Xtra Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Masters & Nickson feat. Justine Suissa - 5th Dimension (Out There) (Vocal Remix) Elskbar Justine Suissa har så herlig stemme, noen andre flotte kvinnevokaler å anbefale innenfor sjangeren vocal trance? Endret 25. februar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Steike! Fikk nettopp ned et remix album, dobbelt cd. MYE bra remixer altså!! Synd jeg ikke kan linke men søk etter RemixLand 2007 vol. 1 hos P*****bay. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 da heter det pm kan anbefale en mix jeg hørte med en del 50 cent låter mixa sammen Lenke til kommentar
Faris Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jaha? Uansett: Gustavo Santaolalla - The Wings (Gabriel & Dresden Organized Nature Mix) Går aldri lei Mac & Mac - Rippin Base Albert Vorne - Ares (Mac Zimms Remix) Kyau & Albert with Marc Marberg [&] Sonicvibe pres. Vardran - Megashira (61 Rus Remix) [&] Lightform (Vardran's Chunky Funky Mix) [Mushup] Antidote - Freez Me Harry Diamond & David Pannell Present CA-LO - What`s Wrong? Javier & Finjemaen - Sweet Talk Lenke til kommentar
W Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Sean Tyas var helt konge! Fy fa** så det tok av da han spilte Thunderstruck (Sean Tyas Remix)! Herlig at han også spilte FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix) Endret 26. februar 2007 av Zyztem Lenke til kommentar
afgje Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sean Tyas var helt konge! Fy fa** så det tok av da han spilte Thunderstruck (Sean Tyas Remix)! Herlig at han også spilte FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix) 8029752[/snapback] Hei.Jeg er herlt ny her så vet ikke helt what to do. men jeg lurte bare på en ting. Jeg slitter virkelig med å finne den beste typen av trance eller techno music. Jeg vil gjerne finne flere sanger som likner på for eksempel:Jallah jallah(Dj Aligator)-Weekend(Scooter)..og sånn som dette..kan noen gi meg noen tips??kommer til å bli veldig glad jeg..takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dessverre har det der forsvinnende lite med Trance å gjøre. Det er slapp dance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sean Tyas var helt konge! Fy fa** så det tok av da han spilte Thunderstruck (Sean Tyas Remix)! Herlig at han også spilte FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix) 8029752[/snapback] Så jeg deg? Har ikke peil hvordan du ser ut såe.. Snakka med mange Gikk med Under The Sun 29 juli t-sjorte! Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Så jeg deg? Har ikke peil hvordan du ser ut såe.. Snakka med mange Gikk med Under The Sun 29 juli t-sjorte! 8033151[/snapback] Ja, og jeg hørte folk trodde du var på en av de håpløse uts bussene pga den t-skjorta.. god stemning med billig moro! tyas Endret 27. februar 2007 av f-5 Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 forresten: Judge Jules - Live at Global Gathering 2006 (Radio 1) 29-07-2006 tracklist: 01. Abel Ramos - Electro Fun (Original Mix) 02. Rank1 vs Alex M.O.R.P.H. - Life Less Ordinary (Original Mix) 03. AJS - Obsession Drop 04. 4 Strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix) 05. ID 06. Team SR - Leaving London (Original Mix) 07. Lost In Gravity - Hide And Seek 08. Club Scene Investigators - Direct Dizko 09. ID 10. Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix) 11. Mark Norman - Brasilia 12. Dumonde - Tomorrow 2006 (Bas & Ram Vs. Ralph Novell Remix) 13. Fabio Stein - Tran 4 http://www.sendspace.com/file/icetcq fy faen så rått set Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så jeg deg? Har ikke peil hvordan du ser ut såe.. Snakka med mange Gikk med Under The Sun 29 juli t-sjorte! 8033151[/snapback] Ja, og jeg hørte folk trodde du var på en av de håpløse uts bussene pga den t-skjorta.. god stemning med billig moro! tyas 8035940[/snapback] Takk skal du ha for den a. Ingen greide faen meg å lese at det stod 29 juli 2006 under Sikkert 5 jenter spurte meg og jeg var på den bussen / var russ i år Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Takk skal du ha for den a. Ingen greide faen meg å lese at det stod 29 juli 2006 under Sikkert 5 jenter spurte meg og jeg var på den bussen / var russ i år 8036092[/snapback] hehe, h8in intended.. fortsatt lættis man presterer å blande 29 juli 2006 med russ 07 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Masters & Nickson feat. Justine Suissa - 5th Dimension (Out There) (Vocal Remix) Elskbar Justine Suissa har så herlig stemme, noen andre flotte kvinnevokaler å anbefale innenfor sjangeren vocal trance? 8024774[/snapback] Elles de Graaf Marie-Claire D'ubaldo Ayumi Hamasaki Jan Johnston Sarah Mclachan Hva heter hu berta som synger Southern Sun? Noen som vet noen fete remixer av "Mathew dekay - Clearing the Mind"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Takk skal du ha for den a. Ingen greide faen meg å lese at det stod 29 juli 2006 under Sikkert 5 jenter spurte meg og jeg var på den bussen / var russ i år 8036092[/snapback] hehe, h8in intended.. fortsatt lættis man presterer å blande 29 juli 2006 med russ 07 8036284[/snapback] Altså. Skjønner ikke hvordan de greier det. De trodde artistnavna på baksiden var folk!! HALLO? Kom deg vekk! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Crazyravers - Wonderland (DJ Satomi Remix) BAAAH, fet sang Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Masters & Nickson feat. Justine Suissa - 5th Dimension (Out There) (Vocal Remix) Elskbar Justine Suissa har så herlig stemme, noen andre flotte kvinnevokaler å anbefale innenfor sjangeren vocal trance? 8024774[/snapback] Elles de Graaf Marie-Claire D'ubaldo Ayumi Hamasaki Jan Johnston Sarah Mclachan Hva heter hu berta som synger Southern Sun? Noen som vet noen fete remixer av "Mathew dekay - Clearing the Mind"? 8036648[/snapback] Southern Sun dama heter Carla Werner Noen fler kvinnevokaler: Kirsty Hawkshaw Jennifer René (dama Jose Amnesia bruker) Zoe Johnston (min favoritt, "like no one on earth" ) Rani Nicola Hitchco (fra tiesto - in my memory) Sinnead O'Connor Lisa Abbot (happy hardcore ) Lisa Marie (også happy hardcore ) Nadia Ali Tiff Lacey (cosmic gate - should have known) Andrea Britton Anita Kelsey Carrie Skipper Litt nytt : John Marks - Insanity (Techno Remix) DJ Dready 2 - Test (Sol7 Remix) Brian Eno - An Ending (Ascent) (Michael Dow Remix) DJ Governor pres. Orion - Gobstice DJ Governor pres. Orion - Adamantica Benz & MD - The Sundowner (Gabriel Batz Remix) Daniel Banks - Physical (Inertia Mix) Gabriel Batz - Innertouch (Original Mix) Kosmas Epsilon - Lovesong (Vocal mix) Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Mike Foyle - ShipwreckedMike Foyle vs Signalrunners - Love theme dusk Noen som vet om flere slike deilige pianosanger? z00mg side 200!!11 8003327[/snapback] gammel slager: hurley & todd - sunstorm Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Takker for tips av kvinnelige vokaler, har hørt en del av de fra før men skal sjekke ut de andre Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skal dog nevnes at Gatecrasher kommer til Norge i år Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Walt Jensens (fra Showtek) - Ctrl Walt Del Ultra feat. Ulli Brenner - Free 2007 (Original Remastered 2007 Remix) Ultra feat. Ulli Brenner - Free 2007 (Martin Roth Nu Style Remix) Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Alex Morph Sacred Light Remix) Markus Schulz feat. Anita Kelsey - First Time (Funabashi Remix) Jamaster A - Bells Of Tiananmen (Airbase Remix) Leon Bolier presents Precursor - Canis Major (Leon Bolier vs. Joop Remix) Leon Bolier presents Precursor - Canis Major (Joop vs. Leon Bolier Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå