Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettop en kompis som ringte meg og ville ha meg med på Tiesto i kveld. Nå fikk jeg skikkelig lyst! Har sjekket på billetservice, og der står det "få ledige plasser igjen". Men man kan jo hverken bestille der eller ringe dem. Noen som vet hvordan man kan skaffe billetter? Eller er det for sent?

Lenke til kommentar
Nettop en kompis som ringte meg og ville ha meg med på Tiesto i kveld. Nå fikk jeg skikkelig lyst! Har sjekket på billetservice, og der står det "få ledige plasser igjen". Men man kan jo hverken bestille der eller ringe dem. Noen som vet hvordan man kan skaffe billetter? Eller er det for sent?

7408287[/snapback]

Kan hende du kan prøve på konsertlokalet!

Er du heldig så kanskje! Var i Bergen i går. sjefs!

Var litt dritt med at anlegget blokka ut et par ganger. TRAGISK

Lenke til kommentar

Right about now er jeg sint på alkohol. Fikk ikke med meg Tiësto engang. Hun jeg var med ble så full at hun ikke greide å stå oppreist engang, så vi måtte stikke før han kom. Måtte bære henne ut og inn i taxien. Kjiiipt! Hadde gleda meg jævlig. Så vi stakk tilbake til hotellet og slokna. Jæææææææææææææææævla alkohol-faenskap! :wallbash:

 

EDIT: Og hva faen var dealen med de kjåk-fulle gangene? Brukte jo 40 min bare på å komme oss ut.

 

Hva spilte Tiësto da? Nei vent, vil ikke vite det...

Endret av Ferr
Lenke til kommentar
Right about now er jeg sint på alkohol. Fikk ikke med meg Tiësto engang. Hun jeg var med ble så full at hun ikke greide å stå oppreist engang, så vi måtte stikke før han kom. Måtte bære henne ut og inn i taxien. Kjiiipt! Hadde gleda meg jævlig. Så vi stakk tilbake til hotellet og slokna. Jæææææææææææææææævla alkohol-faenskap!  :wallbash:

 

EDIT: Og hva faen var dealen med de kjåk-fulle gangene? Brukte jo 40 min bare på å komme oss ut.

 

Hva spilte Tiësto da? Nei vent, vil ikke vite det...

7408490[/snapback]

 

Du eide deg selv med å ta med ei jente..

Lenke til kommentar
Du eide deg selv med å ta med ei jente..

7409332[/snapback]

Jeg eide meg selv ved å la henne drikke. Hadde hun røykt, som meg, hadde alt gått så mye bedre. Men det gjør ingenting, klarer ikke bli sint på henne.

7409952[/snapback]

 

La henne drikke et par, men du burde skjønt tegninga når hun fikk en god del ned?

Lenke til kommentar
La henne drikke et par, men du burde skjønt tegninga når hun fikk en god del ned?

7410916[/snapback]

Hun tåler usannsynlig lite, og jeg går ikke å niglor på hvor mye hun drikker. Dessuten hadde hun også gleda seg til den kvelden like lenge som meg, så jeg skjønner ikke hvorfor hun drakk så mye. Men nok om det...

 

-----

 

Coca + Villa - La Noche

"Natt". Herlig spansk gitar.

 

Danilo Vigorito - Imaginary Boy

Fascinerende og hypnotisk italo-techno.

 

FPI Project - Everybody (DJ Jean Remix)

Dansbar remix fra Jan Engelaar, som sto høyt hos meg før.

 

Madelyne - A Deeper Love

Herlig trance-tune fra halve 4 Strings.

 

Marksun & Brian - Neno Itome

Digg låt fra to relativt ukjente tyskere(?).

 

Mauro Picotto - Awesome!

Tittelen sier det meste.

 

Smiter - Both Places

Gammel godlåt fra Robert Smit.

 

Super8 - Get Off

Virkelig fått sansen for finsk trance i det siste.

 

Warrior - Voodoo (Oliver Lieb Remix)

Gammel remix fra den alltid like interessante Oliver Lieb.

Lenke til kommentar

Tiesto igår var en syk, syk opplevelse. :D

 

Masse ukjente låter for meg (som var bra), men han spilte jo alle gamle slagere til stor suksess! Love comes again, He's a pirates, Adagio for strings og Silence var kveldens høydepunkter for min del. Stemningen var upåklagelig iforhold til Bergen (såvidt jeg fikk høre av dem) og han spilte lengre enn egentlig planlagt. Tror han storkoste seg over all forventning. Folk sto i bari's og tok heeelt av. Akkurat slik en Tiesto-konsert skal være. :D

Lenke til kommentar
Det var skikkelig amsterdam tendenser på det her ja :D Det var faen meg helt konge!, dog syns jeg høydepunktet for kvelden var DJ SL på oppvarminga :p Faen meg et sett i verdensklasse. Luis M fikk jeg ikke med meg.

 

4 Strings - Into The Night 2006 (Paul Morrell Remix)

7417926[/snapback]

 

Bra for Tiësto da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...