Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Andrea - Time to pray

Beattraxx - Prjoect well <-gammel og god 

Milc Inc - Run

Dj Satomi - Castle in the sky

Vinyl Shakerz - One night in bankok

The Egg - Walking away

Crazyravers - Wonderland

Pulsedriver - On A Whistle Trip

Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger <- must

 

god partysamling ;)

7353908[/snapback]

 

/slap!!

 

Drit i å post fjortis-dance her a!

7354320[/snapback]

jaaaa... 14iss dance. stemmer... er det du som er han kule som kritiserer folk som liker andre sanger enn deg selv? stå på :thumbup:

Endret av Morgh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andrea - Time to pray

Beattraxx - Prjoect well <-gammel og god 

Milc Inc - Run

Dj Satomi - Castle in the sky

Vinyl Shakerz - One night in bankok

The Egg - Walking away

Crazyravers - Wonderland

Pulsedriver - On A Whistle Trip

Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger <- must

 

god partysamling ;)

7353908[/snapback]

 

/slap!!

 

Drit i å post fjortis-dance her a!

7354320[/snapback]

jaaaa... 14iss dance. stemmer... er det du som er han kule som kritiserer folk som liker andre sanger enn deg selv? stå på :thumbup:

7354704[/snapback]

 

Jeg kritiserer fordi du poster dem et helt feil sted..

Lenke til kommentar
The Egg - Walking away(også kjent som David Guetta - Love Don't Let Me Go) er da langt fra fj0rt1z dance da. Ellers så det meste ut som crap bare ved å se på tittelen :p

7355290[/snapback]

 

Enig!

 

 

Forresten, hvorfor så mye klaging på "fjortisstrance" her? Greit nok at det ikke er trance, men det er mye annet som blir anbefalt her som ikke er trance. Ingen som klager på hardstyle i denne tråden... Vi har jo en egen tråd for det og :tease:

 

 

 

Woody van Eyden feat. Jimmy H - Y68 (Giuseppe Ottaviani Remix)

Armin van Buuren feat. Racoon - Love You More (Daniel Kandi Remix)

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Forresten, hvorfor så mye klaging på "fjortisstrance" her? Greit nok at det ikke er trance, men det er mye annet som blir anbefalt her som ikke er trance. Ingen som klager på hardstyle i denne tråden... Vi har jo en egen tråd for det og  :tease:

7355363[/snapback]

Vanskelig å si. Har vel bare blitt sånn.

Den tråden du nevner blir liksom bare brukt av 3 brukere, og så dør den ut i noen måneder før noen poster noe nytt. Men jeg er enig med deg, og kommer til å bruke den mer fremover. :thumbup:

 

Hard, elektronisk musikk, en liten diskusjonstråd.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen aktuelle sanger eller er no stort fan av trance, men jeg har et ønske om førsteposten.

 

Hadde det vert mulig å sortere alle sangene i lista alfabetisk?

 

For det første slipper man at noen skriver nytt innlegg for å skrive en sang, man overså i lista.

For det andre slipper man å lese gjennom hele lista for å se om akkurat "din sang" ligger i lista, men kan gå til den aktuelle delen av lista for å finne den.

For det tredje, blir det mere oversiktlig, og mere leservennlig.

 

Ikke ta denne tråden som spam, da dette er an ambefaling, og et spørsmål om å forbedre førsteposten, som nå er ganske uoversiktlig når det gjelder lista over sanger. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, førsteposten trenger litt oppussing. Den ser helt ræv ut. Så også nå at det gamle nicket mitt stod der, selv om jeg skiftet nick for over et år siden. :p Problemet er vel at Xanitra aldri er innom her lenger. Noen kunne jo kanskje sendt ham en PM... Også enig angående det med listen; det er jo ikke skikkelig navn på mange av låtene engang. Den er også utgått på dato, og det er omtrent mer dance enn trance der.

Endret av Ferr
Lenke til kommentar

BT - Somnambulist (Mark Norman Remix)

BT - Love In The Time Of Thieves

 

Fierce - Fierce (Club Mix)

Fierce - Ohhh (NRG Mix)

 

Greg Downey - Vivid Intent (Original Mix)

Greg Downey - Vivid Intent (Giuseppe Ottaviani - Marc Van Linden Remix)

 

Jesselyn - Contact

Jesselyn - Distance

 

LNQ - People I Used To Know (LNQ Jubilee Remix)

Seven Senses - Atilla (Joost Van Der Vleuten Jubilee Mix)

 

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Deep Mix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Deep Instrumental Mix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Dj Choose & F Mix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Dj Choose & F Instrumental Mix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Original Club Mix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Original Instrumental Club Mix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Jox Remix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (K-System Remix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Mackers Ambient Remix)

Michael Splint feat. Sasja - You Set Me Free (Radio Mix)

 

OD404 - Compromised

OD404 - Switchblade

 

Perfect 10 - Pacific 202 (Original Mix)

Perfect 10 - Pacific 202 (Short Cut Edit)

 

Youri Parker Vs. Fred Baker - Bang

Youri Parker Vs. Fred Baker - Morning Sun

Lenke til kommentar

Hei kommer med litt mere "spam". Og jeg ville gjerne ha opdatert første posten her. Men er vel egentlig lettere å lage en ny ordentlig trance tråd, og stenge denne, iogmed at denne rett og slett har gått i dass, fordi han med første posten ikke er aktiv lengre, og dermed aldri opdaterer førsteposten. Den har jo stått stille siden 06/2005. Og det er ikke helt hyggelig mot de som vil ha en oversiktlig og oppdatert tråd.

 

Edit: Feh så inlegget dit nedenfor, og jeg mener det blir en mye mere oversiktlig tråd hvis det hadde vert en opdatert førstepost. Og når det meste som står i førsteposten finnes lengre inn i posten så blir det mye å lese gjennom, samt å lese 2 ting flere ganger. I tillegg så er det litt mange sider, og det vil jo ta en dag å lese alle, for de som ikke har fulgt med fra begynnelsen. Så hadde vert greit med oprydning. :thumbup:

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ingen grunn til å lage noen ny tråd. Jeg tror ingen kommer til å gidde å oppdatere første post med alle sangene som blir postet i en eventuell ny tråd uansett. Hvertfall jeg er innom og leser her hver gang jeg ser det er nye poster, og da leser jeg alle postene fra sist gang jeg var å titta og da får jeg med meg alt :)

Lenke til kommentar
Jeg ser egentlig ingen grunn til å lage noen ny tråd. Jeg tror ingen kommer til å gidde å oppdatere første post med alle sangene som blir postet i en eventuell ny tråd uansett. Hvertfall jeg er innom og leser her hver gang jeg ser det er nye poster, og da leser jeg alle postene fra sist gang jeg var å titta og da får jeg med meg alt :)

7365490[/snapback]

Er vel egentlig ganske enig med denne her!

Å starte ny tråd nå vil bli mye det samme som å starte med å følge med på denne.

Meg personlig synest ikke alt her er like bra, men det jeg synes passer inn i min samling beholder jeg. Hvem skal eventuelt bestemme hva er bra av forslagene som kommer inn! Det må i så fall være en gruppe med folk og ikke en enkeltperson. Har en egen personlig liste på pc'en som jeg oppdaterer selv..

Lenke til kommentar

Eneste folk må forholde seg til i denne tråden, er at de kun poster trance. Dance og house skal i dance og house tråden. Det som er hardere skal i den harde tråden :) Veit man ikke hvilken sjanger musikken man skal poste er i, så enten la vær å poste, eller gjør litt research og finn ut hva det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...