E-wok Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Falling Into Pieces (Original Mix) ' Gleder meg ikke akkurat mindre til albumet hans nå.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Falling Into Pieces (Original Mix) ' Gleder meg ikke akkurat mindre til albumet hans nå.. 8390670[/snapback] DJ Governor Vs. Danjo & Styles - Redwoods og Bluewoods Må støtte kongen fra finnmark. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ørjan er flink han. "Adamantica" under hans alias Orion er digg. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 mye bra her:o litt svak for Duderstadt And Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ferr: Trodde Orion var en skrivefeil jeg Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ferr: Trodde Orion var en skrivefeil jeg 8392156[/snapback] Han har vel flere navn, Governor, Orjan, orion etc. kjenner ham best som Ørjan da. En venn av ham går også under flere navn som R-lend og Metus. Ganske greie folk. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jonas Steur feat. Jennifer Rene - Falling Into Pieces (Original Mix) ' Gleder meg ikke akkurat mindre til albumet hans nå.. 8390670[/snapback] Herlig låt ja Aurosonic - Starfall (original mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Markus Schulz Vs Chakra - I Am ^Elsker rett og slett den mannen! ------ Daniel Kandi - Child Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg vil snuse litt på det dere kaller Trance. Kan noen gi meg linker til f.eks. MySpace eller YouTube med god Trance? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Trance Around The World Ukentlig radioshow. Masse deilig trance her Sander Van Doorn Armin Van Buuren feat. System F - Exhale Signum - What Ya Got For Me Det jeg rakk å legge inn nå Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Trance Around The World Ukentlig radioshow. Masse deilig trance her Sander Van Doorn Armin Van Buuren feat. System F - Exhale Signum - What Ya Got For Me Det jeg rakk å legge inn nå 8398771[/snapback] Takk for innsatsen. Dessverre gra ikke noe av dette meg så veldig mye. Følte ikke at jeg ble revet med av musikken på samme måte som jeg blir av for eksempel Aphex Twin og Squarepusher. Kudos til Armin Van Buuren da, den lysriggen fra helvete tok det meste av oppmerskomheten min (jeg er lystekniker). Jeg vet også at de bruke SB-1000 PAer på Sensation (samme som vi brukte på HW-LAN omtrent), noe som gjorde det litt artig å se. Men musikalsk ga ikke dette meg så mye. Men keep it coming, jeg vil høre mer. (Svensk syretrance = Jeg sodomerer deg verbalt) Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som kan fikse meg en liten liste over litt svensk party/Trance musikk? sånn som feks: Kobojsarna - Sång Om Ingenting Caramelldansen etc. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Rockna: Sånt møl hører dessverre ikke hjemme her. Du(og alle andre som har spurt etter møkk her) burde lage deres egen tråd Marley: Aphex og Squarepusher eh? Vanskelig for meg å finne noe Trance som "matcher" det. Føler de 2 sjangrene er såpass forskjellige at det blir vanskelig å finne likheter.(hvilken sjanger er Aphex i egentlig? aldri helt fått svar på det) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Marley: Aphex og Squarepusher eh? Vanskelig for meg å finne noe Trance som "matcher" det. Føler de 2 sjangrene er såpass forskjellige at det blir vanskelig å finne likheter.(hvilken sjanger er Aphex i egentlig? aldri helt fått svar på det) 8399410[/snapback] Aphex og Squarepusher går begger under det man kan kalle Hardcore/Progressive Electronica. Ikke helt Trance, men det har jo sine likheter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hardcore er litt andeledes ja Lenke til kommentar
W Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Muse - Cydonia (John '00' Fleming & Wizzy Noise Rework) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Lange - I Believe Robert Nickson - Spiral Deilig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mind One - Hurt Of Intention (Tyron & Matthews Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Mind One - Hurt Of Intention (Tyron & Matthews Remix) 8402517[/snapback] Bedre enn Ferry's? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå