Simkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Simkin: Tyas-fan eller no? kan vel ikke nekte for det nei Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg tror jeg skulle dø da Scot Project spilte remixen sin av Pulverturm 2.0! SYK! Richard Durand remixen er og kul Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva synes dere om Passport: USA da? I fucking love it! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva synes dere om Passport: USA da? I fucking love it! 8518698[/snapback] Jeg får den om et par dagen i posten Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Får den vel snart jeg også... Tracklisten ser i alle fall snasen ut: 01. Poison Pro - Say Hello (Original Mix) 02. The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep 03. Solarstone - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Mix) 04. Wippenberg - Promisedland (Nic Chagall Remix) 05. Summer Sessions feat. Tiff Lacey - By My Side (Signalrunners Fierce Mix) 06. Mind One - Hurt Of Intention 07. Marc Marberg with Kyau & Albert - Megashira (Original Mix) 08. Ferry Corsten - Beautiful (Original) 09. Rafaël Frost - Worlds 10. FKN feat. Jahala - Why? (Original Mix) 11. System F - Insolation (Ferry Corsten Flashover Remix) 12. Ronnie Allstar - Good Morning Sunshine (Original Mix) 13. JPL - Mirakel (Supüer Mix) 14. Breakfast - The Sunlight (Original Mix) 15. Lemon & Einar K - Hope (Original Mix) Følger også med en DVD. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har Ferry Corsten - Passport to the Netherlands nå, tenkte jeg skulle høre igjennom den i morgen. Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du må ha et program som lar deg ned- og opplaste torrenter, som f.eks uTorrent. Så er det bare å laste ned torrentfilene og åpne i uTorrent. Husk at det er veldig viktig å seede filene du laster ned. Hvis ingen seeder, får heller ingen lastet ned. Jo flere - jo fortere får man lasted ned. 8503753[/snapback] Jo, fikk det til! Det var litt vanskelig med den seedinga gitt.. Men ordna seg flott til slutt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvor laster jeg ned uTorrent da? downloads.com? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvor laster jeg ned uTorrent da? downloads.com? 8529674[/snapback] http://www.utorrent.com/ Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Noen som har hørt Daniel Kandi - Trance Par Excellence Guestmix (04-27-07) ?! Faller nesten av stolen her jeg sitter Likte den godt gitt :!: Endret 3. mai 2007 av Siiljee Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Flere poster slettet og noen redigert på grunnlag av vår rettningslinje #8: ..Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) DT8 Project - Perfect world albumet er noe av det beste jeg har hørt på lenge. Utrolig digg album DT8 er vel forøvrig Darren Tate? DT8 Project – Perfect World CD1 1. Lose Yourself featuring Nicolai Prowse 2. Hold Me Till The End 3. Falling featuring Gavin Rossdale 4. The Power Of One featuring Shena 5. Succumb To The Night 6. One Further Thought (Succumb Reprise) 7. Perfect World 8. Reflections (Always You) 9. Narama featuring Mory Kante 10. Breathe 11. Destination (Album Mix) 12. Tomorrow Never Comes 13. Winter featuring Andrea Britton (Album Remaster) CD2 Club Mixed by DT8 Project 1. Winter featuring Andrea Britton (Max Graham Remix) 2. Tomorrow Never Comes (Gareth Emery Remix) 3. Hold Me Till The End (Ronski Speed Remix) 4. Falling featuring Gavin Rossdale (Sunny Lax Remix) 5. Perfect World (Lange Remix) 6. Breathe (Alex Morph vs Woody Van Eyden Remix) 7. The Sun Is Shining featuring Rob Li (Darren Tate Remix) 8. Lose Yourself featuring Nicolai Prowse (Adam White Remix) 9. Reflections (Corderoy Remix) 10. Succumb To The Night (Mike Koglin Remix) 11. Narama featuring Mory Kante (Jurgen Vries Remix) 12. Destination (Above & Beyond Remix) Endret 3. mai 2007 av theck1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mario Lopez - The Sound Of Nature (Club Attack Plug ' N' Play Remix) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har Ferry Corsten - Passport to the Netherlands nå, tenkte jeg skulle høre igjennom den i morgen. 8522499[/snapback] Skuffet, jeg er egentlig ingen hardbarket Ferry Corsten fan, sånn at dere vet det. CD1 = Altfor repetivt og enkelt. CD2 = Noe av det samme, bedret seg utover de siste 30 minuttene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå er jo ikke Passport: Netherlands den nyeste da Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Nå er jo ikke Passport: Netherlands den nyeste da 8531740[/snapback] Vel vel, uttrykte bare min mening om albumet Endret 3. mai 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå er jo ikke Passport: Netherlands den nyeste da 8531740[/snapback] Vel vel, uttrykte bare min mening om albumet 8532048[/snapback] Ser du hørte på USA versjonen av det. Resten av verden hadde 1 cd versjon. Jeg liker det i alle fall! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå er jo ikke Passport: Netherlands den nyeste da 8531740[/snapback] Vel vel, uttrykte bare min mening om albumet 8532048[/snapback] Ser du hørte på USA versjonen av det. Resten av verden hadde 1 cd versjon. Jeg liker det i alle fall! 8532104[/snapback] Det var jeg ikke klar over... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Xtra: kjøp deg Creamfields mixed by Ferry Corsten. Det er ganske heftig etter min mening. Coveret er helt Über også :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå