E-wok Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Fikk endelig tak i disse idag: Anjunabeats Worldwide 01 DJ Phynn - In Trance We Trust 011 Around The World In 80 Days - Cor Finjeman and Mark Norman A&B - Tri-State Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 tror Armin Van Buuren har gått til topps hos meg, musikken hans er jo bare drit deilig å høre på. har ikke hørt så mye av han, men nå skal det skaffes!7600852[/snapback] Du må høre: 24 - The Longest Day (Armin van Buuren Remix) Alibi - Eternity (Armin van Buuren's Rising Star Remix) Aria - Dido (Armin van Buuren's Universal Religion Mix) Armin - Communication Armin van Buuren - Blue Fear 2004 (Solid Globe Remix) Armin van Buuren - Control Freak Armin van Buuren - Sail (Carl B's Without Hope Remix) Armin van Buuren - Serenity Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Red Light Dub) Armin van Buuren - Shivers (Tribal Feel Remix) Armin van Buuren feat. Nadia Ali - Who Is Watching? (DJ Remy & Roland Klinkenberg Remix) Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo Darkstar - Feel Me DJ Tiësto & Armin van Buuren presents Major League - Wonder Where You Are? Gaia - 4 Elements (Extended Mix) Mark Otten - Mushroom Therapy (Armin van Buuren's Precious Remix) Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix) Oceanlab - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix) Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Armin van Buuren's Rising Star Remix) Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel) Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix) Solid Sessions feat. Pronti & Kalmani - Janeiro (Armin van Buuren Remix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 takker Ferr, skal se om jeg får hørt de =) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Armin Van Buuren - Yet Another Day (ft. Ray Wilson) Inertia - The Chamber (Orginal Mix) <-- Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt platen: Tranceformation 015 (Best of 2006)?. Hørte den på www.di.fm i går, og er noe av det råeste av trance jeg noen sinne har hørt. 4 timer med bare god trance musikk der. Foresten, er en topic anngående Tranceformation 015 (Best of 2006) her: Tranceformation 015 (Best of 2006) Håper det albumet er mulig å få tak i, for hvis den er det, så SKAL jeg ha den Hvis den er mulig å få tak i på internett, vennligs gi meg linken til den siden hvor den er. Helst i fra en norsk side om det er mulig å finne den der. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ser mer ut som et set enn et album det der. Mulig du finner det på Tranceroute. Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kvalitet: Trevor Mclachlan feat. Jennie Rix - Feel so good (Original mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ny HDM, ingen syke artister som den forrige. Og godt er det. Er nesten redd G&D til slutt havner der ^^ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er nesten redd G&D til slutt havner der ^^Den dagen finner du meg dinglende under en bro Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bare en bru? Jeg tror jeg vil bli torturert da! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Nevnte jeg at den broen var i et ikke-spesifisert asiastisk land og at den eneste måten å stoppe torturen (HDM 1-49 på full guffe 24/7) på var å dingle fra den broen? Endret 1. januar 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke før nå i alle fall! Lenke til kommentar
Wiii Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 tror Armin Van Buuren har gått til topps hos meg, musikken hans er jo bare drit deilig å høre på. har ikke hørt så mye av han, men nå skal det skaffes!7600852[/snapback] Du må høre: 24 - The Longest Day (Armin van Buuren Remix) Alibi - Eternity (Armin van Buuren's Rising Star Remix) Aria - Dido (Armin van Buuren's Universal Religion Mix) Armin - Communication Armin van Buuren - Blue Fear 2004 (Solid Globe Remix) Armin van Buuren - Control Freak Armin van Buuren - Sail (Carl B's Without Hope Remix) Armin van Buuren - Serenity Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Red Light Dub) Armin van Buuren - Shivers (Tribal Feel Remix) Armin van Buuren feat. Nadia Ali - Who Is Watching? (DJ Remy & Roland Klinkenberg Remix) Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo Darkstar - Feel Me DJ Tiësto & Armin van Buuren presents Major League - Wonder Where You Are? Gaia - 4 Elements (Extended Mix) Mark Otten - Mushroom Therapy (Armin van Buuren's Precious Remix) Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix) Oceanlab - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix) Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Armin van Buuren's Rising Star Remix) Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel) Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix) Solid Sessions feat. Pronti & Kalmani - Janeiro (Armin van Buuren Remix) 7608058[/snapback] Må bare si meg helt enig Ferr, atm sitter jeg og hører på Zocalo. Herlig låt. Hørt Johan Gielen-Magnitude? Egentlig utrolig deilig låt det også Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fikk endelig tak i disse idag: Anjunabeats Worldwide 01 DJ Phynn - In Trance We Trust 011 Around The World In 80 Days - Cor Finjeman and Mark Norman A&B - Tri-State 7607288[/snapback] Vi har ganske lik smak igrunn! tri-state kommer i posten om en uke (import fra california/playtrade) fikk du med bonus-tracken "home"? Jeg må bare si jeg digger de 5første sangene på ITWT 11, de er helt psycho: [01] Leon Bolier pres. Surpresa "Back in the days" (Intro Mix) [02] Vincent de Moor "Mystique colors" [03] Airbase "For the fallen" [04] A Boy Called Joni "Green astronauts" [05] Kay Stone "Alone" Idag fikk jeg forøvrig ASOT 2006, playing as I write. Mens jeg venter på Gabriel & Dresden - Gabriel & Dresden. Noen som har formeninger om denne? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg må bare si jeg digger de 5første sangene på ITWT 11, de er helt psycho:[01] Leon Bolier pres. Surpresa "Back in the days" (Intro Mix) [02] Vincent de Moor "Mystique colors" [03] Airbase "For the fallen" [04] A Boy Called Joni "Green astronauts" [05] Kay Stone "Alone" 7625902[/snapback] Disse her èr gode; må si meg hjertens enige. Laster ASOT 2006 as I write. Gleder meg! Endret 2. januar 2007 av torvald Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Marcel Woods - Advanced Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet om en god nettbutikk med relativt stort utvalg innen elektronisk musikk, rask og enkel levering, og sikker betaling, gjerne noen med erfaringer, og selvsagt som sender til Norge? Jeg har vært ganske så fornøyd med play.com, rask levering og god service.. Eneste problemet er at utvalget er egentlig ikke så mye å rope hurra for synes jeg da, og når jeg prøvde å bestille for et par dager siden ville de av en eller annen merkelig grunn ikke sende cd'er utenlands lengre :S Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg syns play er veldig flott jeg da=) du må forresten velge €, ikke £ =) Men cdjshop.com har jo et flott utvalg, men det ene jeg bestilte derfra (worldwide 001) tok veldig lang tid å skaffe.. var pre-order så kanksje det var noe med det.. hmm Den nye ASOT 2006 er ELENDIG.. hører jeg heller på 2005 ass! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 U2 - City Of Blinding Lights (4 Strings remix) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Above & Beyond til Oslo \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå