H4ngm4N Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 Sputnik: Trance is not Music! :!: :!: :!: Beste Trance sang: Drängarna - Om Du Vil Bli Min Fru Er ikke det Status Ku? Aner ikke, hørte den hos en venn, han sa at det var Drängarna de het... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) oioioi!!! Tony Walker - Fields Of Joy (Flutlicht remix) <---- den er fet!! hadde lett lenge etter den uten å vite navnet! så fant jeg den ved en tilfeldighet ved å søke på flutlicht! den er også på Angy Dee - The Sound Of Lovemobiles CD 1 enjoy!! Endret 31. oktober 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Den eneste trancelåten som i det hele tatt er verdt å låne et øre til, er Bio Droid - The Lost Marble. Hør den, så skjønner du hvorfor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Dave 202 - Living On The Edge Dave 202 & Phil Green - At The End Dave 202 & Phil Green - Legends (Hijackers rmx) Phil Green - The Discovery (Goliath Anthem)(Trance Generators rmx) The Beholder & Balistic feat Max E - Decibel 2003 (Dave 202 mix) Tempest - Sounds Of Life (Dave 202 & Phil Green rmx) Dave Joy - First Impression (S.H.O.K.K. rmx)+(Dave 202 & Phil Green rmx)+(Sol Ray & Dark By Design rmx) Dave Joy - Second Chase (Original mix)+(Alphazone rmx) Dave Joy - Third Pleassure (Original mix)+(Ueberdruck rmx Dave Joy @ Exposure Festival 09-05-2003 <--- må bare nevne den! en av de beste mixene jeg noen gang har hørt! Andain - Beautiful Thing (Photon Project rmx) Cern - The Message (Northern mix)+(Southern mix) Chakra - Love Shines Through (Original mix) <--- klassiker! DJ Chilli - Break Out (Release me)(Wavetraxx rmx) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers Energy 52 - Cafè Del Mar 2002 (John '00' Fleming rmx) Flipside - Stratosphere (TG '02 Opening) G & M Project - Feeling The Sunrise (Up mix) Minimalistix - A Forest (Nord vs Bonka rmx) Minimalistix - Struggle For Pleasure (Extended mix) Nu-NRG - Dreamland OGP - What If Skysurfer - Silence Square - Nova (D'Tec mix) Storm - Time To Burn (Original mix) Wavescope - The Spirit (Wavetraxx rmx) Dumonde - God Music (Cosmic Gate rmx) Dumonde - Never Look Back (Promo) Marc La Cruz & Ace Da Brain - Eriel (DJ Marc La Cruz mix) Jam-X & De Leon - Mind Made Up (Dave Joy rmx) No Faces - Free Your Feelings Stereoshaker - Rock & Roll (Dumonde rmx) The Digital Blonde - Legato (Dumonde rmx) Endret 31. oktober 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 The Discovery ikke The Discover Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Den eneste trancelåten som i det hele tatt er verdt å låne et øre til, er Bio Droid - The Lost Marble. Hør den, så skjønner du hvorfor Daniel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) The Discovery ikke The Discover den er retta nå!! må da vel få lov til å skrive feil en gang! ---> Virus Inc - The Virus (Original Club mix) Endret 31. oktober 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Acen - Trip II the moon. Mange mixer, velg en selv, mange bra ^^ Acen - Window in the sky. Acen - Obssessed Narcotic Thrust - I Like It (Sinewave Surfers 2am Remix) 2 Black - Waves Of Luv (Gabry Ponte Remix) Cosmic Gate - FireWire (Dj scot project mix) Perfekt til å vekke naboene ^^ Alle som liker denne typen musikk burde ta seg en tur innom www.euroadrenaline.com Synes folk det er for mye oppfordring til "warez" fjerner jeg linken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Cosmic Gate - FireWire (Dj scot project mix) Perfekt til å vekke naboene ^^ hehe! hva med at du heller prøver Dark By Design remixen! den er som DJ Scots bare litt "hardere" om du kan kalle den det.. Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 er en egen tråd om piratkopiering "en stor piratkopieringsdebatt" til dere som har noe å si ontopic: Silverblue - step back Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Daniel? Nope Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Orion Too - Hope And Wait (S.H.O.K.K. rmx) <-- må ikke glemme den! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Antiloop - Believe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Antiloop - Believe jepp!! fet den! Nowhere To Hide av Antiloop er jo bra å da.. syns faktisk den er et par hakk bedre enn Believe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 New Energy - Take Your Air (Tankis vs Deep Project rmx) hvis jeg ikke husker feil så ble Nu-NRG remixen til denne nevnt for en stund siden. Jeg for min del syns denna er mye fetere! enjoy! Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Må jo nevna Jose Amnesia - The Eternal (Sunrise Mix), New Energy har også en remix av den sangen men synes Sunrise Mix'en er mye tøffere. EDIT: Og seff DJ Tiësto - Athena (på det nye albumet; Parade of the Athletes), veldig trist melodi, men jævli bra sang Endret 1. november 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Ok, hvis du vil høre ordentlig god trance må du laste ned låter fra "Infected Mushroom" Det er enormt bra!! For en prøvesmaking, last ned to låter. Dancing with Kaladi og The Messenger. Disse er ifølge meg de beste låtene Infected har. De er så bra at dere ikke kommer til å skjønne noenting. For noen år siden HATET jeg alt som har med trance å gjøre. Disse låtene forandra det drastsisk!! Jeg ble hekta på disse låtene! Dette er ifølge mange Trance-freaks DET BESTE innen Trance. De kommer fra Israel disse gutta og det er skikkelig bra! Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Ok, hvis du vil høre ordentlig god trance må du laste ned låter fra "Infected Mushroom"Det er enormt bra!! For en prøvesmaking, last ned to låter. Dancing with Kaladi og The Messenger. Disse er ifølge meg de beste låtene Infected har. De er så bra at dere ikke kommer til å skjønne noenting. For noen år siden HATET jeg alt som har med trance å gjøre. Disse låtene forandra det drastsisk!! Jeg ble hekta på disse låtene! Dette er ifølge mange Trance-freaks DET BESTE innen Trance. De kommer fra Israel disse gutta og det er skikkelig bra! Laste ned? Det er jo ikke lovlig Det det er heller ikke trance, det er goa DJ Cyglas - Roots of Evil (Heart of Stone Remix) Endret 2. november 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Shane 54 - Equinoxe 4 (Mat Silver vs Tony Burt rmx) <--- feeeeet! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Scarf - Odysee (Barbarez remix) Litt treg start men kommer seg veldig utover Scarf - Odysee (Plazmatek Remix) Tja. Scarf - Odysee (Virus inc remix) Tja. Endret 2. november 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå