GrH Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Det som er litt synd med OFFH er at det ikke er sikkert at det blir noe mere ... (tvilsomt ) isåfall om en god stund ... (dvs etter sommerferien ...) Hvorfor jo fordi det er ikke sikkert at nidarø-hallen vill ha de noe mer ... pga bråket det var sist ... og nidarø-hallen mener at de mister ryktet sitt ... osv ... men det kan jo skje at nidarø- hallen ombestemmer seg osv ... så det er litt uklare tider ... Men nå har jo Flashback startet som ett nytt prosjekt ... viss noen var dær ? .. men desverre mye mindre .. ( neste er i feb - mars antagelig vis .. be there) -Djgunnah Edit : Kortversjonen .. Endret 25. desember 2006 av Djgunnah Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det som er litt synd med OFFH er at det ikke er sikkert at det blir noe mere ... (tvilsomt ) isåfall om en god stund ... (dvs etter sommerferien ...) Hvorfor jo fordi det er ikke sikkert at nidarø-hallen vill ha de noe mer ... pga bråket det var sist ... og nidarø-hallen mener at de mister ryktet sitt ... osv ... men det kan jo skje at nidarø- hallen ombestemmer seg osv ... så det er litt uklare tider ... Men nå har jo Flashback startet som ett nytt prosjekt ... viss noen var dær ? .. men desverre mye mindre .. ( neste er i feb - mars antagelig vis .. be there) -Djgunnah Edit : Kortversjonen .. 7575755[/snapback] Ulempen med å arr. det stort for 15-18åringer, blir desverre sånn da ungdom ikke har noen andre steder å drikke på. (Lovlig er det heller ikke) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Mange har hatt egne tråder for den slags. Blandt annet lagde jeg en tråd for UTS 11 nov her... Mange slike events har fått egne tråder osv uten noe warn. Bare lag en tråd med et navn likt: "Under The Sun - diskusjon og info". Det skal ikke være noe galt i det, siden det har blitt gjort før! Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Regner med at de fleste trance headsa-henger innpå her, så da gidder jeg ikke lage noen ny tråd.. http://www.sendspace.com/file/itt3tm En liten låt jeg lagde for morroskyld.. Prøvde å få tilbake litt av old-school feelingen.. Er ganske fornøyd selv om noen elementer kan være litt cheezy.. :!: Litt feedback hadde vært kos.. Endret 25. desember 2006 av Machius Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hørte gjennon noen gammle cder fra 2000 her om dagen og kom over disse sangene: Pacific Blue - Ocean 666 - Alarma Slinky - The Revenge Scooter - Fuck the Millenium Det jeg lurte på var om noen vet om noen bra remixer til disse sangene? Spesielt til Slinky - The Revenge Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Mange har hatt egne tråder for den slags. Blandt annet lagde jeg en tråd for UTS 11 nov her... Mange slike events har fått egne tråder osv uten noe warn. Bare lag en tråd med et navn likt: "Under The Sun - diskusjon og info". Det skal ikke være noe galt i det, siden det har blitt gjort før! 7575921[/snapback] Nah... Trur ikke det er så mange her inne som vil poste noe der Lenke til kommentar
nu_nrg Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som har tenkt seg på Trance Energy 2007 da?? 2 Phases - Quest For Trance (Hemstock & Jennings Remix) David Forbes & Mallorca Lee - Close Your Eyes (Incl DJ Choose Remix) Tease - Vision Mountain Vandall - Cant Explain (Alphazone Remix) Dj Kaya - God (Nish's Sunday 7am Remix) Randy Katana - Play It Louder (Dave 202 Remix) Wavetraxx - Nightshift (Next Generation Mix) N20 - Waterfall (N20 mix) VDK - Drop that Beat (Kickin' Fresh Remix Edit) Re Locate - Alcatraz Jochen Miller - Emporium Anthem 2006 (Alex M.O.R.P.H. Remix) Activa - Airflow (Mac Zimms Remix) 4 Strings - Take Me away (Into the Night) 2006 (Purple Haze Remix) Dj Spoke - Fall To Pieces (Van Gelderen Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Mange har hatt egne tråder for den slags. Blandt annet lagde jeg en tråd for UTS 11 nov her... Mange slike events har fått egne tråder osv uten noe warn. Bare lag en tråd med et navn likt: "Under The Sun - diskusjon og info". Det skal ikke være noe galt i det, siden det har blitt gjort før! 7575921[/snapback] Nah... Trur ikke det er så mange her inne som vil poste noe der 7576885[/snapback] Det er nok flere enn du tror Lenke til kommentar
W Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Woodshokk - Tulips & Chocolate (Original mix) Marcel Woods og S.H.O.K.K. på sitt beste.. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hørte gjennon noen gammle cder fra 2000 her om dagen og kom over disse sangene: Pacific Blue - Ocean 666 - Alarma Slinky - The Revenge Det jeg lurte på var om noen vet om noen bra remixer til disse sangene? Spesielt til Slinky - The Revenge 7576587[/snapback] Ingen som vet om noen? Legger også ved en sang jeg gjerne vil vite navnet på. Track_No03.mp3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Legger også ved en sang jeg gjerne vil vite navnet på. 7586864[/snapback] The Darkside, Tror det er av DJ Alligator project ellerno. Kan sjekke det Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 The Darkside, Tror det er av DJ Alligator project ellerno. Kan sjekke det 7586890[/snapback] Husket at det var The Darkside, men var vell helst artist navn jeg ville vite. Sjekk det for meg Er så irriterende å ha sanger liggende uten navn. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er ikke DJ Aligator det der, det er Hypetraxx - The Darkside Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Mulig det er hypertraxx, dem har ihvertfall en sang som heter det, dem og Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Takker *Fjortentegn* Endret 27. desember 2006 av Magikaren Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Amnesia Brothers feat. Jennifer Rene - Louder -> *gåwsehud* Frost & Maron - Mute Your Mind Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes Kalafut & Fygle - Novocaine Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts 5 stk. deilige låter FOR YA! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Armin Van Buuren - Armin Only The Next Level (ahoy)Live-12-11-2005 uhyre vakkert og bra! Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) (2001) Endret 28. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Noen her som har sett Armin Van Buuren - Armin Only The Next Level in Rotterdam (2005) (DVD) fytti steike den gutten der er god, der skulle jeg gitt en GOD slump penger for å ha vært.. tror Armin Van Buuren har gått til topps hos meg, musikken hans er jo bare drit deilig å høre på. har ikke hørt så mye av han, men nå skal det skaffes! Armin! Endret 29. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå