Fragletrollet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er vel Electro? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er vel Electro? All trance er electro... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nope. Electro er en egen sjanger. Du tenker på Electronica Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ja, det jeg mente var at både trance og electro går under sjangeren electronica. Men hvis du mente at system F er electro, tar du feil, for det er trance. 100% sikkert! Daft Punk derimot, sier selv de går under "general electronic"... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Selvfølgelig mente jeg ikke at System F er Electro. Hva tar du meg for? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Selvfølgelig mente jeg ikke at System F er Electro. Hva tar du meg for? sorry Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 np :!: Fragletrollet>> Vær så snill.. Alle vet du er guden på sjangre og stuff. Men, eeh, give us all a break. Jeg tror ikke en gang Daft Punk vet at han lager "electro" musikk. Det er flott med sjangre, men ton det ned litt. Shadowlands>> Jeg skulle ønske jeg kunne slengt med Daft Punk. Han er jo stor. Men som sagt, det er ikke akkurat trance. Men han er konge. Ja. Dama pg jeg har danset mye til han karen her. Ligner en smule på Røyksopp sin stil. Meget bra musikk det ja. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Altså, nå må du holde tungen rett i munn Xanitra. Jeg bare påpekte at Electro og Electronica er 2 vidt forskjellige ting, blir som å sammenligne metal og pop-rock Rett skal være rett? Daft Punk er 2 stk. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Rett skal være rett? Ja, ok:) Daft Punk er 2 stk. Å? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 tull og vas!! Jeg får ikke til å quote 2 setninger... det blir bare teit.. noen som kan hjelpe meg å lære det? sorry dobbel post. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Art of Trance - Madagaskar (Push Remix) ATB - Hold You (Ratty Remix) ATB - Hold You (Svenson & Gielen Remix) ATB - Let U Go (Wippenberg Remix) Barthezz - On the Move Blank & Jones - Desire (Sylver Remix) Blank & Jones - The Nightfly (Pants & Corset Remix) Clubrobbers feat. Marc Acardipane - I Like It Loud (Schwarze Puppen Remix) DJ Jean - The Jumper (Hammertime) DJ Mellow-d - @ Night (Dutchforce Remix) DJ Schwede - Boom Boom DJ Schwede - The Ultimate (Original Mix) DJ Tiësto - Sparkles (Transa Remix) DJ Tom feat. MusT.E.K. - The Message Dumonde - Kalt (Original Mix) Formic Acid - Eternia Future Breeze - Heaven Above FX Brothers - Accelerator Gary D. - The Beauty of Light Groove Coverage - Not Available Ian Van Dahl - Castles in the Sky (Peter Luts Remix) Jean Moiree - Playa de Ibiza (Club Mix) Lasgo - Pray (Flip & Fill Remix) Lost Tribe - Gamemaster 2003 Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix) Mark NRG - Brain is the Weapon Mark NRG - House Music in my Brain Matt Darey feat. Marcella Woods - Beautiful (Pulser Remix) N-trance - Set U Free (Tidy Trax Remix) Norman Bass - Jack to the Sound Orinko - Island Peran - We Want to be Free Public Domain - Rock the Funky Beats Pulsedriver - Koma (Club Mix) Sensation - The Anthem 2004 Subeam - Wake Up The Rave Method - Oxygen The Sax Brothers - Careless Whispers Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Rett skal være rett? Daft Punk er 2 stk. Helt riktig! Daft Punk består av Guy-Manuel de Homem Christo og Thomas Bangalter. Begge franskmenn. Desverre er Daft Punk lite kjent blant folk selv om de lager utrolig bra musikk. Xanitra -> Kult å høre at andre også liker Daft Punk Endret 28. oktober 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Xanitra -> Kult å høre at andre også liker Daft Punk Du vet hva de sier: "It ain't punk, if it ain't daft" :!: Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Xanitra -> Kult å høre at andre også liker Daft Punk Du vet hva de sier: "It ain't punk, if it ain't daft" :!: Nei, det visste jeg ikke. Men artig "ordtak" Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sjekk signaturen, Xanitra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har så utrolig mye trance at det er vanskelig å starte! jeg for min del liker litt hardere trance, men også klassikerne. ferry corsten er jo genial (system F, gouryella (med dj tiësto), veracocha (med vincent de moor), osv..) <--- god trance vil jeg si! trance: dave 202, phil green, mat silver vs tony burt, megara vs dj lee, blank & jones osv av de litt mer harde så er jo cosmic gate, dj scot project, alphazone, tankis & savietto, S.H.O.K.K., flutlicht. de gode & harde er jo seff yoji biomehanika & dark by design! de kan virkelig lage digg musikk! blir helt lost når jeg skal nevne gode artister for det er så villt mange!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 glemte å nevne musikk fra tidy!!!! rått!! guyver, paul maddox, riot bros, lab-4 ++++ btw. riot bros - flashback er sinnsyk!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 av de litt mer harde så er jo cosmic gate, dj scot project, alphazone, tankis & savietto, S.H.O.K.K., flutlicht. Digger S.H.O.K.K. og flutlicht! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 av de litt mer harde så er jo cosmic gate, dj scot project, alphazone, tankis & savietto, S.H.O.K.K., flutlicht. Digger S.H.O.K.K. og flutlicht! thats the spirit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå