embark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når? 8076792[/snapback] Vet bare at det kommer i år. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kan ikke si jeg fant den: Skulle ikke være "spor" 7 vel? 8078037[/snapback] Dette er tracklista hentet fra hjemmesida til armin: http://stage.arminvanbuuren.com/index.php?...ewplaylists_pi1 Det er nummer 7 ja Ser ut som tracklista di ikke stemmer helt overens med den fra hjemmesida? Uansett, låta er sinnsyk! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ser ut som tracklista di ikke stemmer helt overens med den fra hjemmesida? Uansett, låta er sinnsyk! Jeg splitter fila med Lindmik sin cue, som såvidt jeg forstår er tatt fra Tranceaddict. Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Galen Behr - Rain Of Tears 015 ClubDv.fm 02-04-2007 Re:Locate vs Steur - Nasty (Original Mix) Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Markus Schulz: Without you Near (Alex M.O.R.P.H Sacred Light Dub) Tyskern gjør det igjen.. Slår ikke G&D sin, men fy faen så digg den er. Vibrasphere- Floating Free (RPO Remix) Også konge! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) [shameless self-promotion] Peter Gabriel - Shock The Monkey (Tordenflesk's I've Never Heard The Original mix) [/shameless self-promotion] Endret 6. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Michael Woods - Solex Mark Jones - New Life (Junk Project Remix) solid sleep - Club attack Peaktwins - Dreamer (Alt F4 Remix) Plastic Angel - Schatten Aquaplex - Brightness en god og gammel klassiker Airwave - When Things Go Wrong ... Til slutt, er det noen som vet om armin mixen av Gouryella - Gouryella finnes i radio edit? Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som har hørt albumet til John O'Callaghan? Hører folk skryter av det, men har ikke fått sjangs til å høre på det enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Marco V - False Light (DJ Scot Project remix) ! Fy faen! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som har hørt albumet til John O'Callaghan? Hører folk skryter av det, men har ikke fått sjangs til å høre på det enda. 8090814[/snapback] Har bare hørt kjapt igjennom det. Ganske greit. Veldig progressive og veldig John O'Callaghan-ish Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Darude Presents Finland på Siruis Satelite Radio Utrolig deilig og progressivt, med en blanding av house og tech. Postitivt overrasket Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Ferry Corsten - Beautiful (Re:Locate remix) Noen som var på TE og høre Ferry Corsten - Beautiful (Nic Chagall Re-Edit)? Endret 8. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg var på TE, men de eneste sangene jeg husker at jeg hørte var disse: Marc Marberg and Kyau vs. Albert - Megashira (3 ganger) Cosmic Gate - Should Have Known (Wippenberg Remix) (2 ganger) Gabriel & Dresden feat. Jan Burton - Dangerous Power (Original Mix) Joop - The Future Cosmic Gate - Analog Feel (Rank 1 Remix) Ron van den Beuken - Access Og til sist det som tok av aller mest, var introen til Sander van Dorn som startet med Back By Dope Demand (jeg har sett noen steder at den heter enten dette eller Back By Any Demand, men hvis man hører på vokalen så hører man at det ikke sises "any"...) Trodde jeg skulle dø da jeg hørte den gitaren Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ååå sku ønske jeg kunne sett Sander Noen som vet når settene kommer ut? Eller en dvd? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Gareth Emery og Phynn var visst de store på TE i år.. Sander spilte for safe i følge mange.. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så og si alle steder hvor jeg laser ble Ron Van Den Beuken utropt til THE KING OF TE. Hørte settet han spilte var hore bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hehe. Alle har forskjellige meninger. Mange på Ferry forumet mener Gareth Emery spilt et enormt sett! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Er Lemon & Einar K norske? EDIT: Dumt spm eller..? Endret 8. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 DJ Lemon har du vel for pokker hørt om? Hyperstate etc... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Joda. Regner med de var det.. Nye på Flashover recordings til Ferry xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå