Kieft Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg må bare spørre, føler meg ganske dum som spør, men hvor finner dere musikken? Har letet litt over alt og finner ikke en eneste sang som er listet opp her. hjelp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Torrent, noen betaler for den, og andre har gode venner på DC eller andre steder Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Og der sa du nettopp noe rettningslinjene ber deg ikke si noe om... -- Fikk nettopp høre Airbase - Genie og Driftwood - freeloader igjen etter å ikke ha hørt de på noen år. Det var herlige "gjenhør" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er da lov til å snakke om det bare du ikke linker til det? ------ Mr. Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Insight (Aira Force Remix) Deilig låt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er da lov til å snakke om det bare du ikke linker til det? 7488317[/snapback] QFT! Så lenge man ikke sier hvor osv så kan man nevne. Det har da blitt gjort av mange helt siden trådens begynnelse! Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Activa - Airflow (Original Mix) Activa - Airflow (Mac Zimms Remix) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gabry Ponte - Geordie East Clubbers - Drop C-Bool - Explosion C-Bool - Would you feel (Ziggy X rmx) K-System - Supadupasound Drunkenmonkey - Calabria Crazyravers - Wonderland (Dj Satomi rmx) Toniee - Kick it Real booty babes - Its a fine day Jan Wayne - Mad world Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tjaa.. personlig synes jeg C-Bool o.l virkelig er fælt! Solid Globe & Nickelson - Crystal Water (Woken) Michael Splint Feat. Sasja - You Set Me Free Flash Brothers Feat. Tiff Lacey - Faith In Love (Supra Radio Edit) Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Original Mix) Beam - On Your Mind (Sean Tyas Hard Dub Remix) Boom Jinx - Come Play Perfect Danjo & Styles - What Lies Ahead (Original Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tilt - Explorer (albumet) det er genialt, og det er sangen også! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tjaa.. personlig synes jeg C-Bool o.l virkelig er fælt! Solid Globe & Nickelson - Crystal Water (Woken) Michael Splint Feat. Sasja - You Set Me Free Flash Brothers Feat. Tiff Lacey - Faith In Love (Supra Radio Edit) Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Original Mix) Beam - On Your Mind (Sean Tyas Hard Dub Remix) Boom Jinx - Come Play Perfect Danjo & Styles - What Lies Ahead (Original Mix) 7496133[/snapback] Dj choose instrumental remixen av den choon! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix) Meridians - You Wanna See? (Mike Foyle Edit) Sa Vee Oh - Loop Hole G-Spott - Vinyl Sessions (Session 4) 303F - Concept (Original Mix) TBC - Animal (Mark Sherry vs Matt Darey remix) Bob Marley - Sun is Shining (Maori Mix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ok, siden vi nærmer oss slutten av året, hadde det vært kult om dere hadde skrevet opp deres personlige "tune of the year". Og hvis dere ikke klarer å velge én låt, lag en topp 3 eller topp 5 liste, eller noe. For min del: Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Vocal Mix) Definitivt årets låt for min del. De finske producerne Miika Eloranta (Super8) og Janne Mansnerus (DJ Tab) har lagd en ultramassiv trancelåt og fått Ben Lost til å gjøre vokalen. Fan-damn-tastic is the correct word, I believe! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Klarer ikke å bestemme meg, så jeg velger ut 3 av mine favoritter i år 1. Marcel Woods - Advanced 2. Sander van Doorn - Dark Roast 3 John O'Callaghan & Kearney - Exactly Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 sitter å ser på Tiesto in concert dvd fy faen så deilig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hm.. Vanskelig... Men stemmer for Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework) Lenke til kommentar
W Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vanskelig å velge 1, 3 eller 5 egentlig. Har kommet så mye bra i det siste! Kan starte med å si at Selu Vibra - Divine (orginal mix) ligger høyt på lista. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) har fått tak i så mye bra i år, så jeg kunne lista opp mange, mange fler! men her har dere 5 JS Ten - Spiritualised (Bass Wizards Remix) Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework) Vandall - Can't Explain (Alphazone Remix) Assure - Enemy Territory Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Pres. Eddie Williams Remix) Endret 14. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Paul Okenfold - This Is Trance Litt på grensen kansje? Uniting Nations - Music In Me Lenke til kommentar
terkje Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 denna posten er stor, så mulig det står noe om det inni her et sted, men here it goes uansett: Jeg liker trance, har ikke så veldig peil på det, men tiesto er genial. Hvem andre bør jeg sjekke ut da? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 denna posten er stor, så mulig det står noe om det inni her et sted, men here it goes uansett: Jeg liker trance, har ikke så veldig peil på det, men tiesto er genial. Hvem andre bør jeg sjekke ut da? 7502277[/snapback] Stort sett alle som er nevnt i den tråden her. Vi poster ikke musikk vi ikke liker Jeg må ha 5, hakke sjans på bare 1 låt men here goes: Armin van Buuren - Sail Cosmic Gate - Should Have Known (DJ Delicious Remix) Opus III - Fine Day (Leon Bolier) <- fortsatt ikke released Gabriel & Dresden feat. Jan Burton - Dangerous Power Kyau vs. Albert - Are You Fine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå