Tordenflesk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689 Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Okei... Våknet opp nå i ren fustrasjon. Jeg tar tilbake all prat om at Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel er en kjip låt.. Det er den nemlig ikke.. Etter å ha hørt utallige mange ganger har jeg kommet fram til at det er en utrolig kongelåt. EDIT: MEN.. Dette betyr ikke at alle de 7 andre remixene IKKE er kjipe, noe de fortsatt er og vil alltid være. Takk og god natt. Endret 3. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. 8297741[/snapback] Å herre Noen som vet svaret da? What was ASOT001? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) ASOT001 --> Questia - Nexus Asia Kilde Endret 3. april 2007 av WonderBjarne Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Robert Nickson feat Elsa Hill - Close your eyes (Vadim Zhukov remix) Jurgen Vries feat. Shena - Wilderness (vocal mix) Carbon feat Ely - Shelter me (compleXz remix) Bobina feat. Elles de Graaf - Lighthouse (radio mix) Ayu - Unite (Alt4Plus remix) <---- Denne har jeg store problemer med å finne, noen som vet hvor man får tak i den? Akkurat den remixen altså. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ayu - Unite (Alt4Plus remix) <---- Denne har jeg store problemer med å finne, noen som vet hvor man får tak i den? Akkurat den remixen altså. De heter faktisk Alt+F4, og er to finner, Joonas Hahmo & Matti Kotala. Det er en knall remix, må nesten høre den en gang til nå. :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. 8297741[/snapback] Utrolig vanskelig spørsmål da. Oversikt over alle ASOT-releases. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. 8297741[/snapback] Utrolig vanskelig spørsmål da. Oversikt over alle ASOT-releases. 8301649[/snapback] Hehehe! Jeg har i alle fall sendt inn nå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Afternova-By Your Side (Icone Remix) fått helt dilla på den DJ Shog - Stranger On This Planet Public Domain feat. Lucia Holm - I Feel Love (Bart Claessen remix) Arriva - African Soul Anthem, en real klassiker Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 OFF! Lenge offline nå! Må berre få denne tråden inn igjen i Mine diskusjoner.. Trenger forsåvidt tips på ny musikk! Hatt et heftig datakræsj! Over 6 mnd med musikk er vekk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ayu - Unite (Alt4Plus remix) <---- Denne har jeg store problemer med å finne, noen som vet hvor man får tak i den? Akkurat den remixen altså. De heter faktisk Alt+F4, og er to finner, Joonas Hahmo & Matti Kotala. Det er en knall remix, må nesten høre den en gang til nå. :!: 8301321[/snapback] Takk skal du ha, der fant jeg den Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Markus Schulz feat. Carrie Skip - Never Be The Same Again Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hahahaha! Faris ringte meg i går kveld bare for å nevne hvor mye han gledet seg til KiT! Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Brennan Heart - Rush The RMX Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 I <3 Marcel Woods Marcel Woods - Don't Tar Me With The Same Brush Marcel Woods - Get The Kleenex Marcel Woods - Cherry Blossom Marcel Woods - Beautiful Mind Marcel Woods- Time is running out (original mix) Marcel Woods - Advanced (Techtrance Remix) Marcel Woods - Yellin @ The Neighbours Marcel Woods - Monotone (Original Mix) Marcel Woods - Drama Marcel Woods - Accelerate Marcel Woods - Static State (Original mix) Marcel Woods - Vertigo (Bootleg mix) Marcel Woods - Basik Marcel Woods Vs. Jesselyn - Fauna Marcel Woods Vs. Jesselyn - Flora Babylon - 23 Minutes (Marcel Woods Remix) Cls - Can You Feel It (Marcel Woods Remix) DJ Shog - Jealousy (Marcel Woods Remix) DJ Gerd vs Marcel Woods - Once Upon A Time In The West Ferry Corsten - Whatever (Marcel Woods Remix) Yves Deruyter and Marcel Woods present Frequence - the anthem [original mix] Analog System - Strange Morning In December (Marcel Woods Remix) Walt - Bring The Pain [Marcel Woods Remix] Three Drives - Greece 2000 (Marcel Woods Remix) S.H.O.K.K. - My Madness Says What I Must Do (Marcel Woods Remix) Side Dish - Pressure (Marcel Woods Remix) Walt and Feliz - Endless (Marcel Woods dark dub remix) Mike Robbins - are you a freak [marcel woods techtrance remix] Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Tiesto har premiere på Club Nouveau radio showet sitt, på radio 538 i kveld. Anbefaler dere å høre på! Tror dette blir bra! Stream her Enjoy Endret 6. april 2007 av Ligaya Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Når? Hører bare jalla musikk der nå. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Oida, beklager. Showet går fra 22.00 til 00.00 Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Høres ikke så altfor gale ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå