DJ_Dark Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jadda, da blir det tut til Stockholm og Monday Bar for å se Ferry da Fy som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Se Ra Phic - Call To Light (Original Mix) Får Ace Da Brain fornemmelser så det holder, men det er ingen dårlig ting... Lenke til kommentar
khvm Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei folkens! Trenger HJELP!! Gjett hvor glad jeg ble for å finne en tråd som denne Hva heter den populære trance sangen, som har blitt spilt en stund nå. Den ligner veldig på "I'll be ready" med Sunblock. Tror den går noe sånn her: "You gotta keep strong, gotta kep strong. Gotta keep strong... osv"? Jeg vet det er lite hint, men det er alt jeg husker. Den er veldig populær, eller var i hvert fall det for en liten stund siden. Spilles en del fortsatt. Takk på forhånd. Har lagt ved en fil hvor jeg nynner sangen. Håper dette hjelper. sang.wav Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Den opplastningen der hjalp ikke en dritt for å si det sånn! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei folkens! Trenger HJELP!! Gjett hvor glad jeg ble for å finne en tråd som denne Hva heter den populære trance sangen, som har blitt spilt en stund nå. Den ligner veldig på "I'll be ready" med Sunblock. Tror den går noe sånn her: "You gotta keep strong, gotta kep strong. Gotta keep strong... osv"? Jeg vet det er lite hint, men det er alt jeg husker. Den er veldig populær, eller var i hvert fall det for en liten stund siden. Spilles en del fortsatt. Takk på forhånd. Har lagt ved en fil hvor jeg nynner sangen. Håper dette hjelper. 7854272[/snapback] Men det er fortsatt feil tråd! Slike henvendelser kan du komme med HER!! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Noen som vil anbefale meg noen chille sommerlåter alà Sunlounger - White Sand, Envio - For You eller lignende? Lack of chilly tunes her nå ... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som vil anbefale meg noen chille sommerlåter alà Sunlounger - White Sand, Envio - For You eller lignende? Lack of chilly tunes her nå ... 7857949[/snapback] Phynn - Treasure Island DJ Shah - Bounty Island (DJ Shah's San Antonio Harbour Remix) Sunlounger - Aguas Blancas Endless Blue - Salty Waters (DJ Shah's Terrace Mix) Baltic Sound - Glimmer DJ Shah pres. Magic Island - Paradise (DJ Shah's Magic Island Mix) Shah & Laruso pres. Global Experience - Zanzibar Johan Gielen - Revelations (Global Experience Remix) Salt Tank - Eugina Solar Stone - The Calling (Orkidea Remix) Team SR ( aka Signalrunners) - Leaving London Og et par som kanskje går utafor det her, men som alltid får meg i sommerhumør: Armin van Buuren - Sail Mike Foyle - Love Theme Dusk Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down Edun - Whos Knocking (Ferry Corsen Remix) Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix) Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sitter nå å hører på forever today av Dj Tiesto. Får gåsehud av den sangen, serlig introen og av de siste 4 minuttene. Er det noen som vet om noen sanger som går inn i samme sjanger? Det nermeste jeg kommer til er vel hymne av armin van buuren og withoutyou av dogzilla. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 magic journey av tiesto Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) William Orbit - Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) er vel i samme gate hvis det er orkester delen du tenker på.. Dessuten er den jo helt konge tvers igjennom.. :!: Endret 3. februar 2007 av Machius Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 William Orbit - Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix) er vel i samme gate hvis det er orkester delen du tenker på.. Dessuten er den jo helt konge tvers igjennom.. :!: 7863013[/snapback] En av de aller beste gjennom tidene! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Orjan - prison break. Utmerket norsk trance Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan noen fortelle meg hvilken låt som brukes i Djuice-reklamene for Messenger for mobiltelefoner? Ingen i "Lurer du på hva sangen heter?" som vet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nå er det faktisk flere djuice reklamer.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du kunne ikke gi oss et sample? Jeg har slutta med reklame. Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tittet litt isted og fant dette Ticket sales Sensation The ticket sales of Sensation White and Black start Saturday March 10th, at 10.00 a.m http://sensation.nl/news-subpage.php?newsid=5457 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 magic journey av tiesto 7862932[/snapback] Old School Remixen er helt syk! Har hørt igjennom Earth Mover av Cosmic Gate noen ganger. Men det var noe som slo meg da jeg hørte på 10- Counciusness. Enkelte steder i sangen bruker de samme "beat og vocal" som Cloud 69 - Sixy Nine Ways. Litt vanskelig å forklare. Men i begge sangene sier de "counsiousness", høres det hvertfall ut som.. Noen som kan oppklare litt?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Små ting blir tatt fra andre og brukes i egne. Old news Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Cosmic Gate kommer til Norge 30 April Lenke til kommentar
W Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I alle dager. Mange som kommer til Norge fremover Fikk billettene til UTS her om dagen. Gleder meg vilt til Tyas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå