Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok ikke DJer har en vane å poste tracklister FØR de spiller...

7397415[/snapback]

Nei, ofte ein har ein viss peil fra andre steder de spiller i samme tidsrom!

7397426[/snapback]

 

Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hva Tiësto spiller...

7397450[/snapback]

Ëg bryr meg! Å drite vel egentlig i ka du meiner!

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan han er som person, men kan vel si meg enig i at han er blitt litt for kommers i det siste ja :hrm:

7397571[/snapback]

 

Han er veldig god til å spille halve tiden han er booket for og er tett frekk og gir en del ganger faen i å skrive autografer...

7397600[/snapback]

Har du ikkje fått autograf? :!: stakkar!!

Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen!

Lenke til kommentar

Tror nok vi kan forvente oss en del house fra tiesto nå, hvertfall har jeg hørt at han har spilt en del av det i det siste. Men ikke mistforstå, det blir ikke house ala hed-kandi, stonebridge eller steve angello :p Mere way-out-west (aka jody wisternoff) house type musikk.

 

Jeg håper han spiller Airbase - Sinister (Misja Helsloot Remix), lasta den nettop ned, drit rå!

Lenke til kommentar

Har du ikkje fått autograf?  :!: stakkar!!

Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen!

7397707[/snapback]

Jeg har ALDRI vært å sett han, bare så du vet det, og jeg tror neppe jeg kommer til det heller. Dette er stories fra andre jeg kjenner!

 

Feh; Dra på Airbase neste om to helger du ;)

Lenke til kommentar

Har du ikkje fått autograf?  :!: stakkar!!

Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen!

7397707[/snapback]

Jeg har ALDRI vært å sett han, bare så du vet det, og jeg tror neppe jeg kommer til det heller. Dette er stories fra andre jeg kjenner!

 

Feh; Dra på Airbase neste om to helger du ;)

7399006[/snapback]

 

Stories, stories... Jeg har vært å sett tiesto live i nederland to ganger og det er to av de feteste konsertene jeg har vært på noensinne. Jeg skal dit i morra, og jeg regner med at det ikke blir noe dårligere. Å si du hater tiesto pga live performance, når du faktisk ALDRI har opplevd det selv er jo bare piss.

Lenke til kommentar

Har du ikkje fått autograf?  :!: stakkar!!

Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen!

7397707[/snapback]

Jeg har ALDRI vært å sett han, bare så du vet det, og jeg tror neppe jeg kommer til det heller. Dette er stories fra andre jeg kjenner!

 

Feh; Dra på Airbase neste om to helger du ;)

7399006[/snapback]

 

Stories, stories... Jeg har vært å sett tiesto live i nederland to ganger og det er to av de feteste konsertene jeg har vært på noensinne. Jeg skal dit i morra, og jeg regner med at det ikke blir noe dårligere. Å si du hater tiesto pga live performance, når du faktisk ALDRI har opplevd det selv er jo bare piss.

7399320[/snapback]

 

Jeg har mine venner...

Lenke til kommentar

Darkie er bare en underground whiner som ikke liker at trance-artister gjør det bra. Jeg gleder meg som en unge til i kveld, og driter i hva du sier, Dark. Jeg gir vel en lang faen om jeg ikke får autografen hans, det er ikke derfor jeg er der.

 

Jeg håper han spiller Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight. :love:

Lenke til kommentar
Darkie er bare en underground whiner som ikke liker at trance-artister gjør det bra. Jeg gleder meg som en unge til i kveld, og driter i hva du sier, Dark. Jeg gir vel en lang faen om jeg ikke får autografen hans, det er ikke derfor jeg er der.

 

Jeg håper han spiller Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight.  :love:

7399339[/snapback]

Er det sånn at alle går imot meg fordi jeg ikke liker en kommers jævel? :w00t:

 

Jeg bør dekke meg til! :ph34r:

Lenke til kommentar

Ahhh, gleder meg som en unge til i kveld:D:D:D

Bare litt synd jeg ikke kan ha for mye alkohol innabords siden jeg må på jobb kl. 11 i morgen:(

Menmen... fælt så snappy du skulle være da dj_dark... Tiësto live skal visstnok være helt genial, en veninne av meg som ikke liker slik musikk i det hele tatt hadde blitt tatt med på konsert med ham i nederland, og hun syntes det var helt konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...