hfthomas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 sorry, er ikke alle som er like smarte her i verden gitt Krever seriøs høy IQ for å sjekke komentarene under filmen å finne ut hvilken låt 8561012[/snapback] greit nok at jeg har lav IQ, men der var jeg tiltaksløs også Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) trance energy? hvem av dem? 2000? 2001? sparkles er bra. more & more. han har så mange:P 8560825[/snapback] Hvem er det som har den låta "More & More" ? Gammel favoritt låt nevermind: kom på den Spoiled & Zigo - More & More! Dere som ikke har hørt den, det er en god gammel "takeoff" låt Endret 8. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Husker jeg var total-fan av den da jeg var yngre Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er ikke sikker på når det var, også er det ikke noe navn på sangen:( den varer i 6 minutter eller noe sånt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har dere hørt dj tiesto live at trance energy? han spiller en sinnsyk digg sang der, vet noen hva den heter? 8560800[/snapback] Jeg tror han snakker om denne, men man kommer da ikke så jævla mye lengre med denne beskrivelsen heller.. Hva med å google? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Z40WiP7yyLM Fant en link, men folk sier at det er Marko V og at det er en gruppe sanger.. uff:P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg vet låta, men husker ikke navnet på den.. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Er det snakk om første låta eller den andre? Endret 8. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 southside spinners - luvstruck 8563732[/snapback] Det vet vi allerede, men hvis du hører litt lengre Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Z40WiP7yyLM Fant en link, men folk sier at det er Marko V og at det er en gruppe sanger.. uff:P 8563321[/snapback] Er ikke Marco V, det er Ton T.B. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Låt nr 2 er Endret 8. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Låt nr 2 er 8563803[/snapback] Det var det ja! Klassiker den ja Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Super8 & P.O.S. presents Aalto - 5 Anjunabeats, ANJ-064 A: 5 (Original Mix), 134bpm B: 5 (Maori's Dark Remix), 136bpm En av de absolutt feteste releasene fra 2006. De finske producerne Miika Eloranta (Super8) og Paavo Siljamäki (Above & Beyond, OceanLab, Tranquility Base, etc.) leverer her et episk stykke trance. Pulserende, hypnotisk bass akkompagnert av kraftige, hylende strings garanterer deg frysninger nedover ryggen gjennom hele låten. Selv om originalen gruser Maoris remix, er Maor Levis mørke og tech'a tolkning absolutt verdt noen lyttinger. Dette er trance på sitt beste! Endret 8. mai 2007 av Ferr Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fin låt det ja. Absolutt verdig som en av 2006's top titler. Er også en del andre titler som fortjener å bli nevnt når vi snakker om året 2006: *Amnesia Brothers featuring Jennifer Rene - Louder *Above & Beyond - Good For Me *Super8 & DJ Tab - Helsinki Scorching *Sean Tyas - Lift *Cape Town - Proglifter ...bare for å nevne noen. Pure løøv to those above. Synes også Selu Vibra fortjener litt cred for storslåtte Devine. Rart det er så mange som ikke liker den... Låta er jo allerede en klassiker! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Divine er jo elsk! Jeg fikk Passport albumet i posten i dag. Veldig fornøyd med CD-en, men mindre fornøyd med at jeg ikke fikk mitt bilde med på det Mange andre på forumet synes det var heller merkelig at det ikke var med. DT8 Project - Breathe (Alex M.O.R.P.H. vs Woody van Eyden rmx) <-- FET! EDIT: E-wok! Liten korreksjon på navn: Jose Amnesia feat Jennifer Rene - Louder Endret 8. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synes også Selu Vibra fortjener litt cred for storslåtte Devine. Rart det er så mange som ikke liker den... Låta er jo allerede en klassiker! 8567435[/snapback] Fortjener litt cred? De fortjener kjempemye cred! Uten tvil fjorårets sang. Til og med mamma liker den sangen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er jo sykt. De svenskene burde forsette mer! 18 og 20 år er de to gutta! Lang tid igjen Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Håper på mye mer snask fra den fronten! Ah, gode minner: Divine fra Under The Sun, 24.02 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Håper på mye mer snask fra den fronten! Ah, gode minner: Divine fra Under The Sun, 24.02 8567653[/snapback] HAHAHAHHAHAHA! Ser meg nesten midt i bildet rett bak scenen der i hvit t-skjorte under nesten hele videoen jo! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå