Remix) Cerf, Mitiska & Jaren - Saved Again (3rd moon remix) Patrick Stowson - Rainbow To heaven Cygnus X - The Orange Theme (Tom Wax & Boris Alexander remix) Eddie Sender - One Day In Moskow Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 100% av de sangene der var på forrige ASOT! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, det er forrige. Btw, noen som har Direct Dizko-versjonen som spilles i videoen?Eller andre gode remixer? Finner bare kjipe... Upload ASAP! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ja, det er forrige. Btw, noen som har Direct Dizko-versjonen som spilles i videoen?Eller andre gode remixer? Finner bare kjipe... Upload ASAP! 8569009[/snapback] Hahahaha! Det er fra Sentrum Scene jo! Ron van den Beuken @ Under The Sun v1!! Den første UTS'en. Bare å finne tracklist da Endret 8. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ron van den Beuken @ Under The Sun v1!! Den første UTS'en. Bare å finne tracklist da 8569033[/snapback] Aaah, Det er jo ikke så lenge sider heller... Thanks. EDIT. Finner lite av tracklists... Endret 8. mai 2007 av E-wok Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Første UTS ja, 1100 danseglade mennesker som flippet ;o Håper å klare å se det antallet den 16 Mai! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Første UTS ja, 1100 danseglade mennesker som flippet ;o Håper å klare å se det antallet den 16 Mai! 8569628[/snapback] Det burde da gå lett? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mihkku, i need those tracklists! Eller så kan du si meg hvilken remix av Direct Dizko som spilles Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix) Lenke til kommentar
Me_Little Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette forumet slutter aldri å forundre meg. Folk er så utrollige uvennlige! Uten å dra frem de vanlige klisjèene så vil jeg gjerne at dere skal huske på hva trance egentlig var en del av... PLUR! Peace Love Unity & Respect! Le så mye dere vil... :S For min del så har jeg gått helt bort fra Epic Trance oll. Om folk tør å prøve noe nytt for en gangs skyld, så vil jeg gjerne anbefale disse nye, og utrolig gode, cd'ene: Deja Vu Records - Master of the Keys Trishula Records - Mushy Mystery Parvati Records - Psychedelically Yours 3 Insomnia Records - Kindzadza & Friends Sanaton Records - Boldly Audio Nabi Records - 148 Regner vel med at flesteparten av dere ikke engang gidder å trykke på linkene... men dere som tør å prøve noe annet for en gangs skyld, så har dere en hyggelig overraskelse som venter på dere! BOOM! 3919331[/snapback] Ikke min smak for å si det pent Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som kan anbefale noe bra vocal trance? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ikke min smak for å si det pent 8572753[/snapback] Og poenget med å bumpe et 2 år gammelt innlegg var? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ikke min smak for å si det pent Hva faen gjør du her da? Ufortåelig at visse folk har en trang til å "disse" alt som ikke er dems smak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ikke min smak for å si det pent 8572753[/snapback] Og poenget med å bumpe et 2 år gammelt innlegg var? 8572973[/snapback] Lurer jeg og på. Virker som en fyr som kommer inn på forumet og bare slenger dritt! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har et par album å anbefale?Lyst å utvide musikk horisonten og har liksom falt litt for trance 8567690[/snapback] Kjøp deg Above & Beyond - Tri-State. Mye snack på den plata.. Ellers kan du se litt igjennom denne tråden hvis du er på utkikk etter sanger.. Ta f.eks å sjekk ut Lemon & Einar K - Hope, et nydelig stykke trance. Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Usikker på om dette er rett tråd......men hva mener folk om Ondar - Tuva Groove ?? Caz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Den har jeg ikke hørt faktisk. Hva med en liten sample? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå