DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Altså. Vi har mange forskjellige tråder på dette forumet om forskjellige sjangre. Let litt Og dessuten er denne tråden laget for et par år siden Lenke til kommentar
Disable Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja regnet med at denne var OLD, side den består av over 200 sider da Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Radio Extended Mix) 8409018[/snapback] Absolutt nydelig den sangen ja. Jeg liker også summer calling, selvom den ikke er like bra. Robert Nickson feat. Elsa Hill - Close Your Eyes (Vadim Zhukov remix) Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Kanskje en av trancens best omtalte album. Endret 18. april 2007 av mihkku Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ja, og det er av en grunn. Absolutt nydelig det albumet.. Noen som har en liste over alle artist albumene som kommer i år? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 "Tetris sangen" hvis noen aner noe ? Drit fet. Ellers Discovery sangen drit fet og den "jodle sangen". (Er vel det eneste "trance" jeg liker) 2254865[/snapback] 2pm-tetris sms Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 2pm-tetris sms 1. Det er 3 år siden han spurte. Tror du ike han har funnet det ut allerede? Dessuten var det vel ikke noe sjakktrekk å innrømme at du har lastet ned SMS sin rip? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Like fett hver gang noen bumper som det der! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 It's time for Ferry-news!! At the end of May the brand new Ferry Corsten mix compilation ‘Passport : United States Of America’ will be released! Because of the success of Ferry’s ‘Road To Voodoo’ tour in the USA last year, there is a free bonus DVD included when you purchase the new compilation! On this DVD you can find some exclusive behind the scenes footage of Ferry during his USA tour of October 2006. And the video from Ferry’s track ‘Junk’ (with raps by Guru) can be found on the DVD as well! Ferry Corsten presents Passport : United States Of America Tracklisting: 01. Poison Pro - Say Hello (Original Mix) 02. The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep 03. Solarstone - Late Summer Fields (Deeper Sunrise Mix) 04. Wippenberg - Promisedland (Nic Chagall Remix) 05. Summer Sessions feat. Tiff Lacey - By My Side (Signalrunners Fierce Mix) 06. Mind One - Hurt Of Intention 07. Marc Marberg with Kyau & Albert - Megashira (Original Mix) 08. Ferry Corsten - Beautiful (Original) 09. Rafaël Frost - Worlds 10. FKN feat. Jahala - Why? (Original Mix) 11. System F - Insolation (Ferry Corsten Flashover Remix) 12. Ronnie Allstar - Good Morning Sunshine (Original Mix) 13. JPL - Mirakel (Supüer Mix) 14. Breakfast - The Sunlight (Original Mix) 15. Lemon & Einar K - Hope (Original Mix) Bonus DVD: 01. Road To Voodoo Tour (Behind The Scene Footage) 02. Ferry Corsten - Junk (Music Video) Ferry Corsten presents Passport : United States Of America will be available at the end of May! Link: http://www.flashoverrecordings.com JEEEG GLEDER MEG! I tillegg er det norskt på den Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nevn noen sanger som virkelig har betydd mye for dere opp igjennom årene.. Three Drives - Greece 200 Herregud for en låt.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Dj Jean - The launch Sirenal - Wasteland Energy 52 - Cafe del Mar Chicane - Salt water Phats & Smalls - Turn Around Armand van Helden - You don't know me BBE - Seven days and one week Wild Child - Renegade master Olive - You're not alone Sunclub - Fiesta Låter jeg hørte på hele tida i 9-11 års alderen. Ikke bare Trance der, men er helt klart klassikere. Endret 19. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Veracocha - Carte Blanche System F - Out Of The Blue Evige klassikere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Veracocha - Carte BlancheSystem F - Out Of The Blue Evige klassikere 8425487[/snapback] Jeg ble plutselig veldig mye mer glad i deg Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 DJ Governor - The Cave (Fly Away) Unreleased OT: Beste nedlastings program for musikk som ikke kommer med masse søppel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Pascal M & Ron Hagen - Forever Ron Hagen & Pascal M - On Stream ALt av gouryella, ser ibort ifra tenshi Tenth Planet - Ghosts Yahel- Going Up + flere av han Carlos - Silmarilla Dj Jurgen - Better of Alone Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Veracocha - Carte BlancheSystem F - Out Of The Blue Evige klassikere 8425487[/snapback] Jeg ble plutselig veldig mye mer glad i deg 8425500[/snapback] Yes yes, selvfølgelige låter, men hva med å komme med noe nytt? Tror de låtene er nevnt minst 8-10 ganger før... Arabella - Nabucco (Kamil Polner & Eddie Sender Remix) Arabella - Nabucco (M.I.D.O.R. Remix) Forerunners - Lifecycle Forerunners - Lifecycle (Leo G Remix) Hiroyuki Oda - Rise Hiroyuki Oda - Cataract Kuffdam & Plant - Maziko Kuffdam & Plant - Maziko (Paul Mendez & Zero 3 Remix) Lawrence Palmer - Streamline Lawrence Palmer - Streamline (Activa vs. Tom Colontonio Remix) Lawrence Palmer - Streamline (Giuseppe Ottaviani Remix) Octagen & M.I.D.O.R. - Times Square (Bright Mix) Octagen & M.I.D.O.R. - Times Square (Dark Mix) Ørjan Nilsen presents O&R - Beat Design Ørjan Nilsen presents O&R - Rain Paul Mendez & Zero 3 - Exotica Paul Mendez & Zero 3 - Exotica (Mendez Red Hot Remix) Talla 2XLC - Shine Talla 2XLC - Shine (Stoneface & Terminal Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den Stoneface & Terminal remixen av Shine har jeg nevnt for en stund siden tror jeg Eller så skulle jeg det. Fet er den i alle fall! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den Stoneface & Terminal remixen av Shine har jeg nevnt for en stund siden tror jeg 8425717[/snapback] Jepp, det har du. Glemte å søke i tråden etter den releasen. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Yes yes, selvfølgelige låter, men hva med å komme med noe nytt? Tror de låtene er nevnt minst 8-10 ganger før... Nevn noen sanger som virkelig har betydd mye for dere opp igjennom årene.. Svarte på denne jeg Lenke til kommentar
thermalbergen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Presenterer en potensiell sommerhit rett ut av Bergen! MIMIRACLE - "SHOW ME" Trancete breaks med electro-aktige beats og feit synkopert bass. Denne kommer til å ta over radiobølgene etterhvert som temperaturen stiger! Taking over the world in 2007... http://www.myspace.com/mimiracle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå