Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Vi vet Zany kommer.. Vi venter mest på datoen xD

Gleder meg til lørdagen, selv om jeg kommer til å være død siden jeg må jobbe først. Synd fredriri ikke kan komme pga jobb. Sees på lørdag mihkku!

EDIT: Hurra for side 200!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå viser det seg at Mac Zimms kommer til norge, Lørdag 29. April :D

han har noen sjukt fete remixer, bla:

Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)

Activa - Airflow (Mac Zimms Remix)

Substate - Horizon (Mac Zimms Remix)

orker ikke nevne alle, men dette blir konge :dribble:

Lenke til kommentar

Fy helvete, Justine Suissa ser "påvirket" ut på Armin Only 06. Kan aldri si jeg har sett Armin se så bekymra ut for at en av gjeste-artistene skal dette av scenen :p

Hu skulle visst også ha hørtes ut som litt av ei kråke. Glad musikken dubbes over der ja :)

(Undertekst: Gjett hvilken DVD jeg har skaffet)

Lenke til kommentar

Herlig kveld selv uten så veldig mye alkohol. Signum og Sean Tyas spilte bra.

Ellers er jeg fortsatt meget sinna på Faris og F-5 som stakk av fra meg når vi skulle på nash, så jeg måtte dra på et latterlig sted hvor vi venta minst 30 min for å komme inn, betale 50 spenn og dra til togstasjonen 30 min etter for å sove litt. Jeg var oppe i 24 timer og den siste timen brukte jeg å gå hjem fra stasjonen i 10cm løssnø med innesko. great! Har sovet 3 timer etter, klarer ikke sove!

Lenke til kommentar
Herlig kveld selv uten så veldig mye alkohol. Signum og Sean Tyas spilte bra.

Ellers er jeg fortsatt meget sinna på Faris og F-5 som stakk av fra meg når vi skulle på nash, så jeg måtte dra på et latterlig sted hvor vi venta minst 30 min for å komme inn, betale 50 spenn og dra til togstasjonen 30 min etter for å sove litt. Jeg var oppe i 24 timer og den siste timen brukte jeg å gå hjem fra stasjonen i 10cm løssnø med innesko. great! Har sovet 3 timer etter, klarer ikke sove!

8020977[/snapback]

hahaha.. nei du klarer vel ikke sove du, var det sååå bra fest? :tease:

mihihih..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...