Faris Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er en av grunnene ja Hm, driver å vurderer om jeg skal kjøpe billett til Big Bang! ved døra eller ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er en av grunnene ja Hm, driver å vurderer om jeg skal kjøpe billett til Big Bang! ved døra eller ikke 8193734[/snapback] Kjøp før, så kjøper du til meg og! Så skal jeg spandere en øl på deg der! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 blir det brukt mye XTC på sånna trancekonserter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei det blir ikke brukt illegale stoffer på trancefester. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 ATB with Heather Nova - Renegade (Ronski Speed Remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ferry Corsten - Beautiful (Original Extended) Ferry Corsten - Beautiful (Re:Locate remix) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Takker, likte den sangen veldig godt. Kom gjerne med forslag til flere sanger 8160134[/snapback] Hvis du er ute etter chill sanger med bra melodi har jeg kun en ting å si... Chicane Kan rett og slett anbefale alle sangene på alle albumene: - Far From The Maddening Crows - Behind The Sun - Easy to Assemble Ellers: Tilt - Explorer ATB - The Autumn Leaves Armin Van Buuren feat Justine Suissa - Burned with Desire DJ Tiesto - Battleship Grey Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Alt av Rob Mayth liker jeg! Groove Coverage - The Summerrain (Rob Mayth Edit) Pimp! Code - Wicked Body Moves Liz Kay - When Love Becomes A Lie (Cascada Remix) DJ E-Maxx - Make U Move Straight Flush - She's Got That Light Beam feat. Lara McAllen - Bodyrock (HandzUp Remix) Katie Jewels - Come Again Commercial Club Crew feat. Cc.K - My Sound CD-samlinger som jeg liker: Future Trance Trance Voices Hard Dance Mania Endret 22. mars 2007 av Glenn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Alt av Rob Mayth liker jeg! Groove Coverage - The Summerrain (Rob Mayth Edit) Pimp! Code - Wicked Body Moves Liz Kay - When Love Becomes A Lie (Cascada Remix) DJ E-Maxx - Make U Move Straight Flush - She's Got That Light Beam feat. Lara McAllen - Bodyrock (HandzUp Remix) Katie Jewels - Come Again Commercial Club Crew feat. Cc.K - My Sound CD-samlinger som jeg liker: Future Trance Trance Voices Hard Dance Mania 8208458[/snapback] Kom deg vekk fra denne tråden! Du har bomma totalt Lenke til kommentar
Faris Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Second That Daniel Kandi - Child (Original Mix) Abel Ramos - Electro Fun (K-System Bootleg) 4 Strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix) Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix) Ocean Lab- Clear Blue Water (Ferry Corsten remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Oceanlab- Clear Blue Water (Ferry Corsten remix) 8209783[/snapback] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kyau vs Albert - Always A Fool Satan så deilig den er. *høre på ASOT* Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bare lurte på en sang.. hørte den på treninga her om dagen så fikk ikke med meg hva den het. Vet ikke helt typen musikk, men havner vel i denne gruppa. Vocalen gikk no sånt som det her: I turn around, i walk away (...) cuz you wan't see my cry. Sånn ca:p Ellers går det mye Megara vs. Dj Lee om dagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Veeeldig vanskelig å si fordi det er så mye.. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bare lurte på en sang.. hørte den på treninga her om dagen så fikk ikke med meg hva den het. Vet ikke helt typen musikk, men havner vel i denne gruppa. Vocalen gikk no sånt som det her: I turn around, i walk away (...) cuz you wan't see my cry. Sånn ca:p 8214781[/snapback] Markus Schulz - You Won't See Me Cry Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hahaha. Digga det på ASOT nå. Forrige gang spurte han duden om hun ville gifte seg med han over mail på ASOT, og i dag fikk han svaret, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå