fredriri Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Pulsedriver - Dont give me your life Deilig trance Sååå Øystein Sunde spille satan-rock også? 7649382[/snapback] Har du egentlig hørt den? 7654950[/snapback] Ja....men har DU? Virker som at den glir rett inn på et av de HardDance mania-albumene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg tenkte det samme ja! Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Når vi først er inne på HDM; hvorfor er Armin på den nyeste HDM-plata? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har du egentlig hørt den?Hjernebarken min punkterer hver gang han pølse-kjører'n nevnes og da er jeg ikke i stand til å høre på den, nei.Ferr: uvisst, enda et bevis på at Pølse-kjøreren ikke har peil på musikk Endret 6. januar 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ferr: uvisst, enda et bevis på at Pølse-kjøreren ikke har peil på musikk7655707[/snapback] Jævla Slobodan! Han er over tredve år og har vært i musikkindustrien i over 10 år. Go learn some shit! Precursor - Lyra (Joop Mix) Precursor - Lyra (Leon Bolier Mix) Endret 6. januar 2007 av Ferr Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jævla Slobodan! Han er over tredve år og har vært i musikkindustrien i over 10 år. Go learn some shit!hmm, Jeg har i hvert fall ikke hørt noe om Pulsedriver før han begynte å forsøple dagens ungdom med HDM-platene sine. Endret 6. januar 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jævla Slobodan! Han er over tredve år og har vært i musikkindustrien i over 10 år. Go learn some shit!hmm, Jeg har i hvert fall ikke hørt noe om Pulsedriver før han begynte å forsøple dagens ungdom med HDM-platene sine. 7656160[/snapback] Han hadde første releasen sin i 1995 (Aqualoop). Han har faktisk produsert en god del hørbar trance. Men så kom denne forpulte "hard dance"-bølgen... EDIT: Nå driter vi i Pøse-kjører'n. Noen som har hørt noe av Alex Monakhov? Jeg har bare hørt "Feel Lonely / Roundabout"-releasen og ble utrolig fascinert, spesielt av Feel Lonely. Noe annet som er verdt å sjekke ut av denne russeren? Endret 6. januar 2007 av Ferr Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil bare legge til at Sloboan Petrovic, alias Pulsedriver, står bak den klassiske trancelåten Kiss That Sound som ble funnet verdig å være med på DJ Jurgens legendariske "This Is DJ Jurgen Part 2" fra 1999, så det bør være hevet over en hver tvil at den såkalte pølsemakern leverte kvalitetsvarer før han havnet på skråplanet og begynte å mikse kommers fjortis-tekno. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil bare legge til at Sloboan Petrovic, alias Pulsedriver, står bak den klassiske trancelåten Kiss That Sound som ble funnet verdig å være med på DJ Jurgens legendariske "This Is DJ Jurgen Part 2" fra 1999, så det bør være hevet over en hver tvil at den såkalte pølsemakern leverte kvalitetsvarer før han havnet på skråplanet og begynte å mikse kommers fjortis-tekno. 7656732[/snapback] Skal jo nevnes at den kommerse stilen var j... fet frem til 2003, etter det begynte stilen å fucke seg selv med få idèer og MYE crap. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sander Van Doorn - New Years set @ AfterHoursFM 12-30-2006 http://www.megaupload.com/?d=0JZ7JHC8 Så sinnsykt bra! Klarer ikke hoppe over ett eneste sekund! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Sander Van Doorn - New Years set @ AfterHoursFM 12-30-2006http://www.megaupload.com/?d=0JZ7JHC8 Så sinnsykt bra! Klarer ikke hoppe over ett eneste sekund! Lenke til kommentar
bushnut Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tribolus fra plata Drosophila av S.U.N Project ...Bedre psytrance enn detta får du ikke, eller det gjør du kanskje. Det meste av psy/goa er konge synes jeg, 3, 2, 1, blast off to innerspace. Synes kanskje scenen har dabba av litt. Det meste som er bra ble nok lagd fra 95 - 99. Vil du høre noe nytt som er bra sjekk ut GBU - wanted. www.psyshop.com <-- kongested for psy/goa/trance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dave 202 - Generate The Wave (Original mix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dave 202 - Generate The Wave (Original mix) 7670199[/snapback] Dave 202 - Generate The Wave (Fabio Stein's Crasher Remix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja da har jeg vær i London og dette er platene jeg har kjøpt: Tiësto - Parades of the Athletes - Just Be Armin van Buuren - Shivers Chicane - Behind the Sun Above & Beyond - Tri-State (fikk med "No One on Earth G&D mixen , er det vanlig?) Så imorgen blir det mye bra muzik Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 VALG FRA MIHKKU! Ferry eller ATB på Keep It Tidy.. Jeg velger Ferry! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ATB mener jeg Aldri vært store ferry fanen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ATB mener jeg Aldri vært store ferry fanen... 7677982[/snapback] Weee! Da er det vel 20-1 til Ferry.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Stemmer på atb, har hørt liveset fra han og likte veldig godt det han spilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå