skyhawk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Rart det er INGEN som har nevn den... gammel er den da The Shining - Maze Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Simon Patterson - Panic Attack Mac & Mac - Rippin Base Randy Katana - Sex Steve Hill Vs. Technikal - Strong To Survive Carl Nicholson - Devil's Door Måtte legge til: Arno Cost & Arias - Magenta (Original Mix) Endret 20. februar 2007 av Faris Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Rart det er INGEN som har nevn den... gammel er den da The Shining - Maze Egentlig ikke så rart siden dette er TRANCE-tråden, ikke DANCE-tråden. Enig i at Maze er en helt kurrant låt dog. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Randy Katana - Sex 7985305[/snapback] Favoritter for tiden: A/B Project - Eternal Optimism (Kuffdam & Plant Remix) Above & Beyond feat. Zoë Johnston - Good For Me (Darren Tate Remix) Andy Moor vs. Orkidea - YearZero (Orkidea's Metaverse Mix) High Noon At Salinas - The Iberian Way Of Life (DJ Shah's Terrace Mix) Maor Levi - Reflect Pax Royale - There's Always Music (Thomas Sagstad Remix) Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix) Danny Oliveira - Drop It Your Love (John O'Callaghan Remix) Dark By Design - Advanced Endless Blue - Salty Waters (DJ Shah's Terrace Mix) Lost World - A Life Elsewhere (Kimito Lopez Remix) Mike Koglin vs. Seventh Heaven - Calling You Octagen - Inbound Phatzoo - Big Bash Renov8 presents Tricker - Essence Of Life (Renov8 Remix) Shiloh - Café Del Mariachi (Nick Warren Remix) Thomas Bronzwaer - Close Horizon (Giuseppe Ottaviani Remix) Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Godt nordmenn er oppdatert på trance'n sin i alle fall! Forutenom UTS til helgen kan jeg kaste ut en flyer for Big Bang! i mars... be there! Og i løpet av April kommer Ferry Tale & TonKs - Vold De Nuit (Xtranova vs Vascotia Remix) ut på Camouflage/Bonzai // Kimito Lopez - Santa Monica EP ute på www.beatport.com nå også...laup og kjaup! Sjekk www.myspace.com/kimitolopez for klipp... (shameless selfpromotion) Endret 21. februar 2007 av K-Lo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Kimito.... Fy på deg! EDIT: MySpace siden kan du heller ta i sig'en Endret 21. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 TJOOHOOOOOO Enda mer å glede seg til!! Må legge til en og da : Alex Gaudino - Destination unknown Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kimito.... Fy på deg! EDIT: MySpace siden kan du heller ta i sig'en 7990234[/snapback] Hehe Gjorde det kun dersom det var interessant for et klipp av Vol De Nuit Remixen.. Anyways...Nu er det gjort.. Lenke til kommentar
Lish Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 lasta ned noe Zany nå.. var noen bra sanger.. takk for tipsa folkens.. og kom med flere!! Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 zomg kimi2! nice throw Lenke til kommentar
DJ_Austdal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Heisann! :!: Jeg har vært innom her ett par ganger å vil bare si takk til alle trance fans der ute for bra playlister å tips lagt ut her;) Nå tenkte jeg at det kansje var på tide jeg la ut noe. Håper dere liker musikken! PS- Jeg kommer til å rangere sangene med en karakter skala fra 1-6 avhenging av hvor godt jeg liker dem;). Playlist - -tiesto_feat._kirsty_hawkshaw_-_just_be(antillas_radio_cut)-qmi (4) -DJ Splash - This Is My Life.mp3 (4) -Mr Bronkz - Lifetime Of Happiness(1).mp3 (5) -Mr Bronkz - Forever Dancing(www.djwitek.prv.pl).mp3 (5) -BassHunter - Russian Privjet [Chromeboy 2nd Rmx].mp3 (3) -Discotronic - Tricky Disco (A1 Original Mix).mp3 (5) -DJ Manian Vs. Tune Up - Rhythm And Drums 2006 (Rave Allstars Remix).mp3 (4) -Tune Up! vs. Italobrothers - Colours Of The Rainbow (Original Mix).mp3 (3) -Clubnature - Time 4 Dance (Sonic Alive Rmx).mp3 (5) -DJ Tiesto - Fire And Ice (Live Mix).mp3 (4) -American Pie soundtrack - Calling your Name.mp3 (4) -Starting rock - don't go (radio edit).mp3 (5) -Dune vs.DJ Taylor & Flow - Hardcore vibes 2001 (orginal mix).mp3 (2) -Fonzerelli - Moonlight Party (Radio Edit).mp3 (2) -Delerium - Innocente (Dj tiesto remix).mp3 (5) -John O'Callaghan & Thomas Bronzwaer Pres. Lost World - A Life Elsewhere (Martin Roth Remix) (6!) -perpetuous dreamer - The Sound Of Goodbye.mp3 (4) -Bloodhound Gang - The Bad Touch 2007 (DJ Cargo Remix).mp3 (5) - Andy Moor Vs_ Orkidea - Yearzero (Original Mix).mp3 (6!) -ATB - 9pm (Till I Come) - ministry of sound trance nation 31 mix.mp3 (4) -_gabriel_and_dresden_schulz_-_without_you_near_(coldharbour_mix).mp3 (6) -_kyau_and_albert_-_are_you_fine_.mp3 (6) -Richard Durand - Sunhump 2006.mp3 (6) -kai_tracid_-_conscious_(energy_mix).mp3 (4) - Datura - Infinity.mp3 (3) -4 Strings - Mainline (Original Mix) www.club-team.go.pl.mp3 (4) -John Marks - Update.mp3 (5) -Southside Spinners - Luvstruck 2005 (Original Mix).mp3 (6) -Laze - Steppin` Out.mp3 (3/4) -K-BooX - I Need Your Love (Radio Edit).mp3 (3) -2006 Shawna - Gimme! Gimme! Gimme! (Royal Gigolos Club Mix).mp3 (4) -Pakito - Living On Video. Mp3 (6) -dj_merlin_and_dj_c-base_-_no_alternative.mp3 (4) -_ian_van_dahl_-_just_a_girl_(megara_vs._dj_lee_radio_cut).mp3 (5) -_stoneface_and_terminal_-_venus.mp3 (6!) -2Playa2 - Tune.mp3 (3) -lazard_-_your_heart_keeps_burning_-.mp3 (4) -Blutonium Boy - Hardstyle Instructor Part 2 (DJ Neo Remix).mp3 (6!) 03:30!! -The Rush vs Thalamus - Shock your Senses.mp3 (4) -East Clubbers - Bungee (D-Tune Remix).mp3 (3) - DJ Tiesto - Theme From Norefjell.mp3 (3) -Perasma - Swing 2 Harmony.mp3 (4) -The Crystal Method - High Roller.mp3 (5) -D-Tune - Meteorite (Bass-Base Remix).mp3 (4) -United Beats - Listen Feel Enjoy (Alex M. Remix).mp3 (7 pga minner) hehe -DJ Mns vs. E-Maxx - Made In Holland (MNS Radio Mix).mp3 (4) -DJ_MNS_vs_E_Maxx___Pump_My_Bass.mp3 (5) Dere trenger ikke følge karakterene. Jeg anbefaler på det sterkeste å få tak i alle å høre gjennom dem, Alle sangene har fått god respons fra dem som jeg har spelt dem for.=) Håper dere liker sangene! Får jeg god respons opdaterer jeg ganske så snart;) Rave on! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 lasta ned noe Zany nå.. var noen bra sanger.. takk for tipsa folkens.. og kom med flere!! 7991725[/snapback] Raoul van Grinsven: A*S*Y*S - Cheers (DJ Zany Remix) Dana - Mash (DJ Zany Remix) DJ Isaac & DJ Zany - What U Need DJ Zany - Deep Inside DJ Zany - Pure DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix) DJ Zany - Spunk DJ Zany - Tekno (Dana Remix) Donkey Rollers - Followers Donkey Rollers - Mutherf*ck (DJ Zany Remix) Donkey Rollers - No One Can Stop Us Donkey Rollers - Silver Bullet Donkey Rollers - Strike Again 2004 Donkey Rollers - The Fusion Of Sound Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (DJ Zany Remix) Pavo & Zany - Pørn Pavo & Zany - Shutterspeed Showtek - Puta Madre (DJ Zany's M.I.L.F. Remix) Southstylers - A Bit Crushing Southstylers - Diz Tortion Southstylers - E-Town Southstylers - Pwoap! Southstylers - Tjuuuw! Southstylers - Wraow Zany - Inflator Zany - Science & Religion (Religion Mix) Zany & Tatanka - Front 2 Back Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hehe Gjorde det kun dersom det var interessant for et klipp av Vol De Nuit Remixen.. Anyways...Nu er det gjort.. 7991544[/snapback] Skikkelig kosemusikk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 lasta ned noe Zany nå.. var noen bra sanger.. takk for tipsa folkens.. og kom med flere!! 7991725[/snapback] Raoul van Grinsven: A*S*Y*S - Cheers (DJ Zany Remix) Dana - Mash (DJ Zany Remix) DJ Isaac & DJ Zany - What U Need DJ Zany - Deep Inside DJ Zany - Pure DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix) DJ Zany - Spunk DJ Zany - Tekno (Dana Remix) Donkey Rollers - Followers Donkey Rollers - Mutherf*ck (DJ Zany Remix) Donkey Rollers - No One Can Stop Us Donkey Rollers - Silver Bullet Donkey Rollers - Strike Again 2004 Donkey Rollers - The Fusion Of Sound Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (DJ Zany Remix) Pavo & Zany - Pørn Pavo & Zany - Shutterspeed Showtek - Puta Madre (DJ Zany's M.I.L.F. Remix) Southstylers - A Bit Crushing Southstylers - Diz Tortion Southstylers - E-Town Southstylers - Pwoap! Southstylers - Tjuuuw! Southstylers - Wraow Zany - Inflator Zany - Science & Religion (Religion Mix) Zany & Tatanka - Front 2 Back 7993742[/snapback] Er det alle av vår kjære Zany? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Dave202 - Rain Against Her Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 slenger inn noe jeg også Master Blaster - Hypnotic Tango Leszek Piesek - Hau Hau :!: Members of Mayday - 10in01 Wippenberg - Promisedland Sunclub - Fiesta btw Ere noen som vet om noen fete mixer av Salt' N' Pepper- Push It? Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er det alle av vår kjære Zany? 7994932[/snapback] Neida, langt i fra, bare det jeg konsiderer som det beste. Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Alt for lenge siden jeg har titta innom, så tenkte at det nå var på tide Har lasta ned noen skikkelig golåter vel å merke nå i desse timene, mange gode tips! Så tenkte jeg skulle slenge inn noen gamle og nye låter jeg å, når jeg er igang Armin Van Buuren feat Justine Suissa - Wall Of Sound (Parc Remix) STILIG! Orjan - Artic Globe (Orginal Mix) Utrolig! Leon Bolier Presents Surpresa - Poseidon Galen Behr Vs. Hydroid - Carabella Tzooki - Conflictions Daniel Kandi Vs. Luminary - Breath In Amsterdam Ratty - Sunrise - Må bare ha an med Firewall - Reflections Marninx Presents Ecco - Intuiton (Martin Roth Remix) ! Verdt å anskaffe seg, om du så ikke har dem Enjoy Endret 22. februar 2007 av Siiljee Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det alle av vår kjære Zany? 7994932[/snapback] Neida, langt i fra, bare det jeg konsiderer som det beste. 7996565[/snapback] Dana - Mash (Zany rmx) er jo nesten den heiteste der.. Går aldri lei! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og ZANY kommer til Norge i Juni Vedr. UTS på Lørdag... De som kjøper billettene på www.djbutikken.no får ikke de sendt i posten lengere, dere møter bare i døra med ID. Til de som ikke har motatt billetter pga. stormen på sørlandet ber vi dere om å ta kontakt på tlf 94280811 på Lørdag. Husk kvittering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå