DJ_Dark Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Vi vet Zany kommer.. Vi venter mest på datoen xD Gleder meg til lørdagen, selv om jeg kommer til å være død siden jeg må jobbe først. Synd fredriri ikke kan komme pga jobb. Sees på lørdag mihkku! EDIT: Hurra for side 200! Endret 22. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Mike Foyle - Shipwrecked Mike Foyle vs Signalrunners - Love theme dusk Noen som vet om flere slike deilige pianosanger? z00mg side 200!!11 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Til dere som digger sjangeren: Dj Doboys samlede verk med albumcover, sangliste og lenke til nedlasting. Sonic House-serien er helt definitvt verdt å få med seg.. Enjoy! Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Airbase - Medusa Andain - Beautiful Things (Have A Break, Have A K&D Remix) Cold Blue & Del Mar - Seven Ways Marco Bailey - E-Facts Sergio Marques - Morningside Vardran - Lightform (Sassot Remix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nå viser det seg at Mac Zimms kommer til norge, Lørdag 29. April han har noen sjukt fete remixer, bla: Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix) Activa - Airflow (Mac Zimms Remix) Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) orker ikke nevne alle, men dette blir konge Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Satt nesten punchrullen i halsen når jeg hørte denne: Sander Van Doorn - Back By Any Demand Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Satt nesten punchrullen i halsen når jeg hørte denne:Sander Van Doorn - Back By Any Demand 8008886[/snapback] Samma her Hørte den istad. PWN! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som hadde giddi å ramsa opp noen med masse bass i takk Lenke til kommentar
Lish Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 må bare si atte Green Velvet - Electrocute er heeeeeeeeeeeeeelt rååå! Råest i verden! tror jeg dør litt.. Lenke til kommentar
Lish Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 ..OG denne: Green Velvet - Destination Unknown my gaaad.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hørt om knappen med navn EDIT? Lenke til kommentar
Lish Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hørt om knappen med navn EDIT? 8011494[/snapback] mhm.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Fy helvete, Justine Suissa ser "påvirket" ut på Armin Only 06. Kan aldri si jeg har sett Armin se så bekymra ut for at en av gjeste-artistene skal dette av scenen Hu skulle visst også ha hørtes ut som litt av ei kråke. Glad musikken dubbes over der ja (Undertekst: Gjett hvilken DVD jeg har skaffet) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 WEEEE! Snart UTS folkens!! Jeg må bare jobbe først! Nash hos F-5 (eller Faris, husker ikke) etter UTS folkens! Lenke til kommentar
W Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har også den DVDen Tordenflesk. Skuffer meg stort at nesten alle livevokalene er dubba med opptak fra studio. Meh, tror ikke jeg orker nach i kveld Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Pulser - Things You Say (Ambrosia Remix) Lenke til kommentar
Boeken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Spinnvill liveset av Tiesto: DJ Tiesto - Live in the mix (N-joy) 2005. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Herlig kveld selv uten så veldig mye alkohol. Signum og Sean Tyas spilte bra. Ellers er jeg fortsatt meget sinna på Faris og F-5 som stakk av fra meg når vi skulle på nash, så jeg måtte dra på et latterlig sted hvor vi venta minst 30 min for å komme inn, betale 50 spenn og dra til togstasjonen 30 min etter for å sove litt. Jeg var oppe i 24 timer og den siste timen brukte jeg å gå hjem fra stasjonen i 10cm løssnø med innesko. great! Har sovet 3 timer etter, klarer ikke sove! Lenke til kommentar
Lish Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Herlig kveld selv uten så veldig mye alkohol. Signum og Sean Tyas spilte bra. Ellers er jeg fortsatt meget sinna på Faris og F-5 som stakk av fra meg når vi skulle på nash, så jeg måtte dra på et latterlig sted hvor vi venta minst 30 min for å komme inn, betale 50 spenn og dra til togstasjonen 30 min etter for å sove litt. Jeg var oppe i 24 timer og den siste timen brukte jeg å gå hjem fra stasjonen i 10cm løssnø med innesko. great! Har sovet 3 timer etter, klarer ikke sove! 8020977[/snapback] hahaha.. nei du klarer vel ikke sove du, var det sååå bra fest? mihihih.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nei, jeg greier bare ikke å legge meg midt på dagen. Sånn for å sove lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå