Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Pulsedriver - Dont give me your life

Deilig trance  :love:

Sååå Øystein Sunde spille satan-rock også?

7649382[/snapback]

Har du egentlig hørt den?

7654950[/snapback]

Ja....men har DU? :whistle:

Virker som at den glir rett inn på et av de HardDance mania-albumene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferr: uvisst, enda et bevis på at Pølse-kjøreren ikke har peil på musikk

7655707[/snapback]

Jævla Slobodan! Han er over tredve år og har vært i musikkindustrien i over 10 år. Go learn some shit!

Precursor - Lyra (Joop Mix)

Precursor - Lyra (Leon Bolier Mix)

Endret av Ferr
Lenke til kommentar
Jævla Slobodan! Han er over tredve år og har vært i musikkindustrien i over 10 år. Go learn some shit!
hmm, Jeg har i hvert fall ikke hørt noe om Pulsedriver før han begynte å forsøple dagens ungdom med HDM-platene sine.

7656160[/snapback]

Han hadde første releasen sin i 1995 (Aqualoop). Han har faktisk produsert en god del hørbar trance. Men så kom denne forpulte "hard dance"-bølgen...

EDIT: Nå driter vi i Pøse-kjører'n.

Noen som har hørt noe av Alex Monakhov? Jeg har bare hørt "Feel Lonely / Roundabout"-releasen og ble utrolig fascinert, spesielt av Feel Lonely.

Noe annet som er verdt å sjekke ut av denne russeren?

Endret av Ferr
Lenke til kommentar

Vil bare legge til at Sloboan Petrovic, alias Pulsedriver, står bak den klassiske trancelåten Kiss That Sound som ble funnet verdig å være med på DJ Jurgens legendariske "This Is DJ Jurgen Part 2" fra 1999, så det bør være hevet over en hver tvil at den såkalte pølsemakern leverte kvalitetsvarer før han havnet på skråplanet og begynte å mikse kommers fjortis-tekno.

Lenke til kommentar
Vil bare legge til at Sloboan Petrovic, alias Pulsedriver, står bak den klassiske trancelåten Kiss That Sound som ble funnet verdig å være med på DJ Jurgens legendariske "This Is DJ Jurgen Part 2" fra 1999, så det bør være hevet over en hver tvil at den såkalte pølsemakern leverte kvalitetsvarer før han havnet på skråplanet og begynte å mikse kommers fjortis-tekno.

7656732[/snapback]

Skal jo nevnes at den kommerse stilen var j... fet frem til 2003, etter det begynte stilen å fucke seg selv med få idèer og MYE crap.

Lenke til kommentar

Tribolus fra plata Drosophila av S.U.N Project ...Bedre psytrance enn detta får du ikke, eller det gjør du kanskje. Det meste av psy/goa er konge synes jeg, 3, 2, 1, blast off to innerspace. Synes kanskje scenen har dabba av litt. Det meste som er bra ble nok lagd fra 95 - 99. Vil du høre noe nytt som er bra sjekk ut GBU - wanted. www.psyshop.com <-- kongested for psy/goa/trance

Lenke til kommentar

Ja da har jeg vær i London og dette er platene jeg har kjøpt:

Tiësto - Parades of the Athletes - Just Be

Armin van Buuren - Shivers

Chicane - Behind the Sun

Above & Beyond - Tri-State (fikk med "No One on Earth G&D mixen , er det vanlig?)

Så imorgen blir det mye bra muzik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...