Ligaya Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tiesto - "Club Nouveau" 001 (06-04-2007) Meget bra show. Gav meg mersmak og jeg vil nok fortsette å høre på dette hver uke! Tracklist, er ikke 100% sikker på om den er fullstendig korrekt. Men håper det. First Hour: 01. Red Carpet - Alright (ID Remix) 02. Headstrong featuring Tiff Lacey - The Truth (David West's Progressive Mix) 03. Meck Feat Dino Lenny - Feels Like Home (Marco V Remix) 04. Ferry Corsten - Beautiful (Original Extended) 05. Delerium - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix) (Tiësto Classic) 06. Chris Lake feat. Emma Hewitt - Carry Me Away 07. Klubbherads - Deep Inside (Delano and Crocket Remix) 08. Arno Cost And Arias - Magenta 09. Way Out West - The Fall (Richard Durand remix) (Tune Of The Week) 10. Artic Quest - Strings For Guitars Second Hour: 01. The Killers - Read My Mind (Gabriel & Dresden remix) 02. Tonedepth - Aura 03. Marc Marzenit - Trozitos De Navidad 04. Mark Knight & D Ramirez - Columbian Soul 05. Thom Yorke - The Eraser (Stretch & Vern Remix) 06. Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix) 07. Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsiders (Cosmic Gate Remix) 15 Minutes Of Fame - Phynn 01. ID 02. ID 03. Phynn & Robert Burns - Scramble 04. Phynn - C U Smile ---- 08. Solee - Impressed 09. Yves Deruyter - Feel Free 2007 Til dere Tiesto fans som ikke fikk med dere dette, dere gikk glipp av noe! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde holdt ut til sang 5. Da hadde jeg skrudd av. HATER den sangen. Men den før er elsk Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde holdt ut til sang 5. Da hadde jeg skrudd av. HATER den sangen.8322898[/snapback] Du er bare rar, vet du det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde holdt ut til sang 5. Da hadde jeg skrudd av. HATER den sangen.8322898[/snapback] Du er bare rar, vet du det? 8323239[/snapback] Jeg har en god del folk som støtter meg på den. Den sangen er oppbrukt Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tiesto skal bruke den sangen på alle settene sine da. Derav "oppbrukt" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hadde bare han brukt den, så hadde jeg kunnet leve med det. Dessverre bruker andre den og.. Som på forrige Under The Sun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Above & Beyond - Good For Me (Club mix) Above & Beyond - Good For Me (Album Version) Simon Patterson - Stip Search Simon Patterson - Panic Attack Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Silence er en sånn låt jeg vet er kjent, men som jeg aldri klarer å "høre" for meg. Men, hvis jeg hører den kan den ikek bli ferdig fort nok Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Silence er en sånn låt jeg vet er kjent, men som jeg aldri klarer å "høre" for meg. Men, hvis jeg hører den kan den ikek bli ferdig fort nok 8325545[/snapback] Da den ble spilt på UTS i feb gikk jeg bort til de som spilte, viste timmelen ned og gikk.. Haha Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Lasta ned Club Nouveau greia til Tiesto. Må si meg bitteligg imponert I det hele tatt et helt greit set. Greit å få litt avveksling fra ASOT Og 15 minutes of fame greia likte jeg. Er det jeg savner med ASOT. Guestmixene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Vandall - Dream Machine og Ralph Novell - Stardust Endret 7. april 2007 av Ferr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vurderer å kjøpe meg noen av de nye Ferry t-skjortene jeg! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Cold Blue & Del Mar - Seven Ways Maor Levi - Reflect Daniel Kandi - Child Fet t-skjorte, Faris Where to buy? Endret 8. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hehe. Tristate Her, på side nr. 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bobina - Beautiful friend (Bobina Megadrive remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Huff, pinlig... :!: EnMass - CQ (Randy Boyer vs. Kristina Sky 2007 Mix) M.I.K.E. - Changes 'R Good (Trance Edit) Santiago Niño - Motion Shy Brothers - Human Design (Scot Project Remix) Sonicvibe presents Earthspirit - Sky Mountains (Will B Remix) Vandall - Out My Life Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Skal nevnes at Tatana remixen av Silence er gull. Def. beste versionen der ute. Fancy skjorte, du får ta å få den signert Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Above and beyond - Oceanic Ikke sluppet offisielt enda, men sinnsykt digg sang. Kan høres her Endret 11. april 2007 av skyhawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå