Feh Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det bare meg som synes originalen er 10000 ganger bedre enn Wippenberg? 7438206[/snapback] Liker både wippenberg og dj deliscious remixene bedre enn originalen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Noen som har hørt den nye singelen til Sander Van Doorn? Grasshopper. Hørte den i går på Trance Around The World#142. Jæskla feit!Hørte på begynnelsen av TATW i går, men PCen frøys rett før Grasshopper . Hadde ikke tenkt å høre på nytt fordi begynnelsen var døll, men nå skal det jaggu høres med stor entusiasme.EDIT: og jaggu var ikke Sander-låta døll også. Endret 6. desember 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Syns du den var døll? Litt annerledes enn vanlig SvD stil, men allikevel grisefet! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den gikk inn det ene øret, og ut det andre ja. Jeg har kanskje litt høye forventninger til Sander Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Originalen til Should Have Known er best, uansett Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg får meg ikke til å søke en og en låt for å finne hva som er bra Folkens, hvilket artist navn skal jeg taste inn i Pandora for å få litt fet musikk? www.pandora.com Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kor finnes uteplassene der eg kan få hørre den musikken eg ønsker! Ikkje her på Stord i allefall! Noken som har noken stalltips! Hadde ikkje gjort noko om det var i nærheten! Mellom Bergen og Stavanger. Men hender eg er i Oslo og. Sitter her med "A Tribute To Trance Mixed By DJ Tatana" i bakgrunnen! Herligt. Gammalt og godt! EDIT: For sikkerhetsskyld så skriver eg at det gjelder Trance, House O.L. Endret 6. desember 2006 av ThOms-N Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg får meg ikke til å søke en og en låt for å finne hva som er bra Folkens, hvilket artist navn skal jeg taste inn i Pandora for å få litt fet musikk? www.pandora.com 7443132[/snapback] Er det ikke bare å leite litt i denna tråden da? Kvalitetslåter i bøttar och spann! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nye: Van Gelder - All Around Us (Original mix) Van Gelder - Brightness (Original mix) Trancemaster 5004: Nomen Nescio - Double 01 (Van Gelder remix) Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Elsker trance. Men liker ikke kjedelig, som Chicane - Saltwater f.eks den er kjedelig. Men tror det finnes forskjellige typer trance. Men hva heter de og hva er forskjellen? Har liksom aldri tenkt noe over det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Elsker trance. Men liker ikke kjedelig, som Chicane - Saltwater f.eks den er kjedelig. Men tror det finnes forskjellige typer trance. Men hva heter de og hva er forskjellen? Har liksom aldri tenkt noe over det. 7447070[/snapback] Sjekk denne tråden. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for den linken Skjønte mye bedre nå! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 snip 7429817[/snapback] Er nok desverre en del av de låtene der som har blitt spillt på radio såå, hva du mener med "fordervet plastisk pop trance, med elendige kvinnelige vokaler. " vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er nok en del av de låtene der som har en god fot innen plastikkpop trance ja.. Satisfaction og Tetris f.eks burde etter min mening kvalifisere til ban.. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor banne Satisfaction? Den var jo fet med en gang den var ny. Men når alle skulle begynne å lage "Benassi" bass, ble den dårlig. Og Satisfaction er jo ikke trance heller. Men dette er bare min mening da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Satisfaction var bra lenge før "alle" gikk rundt å hørte på den. I blame t3h v1d3o! Damer som vrikker= instant topp 20-hit samma faen hva musikken er. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Noen utvalgte fra winampen min. Alle starter på bokstaven s Solar Stone - Seven Cities (solar stone's atlantis mix) Solid Globe - North Pole (original mix) Solid Globe - Sahara (original Mix) Sonicvibe pres. Vadran - Lightform (original Mix) Sonorous - Protonic (Leama And Moor Remix) Starkid - Crayons (Leama And Moor Remix) Summer Sessions - Slipstream (Original Mix) Sunlounger - White Sand Sunny Lax - Mira (Original Mix) Super8 - Get Off (Gabriel Batz Remix) Super8 Vs Dj Tab - Helsinki Scorchin' (Original Mix) Svenson & Gielen - Twisted Signum - Second Wave Slok - Lonley Child (Satoshi Tommie Remix) Signalrunners pres. Syndica - Orange Sky (Original Mix) Signalrunners - Leaving London Selu Vibra - Divine Var da veldig så mye bra på s da! Endret 7. desember 2006 av Faris Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Armin van Buuren - Best of Armin Only '06 Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Liten liste over noen favoritter oppover tidene. Richard Durand - Sunhump ! Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Remix) ! Filterheadz - Yimanya Oceanlab Feat Justine Suissa - Satellite ! Shaun Bartlett - Everyday Of The Week Frost And Maron - Mute Your Mind (Original Mix) ! Hydra - Kidnapped (Original Radio Edit) Dogzilla - Without You Gabriel & Dresden - Let Go Envio - For You Sunlounger - White Sand Ferry Corsten - Beautiful Stalker - Magic Crayons Petter - These Days Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden"s Love From Humboldt Mix) Ernesto vs. Bastian - Dark Side of the Moon Katatonia - Burn the Remembrance Hard-Fi - Hard to Beat Yellowcard - Lights and Sounds Nonpoint - In The Air Tonight Endret 7. desember 2006 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Anbefaler alle å sjekk ut denne låta: Li Kwan - Point Zero (Benya 2006 Mix) Utrolig deilig låt. Får helt frysninger ved 3:36 Har lastet opp sangen her (mixa versjon) for de som måtte ønske det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå