ventle Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 kommer nok ikke til å dra dit, men gir min stemme til Andre Tannenberger, albumet movin' melodies er helt rått, og det går lang tid mellom at vi ser en såpass "clean" trance-låt gjøre det så bra på den kommersielle scenen som Don't Stop... sånn sett ser jeg litt på ATB som en ambassadør for trance. Ettersom denne tråden omhandler anbefalinger av kvalitetstrance kan jeg nevne introsporet "The First Tones" og "Underwater World" fra nevnte album (Movin' Melodies). Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Above & Beyond - Tri-State (fikk med "No One on Earth G&D mixen , er det vanlig?) 7677467[/snapback] Du har nok kjøpt asia-releasen. Der følger G&D remixen av "No One On Earth" med som bonus track. Ferry eller ATB på Keep It Tidy.. 7677826[/snapback] Oi, vanskelig valg. Men må nok si Ferry, selv om ATB pleier å spille jævlig mye bra. ----- Mihkku: hva med å booke Alphazone? EDIT: ATB @ Trance Energy 17-02-2001: Part 1 Part 2 Endret 9. januar 2007 av Ferr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Rakib; Jeg må nesten slappe deg! Ferr; Ja, gogo Alphazone! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Selv om jeg sikkert ikke får tatt turen bort, så stemmer jeg på Ferry, digg! Sinnsykt irriterende at jeg ikke får med meg Above & Beyond heller, de jeg er med til vanlig er enten ikke interisserte, i militæret eller i Danmark! damn.. Edit: btw, så fikk jeg Anjunabeats Worldwide 01 i posten i dag, det jeg har hørt hittil er rett og slett konge! Tri State - Above & Beyond og Worldvibe (2CD) - Kyau Vs Albert er også på vei Endret 9. januar 2007 av Dozer_ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Få låter her i det siste så legger til noen litt eldre: kamaya painters - endless wave Rank 1 presents Mac J - Perfect Blend Yves Deruyter - Back to Earth Tomski Feat. Jan Johnston - love will come (airscape mix) Orion vs. Ayla - Eternity (Ayla Mix) Rank 1 - Breathing (Push Vocal Mix) Marco V - Tolerance Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 M.I.K.E. - Salvation (Valentino Kanzyani JLY Remix) Marcel Woods - Accelerate (Mix One) Mac & Mac - Rippin’ Base Marco V - Red Blue Purple Abel Ramos - Electro Fun (E-Craig remix) Emjay And The Atari Babies - Real High (Ak47 Remix) Mauro Picotto - Taotek Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Senses Presents Silver Aurora - Silver Aurora (Original Mix) Senses Presents Silver Aurora - Silver Aurora (Senses Remix) Senses Presents Silver Aurora - Silver Aurora (Frase Remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Få låter her i det siste så legger til noen litt eldre: kamaya painters - endless wave Rank 1 presents Mac J - Perfect Blend Yves Deruyter - Back to Earth Tomski Feat. Jan Johnston - love will come (airscape mix) Orion vs. Ayla - Eternity (Ayla Mix) Rank 1 - Breathing (Push Vocal Mix) Marco V - Tolerance Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix) 7682435[/snapback] Kanskje fordi det ikke har kommet så mye nytt i det siste heller Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Få låter her i det siste så legger til noen litt eldre: kamaya painters - endless wave Rank 1 presents Mac J - Perfect Blend Yves Deruyter - Back to Earth Tomski Feat. Jan Johnston - love will come (airscape mix) Orion vs. Ayla - Eternity (Ayla Mix) Rank 1 - Breathing (Push Vocal Mix) Marco V - Tolerance Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix) 7682435[/snapback] Kanskje fordi det ikke har kommet så mye nytt i det siste heller 7686545[/snapback] kommer nytt hver uke jo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke så mange interessange (hater det ordet!) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 men det er jo fortsatt mye godt og gammelt som er verdt å nevne Kamaya Painters - Softlight Lenke til kommentar
W Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Daniel Kandi - Nova (daniel vs kris oneil remix) Elsker den sangen!. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke så mange interessange (hater det ordet!) 7687987[/snapback] Jooda, bare å høre på a state of trance det. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Legger inn noen eksempler her på GOD trance: Silver Nikan - Just you and me Age Pee - Hymn Greg City - Make some noise Age Pee - Out of the dark (Rob Mayth Remix) Fuckafix - Up to no good 2006 (Dancemania Allstarts Remix) Floorfilla - Sister golden hair (Rob Mayth Remix) Orker dere ikke høre på alle, hør i det minste på den nederste Kos dere! Endret 11. januar 2007 av Fev4ng Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Legger inn noen eksempler her på GOD trance: Silver Nikan - Just you and me Age Pee - Hymn Greg City - Make some noise Age Pee - Out of the dark (Rob Mayth RXM) Fuckafix - Up to no good 2006 (Dancemania Allstarts Remix) Har posta sangene i en annen post også, men syntes de passet så fint inn her Kos dere! 7693769[/snapback] Trance??? Heilt sikker? Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Legger inn noen eksempler her på GOD trance: Silver Nikan - Just you and me Age Pee - Hymn Greg City - Make some noise Age Pee - Out of the dark (Rob Mayth Remix) Fuckafix - Up to no good 2006 (Dancemania Allstarts Remix) Floorfilla - Sister golden hair (Rob Mayth Remix) Orker dere ikke høre på alle, hør i det minste på den nederste Kos dere! 7693769[/snapback] Erhm.. Er det GOD trance? tror du har fått en brostein i hodet.. Det der er kanskje noe av det mest kommersielle du får tak i.. Dancemania, HA! tror du skal ta deg et kurs jeg.. Forresten, så tipper jeg du er et sted mellom 14 og 17 år.. Riktig? Bingo.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Et kurs for å forandre musikksmaken min? I mine øyne er det god trance ja vi lever i et fritt land, gjør vi ikke? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg er enig med deg Fev4ang, at ingen kan fortelle deg hvordan musikk du skal høre på. Det kommer an på hva man liker. Men jeg råder deg til å høre på noe av det som har blitt foreslått i denne tråden, for her er det mye bra musikk. Du kan jo for eksempel starte med å høre på Armin Van Buuren, kanskje det faller i smak? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Greia er at han ikke mener det er trance Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ITWT 011 er helt klart min nye favoritt mixa Trance CD. Herregud hvor mange brae låter det går ann å stappe inn på en CD! 1-7 er frysningsmateriale, og resten av låtene er også deilig deilig! Noen som vet hvor de selger ITWT CD-er på nettet? Har begge 11'rne, Phynn og DJ SL, og begge er knall! MÅ skaffe meg flere av serien... @ overgangen fra Back In The Days til Mystique Colors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå