ThOms-N Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror nok ikke DJer har en vane å poste tracklister FØR de spiller... 7397415[/snapback] Nei, ofte ein har ein viss peil fra andre steder de spiller i samme tidsrom! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror nok ikke DJer har en vane å poste tracklister FØR de spiller... 7397415[/snapback] Nei, ofte ein har ein viss peil fra andre steder de spiller i samme tidsrom! 7397426[/snapback] Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hva Tiësto spiller... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror nok ikke DJer har en vane å poste tracklister FØR de spiller... 7397415[/snapback] Nei, ofte ein har ein viss peil fra andre steder de spiller i samme tidsrom! 7397426[/snapback] Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hva Tiësto spiller... 7397450[/snapback] Ëg bryr meg! Å drite vel egentlig i ka du meiner! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Så så! Rolig nå Og hvorfor bryr du deg ikke om hva Tiesto spiller DJ_Dark? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Mest fordi jeg hater den overlegne kommerse dusten. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå vet jeg ikke hvordan han er som person, men kan vel si meg enig i at han er blitt litt for kommers i det siste ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå vet jeg ikke hvordan han er som person, men kan vel si meg enig i at han er blitt litt for kommers i det siste ja 7397571[/snapback] Han er veldig god til å spille halve tiden han er booket for og er tett frekk og gir en del ganger faen i å skrive autografer... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå vet jeg ikke hvordan han er som person, men kan vel si meg enig i at han er blitt litt for kommers i det siste ja 7397571[/snapback] Han er veldig god til å spille halve tiden han er booket for og er tett frekk og gir en del ganger faen i å skrive autografer... 7397600[/snapback] Har du ikkje fått autograf? :!: stakkar!! Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tror nok vi kan forvente oss en del house fra tiesto nå, hvertfall har jeg hørt at han har spilt en del av det i det siste. Men ikke mistforstå, det blir ikke house ala hed-kandi, stonebridge eller steve angello Mere way-out-west (aka jody wisternoff) house type musikk. Jeg håper han spiller Airbase - Sinister (Misja Helsloot Remix), lasta den nettop ned, drit rå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har du ikkje fått autograf? :!: stakkar!! Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen! 7397707[/snapback] Jeg har ALDRI vært å sett han, bare så du vet det, og jeg tror neppe jeg kommer til det heller. Dette er stories fra andre jeg kjenner! Feh; Dra på Airbase neste om to helger du Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har du ikkje fått autograf? :!: stakkar!! Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen! 7397707[/snapback] Jeg har ALDRI vært å sett han, bare så du vet det, og jeg tror neppe jeg kommer til det heller. Dette er stories fra andre jeg kjenner! Feh; Dra på Airbase neste om to helger du 7399006[/snapback] Stories, stories... Jeg har vært å sett tiesto live i nederland to ganger og det er to av de feteste konsertene jeg har vært på noensinne. Jeg skal dit i morra, og jeg regner med at det ikke blir noe dårligere. Å si du hater tiesto pga live performance, når du faktisk ALDRI har opplevd det selv er jo bare piss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har du ikkje fått autograf? :!: stakkar!! Tipper du og hadde gidd faen etter kvart! Eg sjøl kjenne eg er lei etter 10 signaturer i løpet av ein arbeidsdag! prøv 300 i timen! 7397707[/snapback] Jeg har ALDRI vært å sett han, bare så du vet det, og jeg tror neppe jeg kommer til det heller. Dette er stories fra andre jeg kjenner! Feh; Dra på Airbase neste om to helger du 7399006[/snapback] Stories, stories... Jeg har vært å sett tiesto live i nederland to ganger og det er to av de feteste konsertene jeg har vært på noensinne. Jeg skal dit i morra, og jeg regner med at det ikke blir noe dårligere. Å si du hater tiesto pga live performance, når du faktisk ALDRI har opplevd det selv er jo bare piss. 7399320[/snapback] Jeg har mine venner... Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Darkie er bare en underground whiner som ikke liker at trance-artister gjør det bra. Jeg gleder meg som en unge til i kveld, og driter i hva du sier, Dark. Jeg gir vel en lang faen om jeg ikke får autografen hans, det er ikke derfor jeg er der. Jeg håper han spiller Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Darkie er bare en underground whiner som ikke liker at trance-artister gjør det bra. Jeg gleder meg som en unge til i kveld, og driter i hva du sier, Dark. Jeg gir vel en lang faen om jeg ikke får autografen hans, det er ikke derfor jeg er der. Jeg håper han spiller Super8 & Tab - Won't Sleep Tonight. 7399339[/snapback] Er det sånn at alle går imot meg fordi jeg ikke liker en kommers jævel? Jeg bør dekke meg til! Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg bør dekke meg til! 7399345[/snapback] Ta på deg burkaen og løp, du. Signum - Second Wave Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg bør dekke meg til! 7399345[/snapback] Ta på deg burkaen og løp, du. Signum - Second Wave 7399355[/snapback] /run Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kunne godt tenkt meg å se tiesto i Oslo, men gadd ikke å kjøpe billett etter at det ble så mye dyrere. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Iio - Smooth (Airbase remix) Utroolig deilig! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Envio - Touched By The Sun Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach (Original Mix) Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Progressive Mix) Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ahhh, gleder meg som en unge til i kveld:D:D:D Bare litt synd jeg ikke kan ha for mye alkohol innabords siden jeg må på jobb kl. 11 i morgen:( Menmen... fælt så snappy du skulle være da dj_dark... Tiësto live skal visstnok være helt genial, en veninne av meg som ikke liker slik musikk i det hele tatt hadde blitt tatt med på konsert med ham i nederland, og hun syntes det var helt konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå