jennnereer Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Beattrax - Project Well er bare så digg! Anbefales å høre! 8495010[/snapback] Hater den. Den og de techno/dance låtene med Leva's polka. Setter seg så fint i hjernen og gjør deg gal. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) tar dette her jeg, så slipper jeg ny tråd. kan noen nevne sider jeg laste ned live set/guestmix ala denne siden her? http://www.nightclubber.com.ar/foro/12/set...-02-2007-a.html denne er vel i utgangspunket en betalings side hvis du skal laste ned mer enn 1 "sang", så kom gjerne med gratis sider også Endret 29. april 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 http://www.tranceaddict.com/forums/showthr...d=&pagenumber=1 http://themixingbowl.org/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 HAHAHAHAHAHAHHAHAA! Kompis av meg kom med dagens om trance. "For å lage trance står du og slår meg en hammer i veggen og så får du noen pigviner til å lage noen pipelyder. Så lett er det!" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du slår ikke min, En jeg gikk på grunnkurs elektro med klarte å ytre følgende om Usher's Yeah: Techno er noe dritt! Jeg mener, snakk om å være tonedøv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du slår ikke min, En jeg gikk på grunnkurs elektro med klarte å ytre følgende om Usher's Yeah: Techno er noe dritt!Jeg mener, snakk om å være tonedøv. 8502081[/snapback] Hahahahaha! Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan fungerer themixingbowl.org? Får ikke ned noen filer derfra Må man dele for å få det til? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du må ha et program som lar deg ned- og opplaste torrenter, som f.eks uTorrent. Så er det bare å laste ned torrentfilene og åpne i uTorrent. Husk at det er veldig viktig å seede filene du laster ned. Hvis ingen seeder, får heller ingen lastet ned. Jo flere - jo fortere får man lasted ned. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Veldig mange gode sanger her inne ja! Glad for at forumet har så mange medlemmer! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 http://www.tranceaddict.com/forums/showthr...d=&pagenumber=1http://themixingbowl.org/ smile.gif takk takk.. den første der vet jeg om, men den andre skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tiesto - Elements Of Life As Tiesto should be! Alt det andre på det nye albumet er crap, unntatt Ten Seconds Before Sunrise.. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er flere brukbare låter der, men syns han kunne gjort mye bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tiesto - Elements Of Life As Tiesto should be! Alt det andre på det nye albumet er crap, unntatt Ten Seconds Before Sunrise.. 8512391[/snapback] I rest my case... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Above & Beyond - Tri-State 06 var et flott album, selvom ikke jeg er så veldig keen på mannlige vokaler i trance. Insignia - Kaleidoscope Eyes (Redd Square vanity vocal mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som har hørt Marcel Woods - Lemon Tree? Skuffa at det ikke kom noen take-off med den helt sjukt råe synthen som dukket på ved 3:40 ... Låta tar liksom aldri av... ikke på den måten jeg ville ihvertfall Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tiesto - Elements Of Life As Tiesto should be! Alt det andre på det nye albumet er crap, unntatt Ten Seconds Before Sunrise.. 8512391[/snapback] I rest my case... 8512516[/snapback] Carpe Noctum Bright Morningstar Break My Fall In The Dark Skamfeite låter. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Above & Beyond - Tri-State 06 var et flott album, selvom ikke jeg er så veldig keen på mannlige vokaler i trance. Insignia - Kaleidoscope Eyes (Redd Square vanity vocal mix) 8512725[/snapback] Er selv veeeeldig lei kvinnelige vokaler i trance.. Noe jeg ville likt å sett de prøve er barnevokaler! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Sean Tyas - Coalescent Sounds 010 (Sean Tyas Guestmix) 07-02-2007 SLIK skal trance være (i mine ører ), håper Tyas holder på i maaange år til.. HELT SJEF Endret 1. mai 2007 av Simkin Lenke til kommentar
barvini Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hår fått dilla på denne jeg: Wamdue Project - King Of My Castle (Sander Van Doorn Dub Mix) Sean Tyas - Candida (Terk Dawn Remix) Carl Barrdahl - Just A Thought (Original Mix) Andrew Bennett - Menar (Original Mix) Andrew Bennett - Menar (Markus Shulz Mix) Thomas Bronzwaer - Constellation (John O'Callaghan Remix) Endret 3. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Simkin: Tyas-fan eller no? Endret 3. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå