Faris Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Estiva vs. Re-Ward - Miami Vice Robbie Williams - Rudebox [Roam L Bootleg Mix] Luminary - Dark Eyes Jody Wisternoff - Nostalgia (Remix) Sonic Inc. - Taste Of Summer Mauro Picotto - Iguana 2004 (Yoji Biomehanika's Hellohouse Remix) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk en PM fra DJ Dark ang. denne topicen. Han nevnte at han synes at nå er emnet utdatert pga. at nå brukes denne topicen til diskusjon også. Vel, jeg synes diskusjon rundt trance er konge jeg, og gjerne velkommen. Men dette er i all hovedsak et trance anbefalnings emne, og er også derfor at jeg ikke endrer emnet ( overskrift, topic, heading m.m.) som det står i dag. Vi skriver nå 2007, og trance er på ingen måte død. Så det er bare å fortsette å anbefale trance til dere blir grønne og blå. Men for nye brukere av forumet, ønsker jeg at topicen ( overskrift, topic, heading m.m.) forblir den samme, slik at om DE vet av en artist som ikke VI har nevnt eller hørt enda, så er de velkomne til å nevne det her. Tusen takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) etter nærmere forespørsler fra DJ Dark, og en ny vurdering i saken ønsker jeg å etterkomme DJ Dark's ønske. Ny topic navn er >TRANCE anbefaling og Diskusjon (spam = advarsel)< har også endret åpnings topicen, å fjernet playlista som jeg nå dumper herunder, for min egen del så jeg vet hvordan det hele startet. Håper dette hjalp litt. God jul og godt nyttår!! DUMP: Orginal overskrift: "TRANCE bare det beste TAKK (spam = advarsel)" Først: Dette er et emne for de som ELSKER TRANCE. De som ikke gjør det trenger ikke en gang være her. Negative ( unødvendige ) meninger om trance, vil bli RAPPORTERT. Forvirret? Les rettningslinjene. _________________________________________________-- Så: Dere tror kanskje dette er enda en trance anbefalings emne. FEIL. Her har jeg implementert følgende filter: Jeg vil kun ha DET BESTE innen trance. Altså som følger: Artist - låt.mp3 [grunn (bør ikke overstige 2 setninger ca.] Spilles låta på radioen blir den diskvalifisert. Dette er nemlig ikke skikkelig trance, men fordervet plastisk pop trance, med elendige kvinnelige vokaler. Så med andre ord, har du tenkt å foreslå Dina og lignende trance artister som etterligner orginal låter som plagiat. KOM DEG UT HERFRA! Til dere andre, om dere tror dere har peiling. GIVE IT TO ME _____________________________________________________ TranceMasters: fragmaster Jay _________________________________________________________ DE BESTE FORSLAGENE eller SANGER SOM LEDET TIL FORSLAGENE: ____________________________________________ CosmicMan - KrystalDreams SASHA - Wavy Gravy BT - BLAMING JUNE Signum - Push Through (M.O.R..P.H. remix) DJ MAUI - REVENGE I Binary Finary - 1998 Chicane feat Moya Brennan - Saltwater Paul van Dyk - For an Angel J&R Project - Keep it up Hidden sound system - I know San - I know ARENA - JUMP Earthbound - Mission Dreams (Spacecorn Remix) COSMIC GATE - EXPLORATION OF SPACE ROBERT MILES - CHILDREN Mario Piu - Communication Robert Miles ft. Maria Nayler - One & One DJ Balloon - Monstersound _____og____ DJ Balloon - Techno Rocker K-system - Guardian Angel Phil Green - Goliath Anthem Miss Jane - It's a fine day [ ATB remix ] Benny Benassi - Satisfaction ATB - The fields of Love Dune - I can't stop raving BLANK AND JONES - DJ'S, FANS, AND FREAKS Blank and Jones - DJ Culture 2PM - Tetris Mono - Rise ( original mix ) Bartezz - On the Move ASYS - Acid Nightmare perpetuous dreamer - The Sound of Goodbye (Armin Van Buuren Remix) Cygnus X - Orange Theme__________ [ orginalen er best ] Kyau vs Albert - Outside (Voodoo And Serano Remix) Kay Cee - Escape (club mix)___________- foreslått av 2 stykk.. så denne er bra. veracocha - Carte Blanche (Original Version) Paul Oakenfold - Southern Sun Yoji Biomehanika - Harstyle Disco BT - Mercury and Solace Tonca Boys - Meet Us At Tonca (choir boys remix) GOURYELLA - LIGAYA Gouryella - Gouryella Scarab - Monday PM (Original Mix) Plastic Boy - Angel Dust Martillo Vago - Por Que No ( Radio Edit ) Corderoy - Deeper (Vocal Mix) FAST - TRANSMISSION DJ Shoh - The 2nd dimension Aquagen - Take the Chance Johan Gielen - We Move Like Shadows 666 - SUPADUPAFLY Modem - Contact (warp brothers mix) LA RISSA - I Do Both Jay & Jane (Kay Cee Mix) Night Club - French Kiss (DJ Scott Project Remix) GOA: Alien Project - Groovy GOA: deedrah - liquid skies gms rmx GOA: deedrah - Reload Corderoy - Deeper (Vocal Mix) Gemmano - Analog Rain Jowan - Front Loaded Slash - Hypnotize (Dave 202 & Phil Green Mix) Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody Sunbeam - Outside World [den beste innspillingen av denne finnes på Rave Massacre 1 ] Sunbeam - Outside World ( Schiller remix ) Empyreal Sun feut. Elles de Graaf- From dark to light (u-turn remix) Joy Kitikonti - JoyEnergizer ( Mauro Picotto personal mix ) Watergate - maid of orleans Dj Dream - Hoppesangen DJ Quicksilver Pres Base Unique - Always On My Mind DJ QUICKSILVER - BELISSIMA Coast 2 Coast feat. Discovery - Home Airbase - Genie Airbase - The rock theme Airbase - Emotion Airbase - Ionize The Thrillseekers - Synaesthesia WarpBrothers - Power Wavetraxx - The Rithem D&A - Crystal Danzeø - Pump it up Freejack II - No promises DJ SCOTT PROJECT - X DJ x2000 - Modem (Dj scott project remix) Freeloader - Pure Devotion Creambase 1 - Fiddle 2003 (Vox Mix) Johan Gielen presents Abnea - Velvet Moods paul glazby - beautiful Paul Oakenfold - Enervate ETNICA - TRIP TONITE (REMIX) Vanessa Mae - White Bird (Cosmic Gate Remix) Jan Van Houten - Loco Love (Firewall Remix) Mat Silver Vs Tony Burt - Waimea (Original Mix) Condor - Velvet Dreams (Velvet Mix) Anamorphic - Dream (le brisc remix) DJ TIESTO - SUBURBAN TRAIN (COSMIC GATE REMIX) Alex Gold - Electric Places DJ SCOT PROJECT - FM (FEELIN' ME) Aida - Corvana Dj Overdog - Bassmachine Alex Bartlett - R.A.C. SPACECORN VS ARTIFICIAL - INSIDE OF ME (SPACECORN REMIX) Safri Duo - Baya Baya (Future Breeze Remix) Laava - Wherever You Are [i Feel Love] Sash - Encore une Fois Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten mix) CREAMTEAM - SAMURAI Motorcycle - As the rush comes DJ Hinx - El Viento Cosmic Gate - Tomorrow Svenson - Sunlight Theory Mark Jones - New Life og remix av Junk Project Driftwood - Freeloader (Radio Edit) Nexus - Next ATB - 9PM (Till I come) ( Signum Remix) ATB - Don't Stop Walt And Feliz - Expansion (original mix) Oceanlab - Satellite X900 - Viva La Revolution (Club Mix) Dj Balloon - Technorocker(Pulsar Crew´s Trance Force Remix) gouryella - walhalla (armin van buuren's rising star mix) Ayumi Hamasaki - Still alone (Warp Brothers remix) dj karpin - Arma La Vida Riva feat. Dannii Minogue - Who Do You Love Now? Scarf! - Odysee (Plazmatek remix) Orion Too - Hope And Wait Chakra - Love shines Through rio addicts - crossroads Solid Globe - Sahara Quench - Dreams ATB - Klangwelt Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate rmx) ________________________________________- ANBEFALTE CD'ER: In trance we trust 4 TranceMaster 11 Rave Mission 1 - 17 Rave Now 2 Rave Now 10 Rave Now 11 Goliath Part 8. Energy 02 Live ( mixed by DJ Snowman ) XS2 the Ravezone 1 og 2 ( det tredje albumet var en skuffelse.) Nordic Rave 1 og 2 ( det tredje albumet var en skuffelse.) Rave Massacre 1 ANBEFALTE SOUNDTRACKS: SPILL: Alt WipeOut relatert ( spillene medfølger ganske bra trance) FILM: Swordfish Soundtrack FILM: The Beach soundtrack (denne posten blir redigert etter hvert som forslag kommer inn.) Endret 5. desember 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Takk for endringen Xanitra Jeg følte at det ville være et bedre navn siden vi har gått helt vekk ifra det som var originalt. Listen som var i den første posten var så ekstremt utdatert at det nestne ble litt dumt Men takk for endringen! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Saltwater - Serenity (Alphazone Remix) trenger jeg å si att den er bra? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Definitivt^^ Får vel nesten bedrive litt "shameless self-promotion" Der Mystik - Technological Sky (Lokhèn Remix) Kan høres/kjøpes hvis ønsket i de fleste mp3-butikkene. Endret 5. desember 2006 av Machius Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Alphazone - Live on Transcend II - 17.01.2004 Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nicola Gala feat Z.M - Nothing Is Impossible Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 fant denne tråden ved googling, og gidder ikke lete gjennom alle postene for å se om noen er tidligere ute enn meg Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell & Topher Jones Remix) for en låt, når jeg hørte den for første gang datt kjeven i gulvet Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har oppdaga at jeg digger å høre på trance/techno når jeg leser til eksamen. Slipper å fokusere på lyrics osv. Skal følge med her og se om jeg finner noe bra Kan noen anbefale noe bra "happy-trance" ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Blir "happy" av all god trance jeg, så blir litt vanskelig for meg å anbefale noe Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Blir "happy" av all god trance jeg, så blir litt vanskelig for meg å anbefale noe 7435755[/snapback] Hmm. OK, hva som helst bra da ( Vet der er ganske individuelt...) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Spørs hva du liker det? Er jo bare å høre på noe av det som er anbefalt tidligere i tråden her, så finner du sannsynligvis noe! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ferreeeeeeh!! gogogogo Haha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Brisky & Coleman - Heaven's Tears (Firestorm remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Cosmic Gate - Should Have Known (Wippenberg Remix) kjøpte den fra beatport etter jeg hørte den på tiesto i helga, fy faen for en heftig låt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det bare meg som synes originalen er 10000 ganger bedre enn Wippenberg? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg liker også originalen best. Den damestemma er bare helt nydelig Lenke til kommentar
W Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Alex Bartlett - Amnesia (dj air and wi-fi remix radio mix) Alex Pich - Mahal H Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som har hørt den nye singelen til Sander Van Doorn? Grasshopper. Hørte den i går på Trance Around The World#142. Jæskla feit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå