W Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sheit, det må jeg få med meg! Forrige var utrolig rått! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvor finner jeg info om dette? Hvem spiller? 7528069[/snapback] Olav Basoski Sean Tyas Signum Under Sun Hawk Cre8or Tony Endre Neo V ++++++++++++++++ 7531238[/snapback] Deg selv ait? Signum og Sean Tyas blir fett da. Når er billettene ute til UTS 24 feb egentlig? 7531274[/snapback] I starten av Jan! For de som er litt gira i kveld så har Liquid.fm CHRISTMAS SPECIAL i dag med hele 4 timers sendetid fra kl 18.00 www.liquid.fm for spillelister! Tune inn kl. 18.00 www.liquid.fm/trance.m3u Lineup: Ron van Den Beuken Daniel June DJ Nice Cre8or Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Føler at jeg bør nevne wellenrausch, siden ingen andre har gjordt det: Wellenrausch - On the run Wellenrausch - Carry on (Edin Bosnjak remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I starten av Jan! For de som er litt gira i kveld så har Liquid.fm CHRISTMAS SPECIAL i dag med hele 4 timers sendetid fra kl 18.00 www.liquid.fm for spillelister! Tune inn kl. 18.00 www.liquid.fm/trance.m3u Lineup: Ron van Den Beuken Daniel June DJ Nice Cre8or 7536374[/snapback] Faen, jeg missa Ron! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I starten av Jan! For de som er litt gira i kveld så har Liquid.fm CHRISTMAS SPECIAL i dag med hele 4 timers sendetid fra kl 18.00 www.liquid.fm for spillelister! Tune inn kl. 18.00 www.liquid.fm/trance.m3u Lineup: Ron van Den Beuken Daniel June DJ Nice Cre8or 7536374[/snapback] Nei Ron spiller nå frem til kl 22 Faen, jeg missa Ron! 7537614[/snapback] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Faen! Jeg gikk akkurat da for å se C.S.I. på TVN med kjæresten Eid! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg har null peiling på trance, dance, house og det greiene der. Derfor, i stedet for å bruke timer på å pine meg gjennom denne sjangeren og finne brukbare sanger, spør jeg heller her om dere kan sette opp en samling på 15-20 forholdsvis gode sanger innenfor sjangeren. De bør egne seg til fest (men det er vel uansett det eneste trance duger til, så det burde ikke bli noe problem). Takk på forhånd. EDIT: Sett de gjerne i prioritert rekkefølge. Endret 20. desember 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du kommer ikke akkurat inn i dette med et åpen sinn, så jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg. Hvis du faktisk må "pine" den gjennom å høre på det, og du har den slappe hodningen at Trance bare duger på fest tror jeg ikke Trance osv. er noe for deg. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det at du tror trance kun egner seg på fest, bekrefter at du har null peiling på hva trance er. Hør igjennom noe av det som er anbefalt i denne tråden, så skjønner du Maor Levi - Shining Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Talla 2xlc - Carry Me (Airbase Mix 2006) Tiesto Forever Today (System K s i Feel Better 2006 Remix) Scarab - Monday A.M. (Original mix) Santoz Meets Pdm - Seagulls (Original Mix) Rank 1 - Cosmomatic (Ultima Radio Edit) Rah - Pole Position (Airbase Remix) Marly - You Never Know (Kenny Hayes Remix) Lost Witness - 7 Colours (Original Mix) Lennox Ep - Flyin Amongst The Stars (Airbase Remix) Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase Elektech Remix) G-Spott - G - Licious Filo & Peri feat. Fisher - Ordinary Moment Eye To Eye - Just Can't Get Enough (Lange Mix) Cosmicman - Krystal Dreams Cosmicman - I Love You (Dj Unique Remix) og seff originalen Cosmicman - Back To Unity Chicane - Saltwater (2006 Cortech Remix) Carlo Resoort - 0 Class (Original Mix) Carl Nicholson & Chrysus - 2 Dance 2 (Original Mix) AB Project - Eternal Optimism A.I.D.A. - Remember Me Tukan - Wonder Of Live Have phun! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Cosmicman - I Love You (Dj Unique Remix) og seff originalen 7544493[/snapback] Hva med Shane 54 remixen!?!?! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det at du tror trance kun egner seg på fest, bekrefter at du har null peiling på hva trance er. Hør igjennom noe av det som er anbefalt i denne tråden, så skjønner du Maor Levi - Shining 7544336[/snapback] Når jeg sier at jeg ikke har peiling på trance, mener jeg at jeg ikke kan noe om artistene innen sjangeren, og derfor kan jeg ikke plukke ut sanger til en fest. Jeg sier ikke at jeg ikke har hørt trance før, for det har jeg, og mitt personlige inntrykk av sjangeren er at det kun egner seg til fest. Så hvis du som sier du har peiling kunne ha listet opp noen sanger til, så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er så alt for mange å ramse opp! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er så alt for mange å ramse opp! 7545862[/snapback] Det går vel an å plukke ut 10-20 favoritter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er så alt for mange å ramse opp! 7545862[/snapback] Det går vel an å plukke ut 10-20 favoritter? 7545908[/snapback] Egentlig ikke, men hvis du går 1-2 sider tilbake finner du mine favoritter fra 2006! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Diverse Cara Dillon + 2 Divine - Black Is The Colour (Coco & Green Mix) Sidney Samson - Shake And Rock This (Sidney Samson & Tony Cha Cha remix) The Thrillseekers - Synasthesia (Ferry Corsten Remix) Armin Van Buuren ft. System F - Exhale Armin Van Buuren - Sail John Marks - Update Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn remix) Rank 1 - Beats At Rank 1 Dotcom (Trance Energy Theme) Randy Katana - Play It Louder Kyau vs. Albert - Kiksu Dutch Force - Deadline Marcel Woods - Advanced Mauro Picotto - Lizard Aalto - 5 Binary Finary - 1999 Kay Cee - Escape Giuseppe Ottaviani & Marc Van Linden - Until Monday Svenson & Gielen - Twisted ATB - Too Much Rain Sander Van Doorn - Dark Roast Mauro Picotto - Iguana 2004 (Yoji Biomehanika's Hellohouse Remix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Cosmicman - I Love You (Dj Unique Remix) og seff originalen 7544493[/snapback] Hva med Shane 54 remixen!?!?! 7544719[/snapback] De 2 andre nevnte mixene er bedre syns nå jeg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva med Shane 54 remixen!?!?! wub.gif Dave 202 pres. Powerface - Abyss Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Shane 54 remixen er den beste, eod! Abyss er og feit Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har null peiling på trance, dance, house og det greiene der. Derfor, i stedet for å bruke timer på å pine meg gjennom denne sjangeren og finne brukbare sanger, spør jeg heller her om dere kan sette opp en samling på 15-20 forholdsvis gode sanger innenfor sjangeren. De bør egne seg til fest (men det er vel uansett det eneste trance duger til, så det burde ikke bli noe problem).7543438[/snapback] Den er ypperlig til fest. Gammel, ja, men fengende til tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå