Faris Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nå har jeg nettop solgt PSPen min, så har litt penger til overs. Er ikke sikkert jeg drar da, tenkte å lodde stemmingen her først Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ATB - Ecstacy gud den her var niiiice 8222433[/snapback] Helt enig. Har hatt den som vekkerklokke i ca. 3år nå. Blir aldri lei. 8232100[/snapback] Den var saklig nice ja! Steike! En av de få trance-sangene jeg liker... Lenke til kommentar
GLRune Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Festlig tråd, jeg ønsker meg (uten å ville hjacke tråden!) noen anbefalinger som tilfredstiller Euro Hora i meg. Mulig jeg lider av begrepsforvirring men f.eks Kate Ryan - Desenchantee tilfredstiller dette behovet og er stor Stas! Trenger tips på upbeat glad Euro dance, de på VG lista kan jeg, men her er det mye folk med peil på_god_musikk Endret 29. mars 2007 av GLRune Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ta det her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659279 Her diskuteres ikke dance. Lenke til kommentar
GLRune Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ta det her du:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659279 Her diskuteres ikke dance. 8271335[/snapback] Ahh takk for link, grunnen til at jeg postet er at disse sjangerne i min verden ( eller musikk smak ! ) flyter godt over hverandre.. Oppfordrer til forslag på Euro dance lignende trance .. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Oppfordrer til forslag på Euro dance lignende trance .. 8271346[/snapback] Da er du fortsatt i feil tråd! Se på den andre! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ilse DeLange - The Great Escape (Armin van Buuren Remix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg kommer ikke over hvor genial Bolier & Coenraad - The Mighty Ducks er Reversed Twister - De-Tuned Hidden Sound System - Freeze Abel Ramos, Happy Clappers, Southside Spinners - Electro Fun, I Believe, Luvstruck (Heftig liten mashup det der) Out Of Grace - Mana Burn Josh Gabriel - Summit John O Callaghan & Kearney - Restricted Motion [Airbase Remix] Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Orginal Mix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Jussi Polet Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Son of A Peach Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (John O'Callaghan Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Dynamic Sense Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Dj Dioxine Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (2 Humans Djs Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Beetseekers Remix) Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel (Push Remix) Artig hvor mange remixer det er av denne relativt kjipe låta. EDIT: liiiten skrivefeil. Endret 1. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Tja.. Alle remixen var ikke noe særlig å snakke om, orginalen er vel best av dem.. ---- Solar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Vocal Mix) Endret 1. april 2007 av E-wok Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 E-wok: Det er Scott Bond, ikke Brown *pirke* Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 E-wok: Det er Scott Bond, ikke Brown *pirke* 8287152[/snapback] Oi, heh.. Liten glipp kan man si. Endret. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Octagen & Hydroid Present Hydragen - Within (T4L Remix) Juiz Electric VS Katakis - African Beauty (Samuelzone Remix) Sonicvibe Presents Earthspirit - Sky Mountains (Miikka Leinonen Remix) Endret 1. april 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Haehae! Way Out West - The Fall (Richard Durand remix) Den er kul, og enda kulere live! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Slår aldri Richard Durand - Make Me Scream Eller Prodigy - Smack My Bitch Up (Richard Durand remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Octagen & Hydroid Present Hydragen - Within (T4L Remix) 8287827[/snapback] Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Jon Obir Remix) Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Robert Nickson Remix) Og orginalen aswell.. Kongelåt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Jon O'bir Remix) 8293356[/snapback] ELSK! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ferry Corsten - Forever (Dub Mix) Ferry har begynt å lage house! Nucvise Vs Filo And Peri - Jiggle It (Moar Levi Remix) Nucvise Vs Filo And Peri - Jiggle It (Original) Bissen Ft Victoria Jane - Melting (Alex M.O.R.P.H. B2b Woody Van Eyden Remix) FKN Feat. Jahala - Why (Aly And Fila Remix) Og den feteste remixen av Louder: Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Robert Nickson STFU Mix) Lenke til kommentar
zystem Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Freeloader - Pure Devotion, Gammel låt, men utrolig fengende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå