Blåbær Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Anbefaler deg å høre på noen av de låtene som folk poster her, kanskje det blir lettere for deg da. Som du ser her så poster ikke folk Ian Van Dahl, Cascada her. Men det finnes grupper som veksler mellom både trance og dance, blir litt værre da, nevner da grupper som 4 strings og Scooter. Tror det er bare noe du hører, og når du endelig forstår hva som er hva så er jeg sikker på at du vil elske trance. Talla 2XLC Feat. Ely - The Air That I Breathe Cainam - Going Astray (Icone Remix) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 På limewire kan jeg legge ut en Beatles låt med litt raskere takt og kalle det Trance... ingen som legger feedback Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 2 enkle triks for å skille mellom Trance og "møkk" 1. Sjeldent kortere enn 5-6 min. 2. Lange, ofte vage melodilinjer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Whoooa. Jeg hadde til og med en sang av Ferry Corsten - Everything Goes. Er den liksom "bra?" eller dårlig? Liv var det hvertfall i den. Minner meg om et diskotek i Prague. 8538542[/snapback] Everything Goes er en av de kjedeligere til Ferry. Den er helt ok, ikke super Talla 2XLC Feat. Ely - The Air That I Breathe Dumonde remixen av den Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ferry Corsten and Ramin Djawadi - Prison Break Theme [breakout Mix] små tøff denne Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bobina feat. Elles de Graaf - Lighthouse Bobina feat. Elles de Graaf - Lighthouse (Sean Tyeas Remix) Sean Tyas - Drop Lemon & Einar K - Hope Sistnevnte = Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bobina feat. Elles de Graaf - LighthouseBobina feat. Elles de Graaf - Lighthouse (Sean Tyeas Remix) Sean Tyas - Drop Lemon & Einar K - Hope Sistnevnte = 8540149[/snapback] Siste er ja.. En kompis av meg har blitt helt hektet på Bobina nå.. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 VA - Ferry Corsten Presents Passport United States of America Ganske nice album! Siste låt er Hope sommerlåt delux Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor ble de 2 innleggene fjernet? Robert Miles er IKKE Trance. 8538266[/snapback] Robert Miles går under kategorien Dream Trance/Dream House. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Usjamej, siste Tiësto-albumet var tørre greier. Han prøver helt klart å følge tech/electro/house-"trenden" som er for tida, og tryner noe helt vilt. Sistesporet (Tiësto - He's A Pirate (Tiësto Remix)) Hørtes dog lettere oppdatert ut, men han har ikke gjort noe med de dårlige overgangene, og ser ut til å heller ha konsentrert seg om å "choppe" perkusjonen han har gående i begynnelsen. Syns også at Pirates-themet ikke gjør seg som arpegio, men heller som vanlig melodi. "My 1.19456 Kroner" Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tiësto er helt klart kommers. Han går ofte for det sikre, det han vet kommer til å selge bra. Men Parade of the Athletes er et fantastisk album, så Tiësto er ikke helt ubrukelig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fyren har blitt for kommers. Det står mer om $$$$$ enn kvalitet! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Sean Tyas - Lift(Bryan Kearney Remix) - en bra remix av en allerede perfekt låt Trevor McLachlan - Rain Down On Me (Ralph Novell's Summer Mix) Andy Moor - Halcyon [Alex M O R P H Remix] Emjay - So Clear (Stimulate) (Dogzilla Depth Charge Remix) Endret 5. mai 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Remo Con - Cold Front (Original mix) Remo Con - COld Front (Bart Claessen remix) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Andy Moor - Halcyon Den er så fantastisk. Ayu - Unite (Alt+F4 remix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Amex VS Saint Rush - Distant Worlds (Carl B Remix) Amex VS Saint Rush - Distant Worlds (Tragida Remix) Og... bra remix fra en norsk kar jeg aldri hadde hørt om før... Digital Art Featuring Jenry - Emotionless (Thomas Kjemprud Remix) Endret 6. mai 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 God gammel klassiker fra Stigma, Jamie og M.I.K.E. : Nevada - Touched By The Hand PS: Hva heter forresten låta som spilles på Underthesun.no? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 PS: Hva heter forresten låta som spilles på Underthesun.no? 8547328[/snapback] Såvidt jeg vet, tror jeg det er Signum - Under The Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå