Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trance Around The World Ukentlig radioshow. Masse deilig trance her :)

Sander Van Doorn

Armin Van Buuren feat. System F - Exhale

Signum - What Ya Got For Me

Det jeg rakk å legge inn nå :)

8398771[/snapback]

 

Takk for innsatsen. :)

 

Dessverre gra ikke noe av dette meg så veldig mye. Følte ikke at jeg ble revet med av musikken på samme måte som jeg blir av for eksempel Aphex Twin og Squarepusher.

 

Kudos til Armin Van Buuren da, den lysriggen fra helvete tok det meste av oppmerskomheten min (jeg er lystekniker). Jeg vet også at de bruke SB-1000 PAer på Sensation (samme som vi brukte på HW-LAN omtrent), noe som gjorde det litt artig å se.

 

Men musikalsk ga ikke dette meg så mye. Men keep it coming, jeg vil høre mer. :)

 

 

(Svensk syretrance = Jeg sodomerer deg verbalt)

Lenke til kommentar

Rockna: Sånt møl hører dessverre ikke hjemme her. Du(og alle andre som har spurt etter møkk her) burde lage deres egen tråd :p

 

Marley: Aphex og Squarepusher eh? Vanskelig for meg å finne noe Trance som "matcher" det. Føler de 2 sjangrene er såpass forskjellige at det blir vanskelig å finne likheter.(hvilken sjanger er Aphex i egentlig? aldri helt fått svar på det)

Lenke til kommentar

Marley: Aphex og Squarepusher eh? Vanskelig for meg å finne noe Trance som "matcher" det. Føler de 2 sjangrene er såpass forskjellige at det blir vanskelig å finne likheter.(hvilken sjanger er Aphex i egentlig? aldri helt fått svar på det)

8399410[/snapback]

 

Aphex og Squarepusher går begger under det man kan kalle Hardcore/Progressive Electronica. :) Ikke helt Trance, men det har jo sine likheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...