Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke det jeg spurte om.. Jeg ba deg forklare forskjellen, så jeg kan poste det jeg liker her. Jeg hører på både dance og trance, men jeg vet ikke hva som er forskjellen. Come on.

 

Eurodancer - hva er det da? Euro? Haha.

 

Vedder en million på at Cascada - How do you do ikke er trance heller :D

Endret av mads182
Lenke til kommentar
Er ikke store forskjellen fra f.eks 192 til 320 men  :whistle:

Jo, det er stor forskjell. Jeg vet ikke hvor kresen du er på sånt, men jeg hører ihvertfall tydelig forskjell fra 192 til 320. Særlig på store annlegg...

 

 

EDIT:

Cold Blue & Del Mar - Seven Ways -> FET!

8464481[/snapback]

 

Er litt kresen ja :blush: Rå wav format er veien å gå om man skal få skikkelig forskjell :dribble:

Lenke til kommentar

FLAC is where it's at.

 

Mads182: Dance høres barnslig ut, Det gjør ikke Trance. Forskjellen lærer man rett og slett ved erfaring med begge sjangre. Selv klarer jeg ikke å definere noen forskjell, men hører jeg forskjell? Visst faen!

Virker som du hører for det meste på Dance, så da er det vel bedre om det sniker seg inn noen få Trance-låter i Dance-tråden enn at Trance-tråden "spammes" med Dance?

Lenke til kommentar

Selv om den har blitt postet før i tråden så er den så rå at den bare må postes igjen..

 

Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren's Universal Religion Remix)

 

Av en eller annen grunn har jeg klart å ikke høre den før nå (har hørt på trance siden 2000 :blush: ), men jaggu er jeg glad jeg fant den! OMFGGG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...