Tordenflesk Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Trancete breaks med electro-aktige beats og feit synkopert bass.Ville kalt det Generic reklame-D&B jeg da. Lenke til kommentar
thermalbergen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ville kalt det Generic reklame-D&B jeg da. 8428340[/snapback] Er vel litt dnb-inspirert siden det er det jeg produserer til vanlig. Kjekt at du liker den Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Egentlig ikke. Generic = Gjennomsnittlig(eller noe i den duren. Er blitt så god i Engelsk at jeg har begynt å glemme norsk ) Reklame D&B = D&B som mannen i gata oppfatter som "action-musikk" eks. Propellerheads, Apollo 440 og til en viss grad Pendulum. Problemet med den låta var at den rett og slett gikk inn det ene øret, surkla litt rundt og labba ut av det andre. Godt produsert though. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Cosmic gate - The truth Essential dj team - Ong diggi dong [Essential hardhouse rmx] (Dj Mind X VS Buzz) - Temple Of Love (DJ Stigma) - Hammock Brothers - Windsong (DJ Stigma) - Ron Hagen & Pascal M. - Forever (DJ Stigma) - Arrakis - The Spice (original mix) (DJ Stigma) - Mindwalkers - The Future Dj Tiesto - trance energy x - mix 2003 party mix Lenke til kommentar
LØD Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Dj Splash - So Irresistable Renegade Masterz - Chrystal Ship Renegade Masterz - Nasty girl Paolo Ligorio - The colors Kompulsor - Dj number 1 Og resten på playlisten min :!: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Beam ft Michelle Aragon - Silent Tears (Michael Urgaz Lose The Guitar Mix) Beam ft Michelle Aragon - Silent Tears (Sean Tyas Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det greit at jeg blir lei meg når jeg ser hva folk poster her? 2 av de 3 siste blandt annet. 1. Feilpostet (i totalt fiel tråd) 2. Mongo-navn på sangene Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Dj Splash - So IrresistableRenegade Masterz - Chrystal Ship Renegade Masterz - Nasty girl Paolo Ligorio - The colors Kompulsor - Dj number 1 Og resten på playlisten min :!: 8438760[/snapback] Slett playlisten din NÅ og kom aldri tilbake! ------- Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell and Topher Jones Remix) Cara Dillion vs 2 Devine - Black is the Colour (Coco and Green Remix) Sistnevnte tar av så jævlig.. Forresten, andre som er dritskuffa over Signum's Syndicate? Endret 22. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det greit at jeg blir lei meg når jeg ser hva folk poster her? 2 av de 3 siste blandt annet. 1. Feilpostet (i totalt fiel tråd) 2. Mongo-navn på sangene 8441052[/snapback] Var den rettet til mitt innlegg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Fant frem en god gammel en Plastic Boy - Silver Bath. Syndicate er grei den da Langt fra den beste, men er bra nok ja! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Anbefaler på d sterkeste å hør på Dj Spectre. anbefalte sanger: Dj Spectre - Hard Clan Dj Spectre rv - Connect Dj Splash - This is my life Dj Splash - Energize Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Var den rettet til mitt innlegg?Ja, ser at du har kopiert titlene fra litt feil-merkede MP3'r Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Art of Trance - Mongoose (Tek^tonik Remix) Anbefales på det høyeste! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva syntes folket om albumet "Perfect World" til DT8 Project? Det er noe av det bedre jeg har hørt i år, og får igrunn ikke nok. Albumet er en behagelig reise gjennom myke trance toner Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, og det er av en grunn. Absolutt nydelig det albumet.. Noen som har en liste over alle artist albumene som kommer i år? 8421115[/snapback] På tranceaddict forumet ligger det informasjon om utgivelser av singler og album helt øverst. Det er også en lignende liste på trance.nu sitt forum. Står blant annet at oceanlab skal komme med album i år. Noen som har noe mer informasjon om det? Oceanlab er above and beyond og justin suiessa eller noe sånt? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Raise The Gain er min favorittsang om dagen, den er så utrolig fet! Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Var den rettet til mitt innlegg?Ja, ser at du har kopiert titlene fra litt feil-merkede MP3'r 8446014[/snapback] Ehh nei. F.eks (DJ Stigma) - Hammock Brothers - Windsong. Det er på "In trance we trust 2" med Dj Stigma. Altså han som har mixet sangen mens sangen heter egentlig "Hammock Brothers - Windsong". Det samme gjelder for de andre Dj Stigma mixene. Hvordan kan det være feil? Eller er det noen sanger som jeg har direkte skrevet feil tittel? i såfall... "enlighten me". Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Ta det med ro, Lambada. Du er godkjent. Mads182 derimot... Anyways, takk theck1 Ser fram til mange gode albumer som kommer i år.. Ed1t: Jose Amnesia & Jennifer Rene - Wouldn't Change a Thing OMG Ch00n! Endret 23. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jes - Disconnect (album) Vet ikke hvor mange her som husker Jes.. Dama med låten "Ghost". Kom over albumet for noen dager siden.. mye mye bra! Er ikke ofte trance album er så gode egentlig men denne var herlig! Hun som har vokalen på "as the rush comes" og Endret 23. april 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå