DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg må holde meg i tøylene for å ikke kverulere mer på Lambada Jes har heit stemme da! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Junkie XL - Today (album) 1. Youthful 2. Mushroom 3. Such A Tease 4. Today 5. Drift Away 6. I Have Got A Xerox To Copy 7. Even In This Moment 8. Yesterdays 9. Honey 10. We Become One Hadde ikke hørt noe fra han på en stund og tenkte jeg skulle sjekke opp i hva han hadde gjort sist da jeg kom over dette albumet. Er ikke ren trance og det liker jeg faktisk godt at det ikke er. Han har jo en evne til å blande mye godis sammen for å lage en knall låt. Får bare håpe det ikke blir 3 år til neste album igjen Vil og anbefale "Radio JXL: A Broadcast from the Computer Hell Cabin" Fant cd'n i en "5 for 100 kr" avdeling i en cd shappe Endret 23. april 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kan man kalle JXL for trance egentlig? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Junkie XL - Today (album) 1. Youthful 2. Mushroom 3. Such A Tease 4. Today 5. Drift Away 6. I Have Got A Xerox To Copy 7. Even In This Moment 8. Yesterdays 9. Honey 10. We Become One Hadde ikke hørt noe fra han på en stund og tenkte jeg skulle sjekke opp i hva han hadde gjort sist da jeg kom over dette albumet. Er ikke ren trance og det liker jeg faktisk godt at det ikke er. Han har jo en evne til å blande mye godis sammen for å lage en knall låt. Får bare håpe det ikke blir 3 år til neste album igjen Vil og anbefale "Radio JXL: A Broadcast from the Computer Hell Cabin" Fant cd'n i en "5 for 100 kr" avdeling i en cd shappe 8453614[/snapback] Synes Junkie XL er tøff Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Junkie XL er vel mer big beat i samme gata som The Prodigy og The Chemical Brothers EDIT: Wamdue Project - King Of My Castle (Sander Van Doorn Remix) Choooon Endret 23. april 2007 av Faris Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ta det med ro, Lambada. Du er godkjent. Mads182 derimot... Hva er problemet? Sangen er jo konge... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Pedro del Mar - Feel (DJ Shog remix) Pedro del Mar - Feel (DJ Shog Edit) Pedro del Mar - Feel (Martin Roth Girls Love DJs remix) Pedro del Mar - Feel (Martin Roth Edit) Pedro del Mar - Feel Feel (Sungulars Baywatch Malibu remix) DJ Shog remixen var miv fav. Yves Deruyter - Feel Free (Original Extended) Yves Deruyter - Feel Free (2007 Remake) Yves Deruyter - Feel Free (Jam-X & De Leon's Dumonde remix) Elsk! Endret 24. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kan man kalle JXL for trance egentlig? 8453621[/snapback] Derfor jeg sa "ikke ren trance" men han er inni i samme gata en plass Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tror da vi har andre tråder for det? Men samma det! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva er problemet? Sangen er jo konge... Det kan godt hende, men du er uansett i feil tråd Her diskuteres trance. ------- Endelig fikk jeg tak i A&B - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) i 320k Fortsatt en herlig låt.. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg må holde meg i tøylene for å ikke kverulere mer på Lambada Jes har heit stemme da! 8452970[/snapback] Ta det i PM da vettu hvis du har lyst å kverrulere så fortsetter vi der. Holder på mitt jeg. Dj Isaac - My Brain God låt! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Igjen, Isaac er IKKE Trance! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Abel Ramos og Shane54-sangen fra Best of Trance 2003 er fin. Huff jeg har ikke sånn "spesial-peiling" som mange av dere, men jeg er glad i melodisk trance. Lenke til kommentar
Behemoth Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Alt+F4 - Alt+F4 Activa - Genetic (Original Airflow Mix) Airwave - When Things Go Wrong Sophie Sugar - Fallen Too Far Kamil Polner - Groundside Lange vs Gareth Emery - This Is New York Probspot - Blueberry Pulser - Point of Impact (Mike Koglin Remix) Octagen vs M.I.D.O.R - Rush Hour Jesselyn - Iron Selv om Dave202 - Torrent er nevnt 100 ganger må jeg ta den med for den er fet ^_^ Det nye Showtek albumet Today is Tomorrow er det mye bra på, selv om det er hardstyle Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hva er problemet? Sangen er jo konge... Det kan godt hende, men du er uansett i feil tråd Her diskuteres trance. ------- Endelig fikk jeg tak i A&B - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) i 320k Fortsatt en herlig låt.. 8460878[/snapback] Er ikke store forskjellen fra f.eks 192 til 320 men - Summer Channel - A Thousand Miles (DJ Cobra & Brian Howe remix) Alex Bartlett - Touch the Sun (XB & Guess mix) Ernesto vs Bastian - Unchained Melody (club mix) Rafaël Frost - Run2You (im gonna ruuuuuuuun to youuuuuuuuu!) Randy Boyer & Hydroid - Strike Again Dogzilla - Frozen (Dub) Endret 24. april 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er ikke store forskjellen fra f.eks 192 til 320 men 8464162[/snapback] Jo? Størrelsen! :!: Jeg synes det er en forskjell ja! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Mitt skip er lastet med dobbelposter... Endret 24. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Er ikke store forskjellen fra f.eks 192 til 320 men Jo, det er stor forskjell. Jeg vet ikke hvor kresen du er på sånt, men jeg hører ihvertfall tydelig forskjell fra 192 til 320. Særlig på store annlegg... EDIT: Cold Blue & Del Mar - Seven Ways -> FET! Endret 24. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Your night - DJ Roland Kenzo Tell me why - Supermode Say hello - Deep dish Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sangen jeg nevnte er jo -nesten- trance Basic Element går under dance/trance så vidt jeg vet.. Kommer tilbake med mine favoritter i kveld. Må bare finne ut hva de heter først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå