Faris Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jamaster A - Bells Of Tiananmen (Airbase Remix) Den er så digg Elsker den Gabriel Batz - Painful Desire Joop - The Future (Rank 1 Remix) Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix) Andain - Beautiful Things (Josh Gabriel Tech Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skal dog nevnes at Gatecrasher kommer til Norge i år 8052204[/snapback] !!!! Når når når? Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja når??? Må nevne at Under the sun var skikkelig bra!! Håper Big Bang blir fett også Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 noen her som vet om flere sånna låter som DJ Zany?? likte mange av de låtene, men lurte på om det fantes fler av sånna låter?... P=liiiz og fler andre djr som lager sånna sanger`` Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Sjekk tråden for Hard Elektronisk Musikk.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hva er forskjellen p0å Trance og Elektronisk musikk om jeg tørr å spørre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tråden bare heter det..Trance er elektronisk Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hva er forskjellen p0å Trance og Elektronisk musikk om jeg tørr å spørre 8057404[/snapback] Er forskjell, men orker ikke å forklare akkurat nå.. trøtt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hva er forskjellen p0å Trance og Elektronisk musikk om jeg tørr å spørreSiden når ble Trance ikke-elektronisk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 hva er forskjellen p0å Trance og Elektronisk musikk om jeg tørr å spørre 8057404[/snapback] Trance er en underkategori av elektronisk musikk. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skal dog nevnes at Gatecrasher kommer til Norge i år 8052204[/snapback] !! Når når når? 8056541[/snapback] Skal dog nevnes at Gods Kitchen er up first Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå er det ikke lenge igjen til Trance Energy! Håper det kommer opp en live stream derfra for oss som ikke skal dit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 En kompis av meg (fredriri på forumet her) er på TE! /slap Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Will Holland vs Six Senses - Frantic (Original mix) Will Holland vs Six Senses - Frantic (Sean Tyas remix) Yakooza - Cocaine (Steve Hill vs Dark By Design remix) Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 http://www.nettby.no/gruppe/utsparty/ Under The Sun er på Nettby hvor dere kan få de aller siste nyhetene til ennhver tid Der kan dere diskutere fremtidige events og eventer som har vært, gjerne ris og ros også. Siden dette er en fin tråd om elektronisk musikk som kan jeg si det slik. Under The Sun themelåten for 2007 kommer ut på Armada om ikke så altfor lenge, stay tuned Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sunlounger - Aquas Blancas (DJ Shah's Original Mix) Sunlounger - Aquas Blancas (Where To Get Naked Mix) Gleder meg mer og mer til Sunlounger-albumet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ozone - Rock <- Such a überch00n! ----- Sunlounger - Aquas Blancas (DJ Shah's Original Mix)Sunlounger - Aquas Blancas (Where To Get Naked Mix) Gleder meg mer og mer til Sunlounger-albumet. 8072407[/snapback] Når? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Lemon & Einar K - Hope. En etterlengtet kvalitetslåt. Denne låta oser det kvalitet og perfeksjonisme av. Blir helt blowed away når jeg hører på denne. Anbefales Finner den på 35:37 minutter på a state of trance 289 av armin van buuren. Andres synspunkter på denne låta? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Lemon & Einar K - Hope. En etterlengtet kvalitetslåt. Denne låta oser det kvalitet og perfeksjonisme av. Blir helt blowed away når jeg hører på denne. Anbefales Finner den på 35:37 minutter på a state of trance 289 av armin van buuren. Andres synspunkter på denne låta? Kan ikke si jeg fant den: Skulle ikke være "spor" 7 vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå