E-wok Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dj Sammy - Lbby Haba (Mind One remix) Genial låt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Mind One - Hurt Of Intention (Tyron & Matthews Remix)Bedre enn Ferry's?Jepp, Ferrys var slapp i forhold. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ferry's er jo steintøff! Lenke til kommentar
W Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Radio Extended Mix) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ferry's er jo steintøff!Nå sa jeg da "i forhold" Dessuten kommer det jo helt ann på smak og behag da. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Mike Foyle - Apache Jody Wisternoff - Cold Drink Hot Girl (Original Mix) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Motorcycle featuring Jes - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden's Chillout and Sweeping Strings Remixes) Rank 1 feat Shanokee - Such Is Life (Original Mix) Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate remix) goodshit Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Helt dilla på denne her. Har bare funnet den på asot. Randy Boyer & Hydroid - Strike Again Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 4 Strings - Into The Night 2006 (Purple Haze remix) Har begynt å høre masse på den i det siste Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Purple Haze - Adrenaline Sander Van Doorn - Riff Choooooooooooooooon! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kom over en gooood gammel klassiker igår: Matt Hardwick Vs Smith & Pledger - Day One (Above And Beyond Remix) og så har vi denne kjekke: Ricky Fobis - No Regular Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ricky Fobis - No Regular 8413665[/snapback] ------ Stoneface & Terminal - Super Nature (Giuseppe Ottaviani Remix) Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg må ha noen råe techno sanger der bassen begynner høyt å går lavt ned i frekvens. Så jeg får veggene til å riste skikkelig rått, det er så sykt digg Forslag? Edit: Mener ikke sanger med masse bass hele tiden, men som ofte har sånn during som går fra høyt til lavt liksom, hehe. Endret 18. april 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg må ha noen råe techno sanger der bassen begynner høyt å går lavt ned i frekvens. Så jeg får veggene til å riste skikkelig rått, det er så sykt digg Forslag? Edit: Mener ikke sanger med masse bass hele tiden, men som ofte har sånn during som går fra høyt til lavt liksom, hehe. 8415452[/snapback] Techno er vel så og si hard bass hele veien! :!: EDIT: I alle fall Schrantz Technoen Endret 18. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hehe, vel si meg noen trance da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Chris Liebing spiller vel techno mener jeg. Ikke sånn ekstrem hard heller. Prøv han Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Chris Liebing spiller vel techno mener jeg. Ikke sånn ekstrem hard heller. Prøv han 8415595[/snapback] Med sånn bass som jeg lengta etter? Sang titler? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hører ikke spesielt på han, bare vet om han. Det er vel bare å søke på han, er det ikke? Lenke til kommentar
W Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg må ha noen råe techno sanger der bassen begynner høyt å går lavt ned i frekvens. Så jeg får veggene til å riste skikkelig rått, det er så sykt digg Forslag? Edit: Mener ikke sanger med masse bass hele tiden, men som ofte har sånn during som går fra høyt til lavt liksom, hehe. 8415452[/snapback] Prodigy - Weather Experience (Top Buzz Remix) er greit dyp i bassen til tider. Du kan også prøve DJ Hype & True Playaz - The Big 30h. Back on topic: Vincent De Moor - Flowtation 2007 (Roy Gates Remix) Lenke til kommentar
Disable Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Nå er jeg ny her på forumet, men må bare spør. Tenker dere å ha Trance, som "vanlig" trance altså, og Vocal Trance i samme post eller har man poster for hver av sjangerene? ALtså, det er ganske så vesentlige forskjeller innen trance, så jeg ville laget en egen post for vocal trance, eller HDM trance som jeg kaller det Bare forslag her altså! Ingen kritikk til trådstarte what so ever! Edit: Ikke at jeg sier at all Vocal trance er lik den trancen på HDM cd'ene! for all del! Endret 18. april 2007 av Disable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå