Kurume Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Introen på Armin Van Buuren 10 Years er skikkelig bra, selv om det egentlig ikke er "ekte" trance. Spesiellt god intro. Sangen heter: armin van buuren - hymne Endret 17. november 2006 av Kurume Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Teknisk sett kan man jo kalle det Trance, fordi det er stryker-sporet på Sail Endret 19. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Teknisk sett kan man jo kalle det Trance, fordi det er stryker-sporet på Sail 7307753[/snapback] So true, so true! Nessi: Hva med Yoji Biomehanika - Monochroma (Romeo Toscani remix)?? Den er da 300 ganger bedre. Den til Scot tar aldri av slik som Scot's sanger pleier å gjøre! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 01. Angry Skies (feat. Maria Naylor) (Cressida Mix) 02. If This Is Love (feat. Lianne Brookson) 03. Dublin Kicks 04. Southern Sky 05. Come Closer (feat. John Elliott) 06. Walking Away (feat. John Elliott) 07. Rising Son 08. In This World (feat. John Elliott) 09. Invisible (Supernatural Mix) 10. I Know You're Afraid Tilt Lenke til kommentar
W Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Sunlounger - White Sand (with Eller van Buuren on Guitar) Fra Armin only 2006. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bah! Finner ikke et brukbart opptak av '06 noe sted Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 FastFoodCrazyTechnoSet Fikk av ei venninne.. Veldig bra! Etter tittelen å dømme, er jeg litt skeptisk til det der, Pølsa! 7273138[/snapback] You would never know.. Si ifra når du er på msn, så sender jeg den.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Will Holland VS Six Senses - Frantic (Original Mix) Will Holland VS Six Senses - Frantic (Estiva Remix) Will Holland VS Six Senses - Frantic (Sean Tyas Remix) Se Ra Phic - I Live In Your Eyes (Original Mix) Se Ra Phic - I Live In Your Eyes (Bright Mix) Hydroid & Octagen Present Hydragen - Creature Of Habit (Original Mix) Mikael Sjoberg - Left Behind (Original Mix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Oldies like I like them Blank and Jones- Flying to the moon (taucher remix) Ayla - Sun is coming out Phalanx - Symphony In Gminor Klubbingman - Magic Summer Night (Phalanx Remix) Alphazone - Revelation (Phalanx remix) Lenke til kommentar
Spank Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Det meste her er sanger jeg har hatt en stund.. så altså ikke det nyeste =P hehe.. Carl B - Social Suicide (Ronski Speed with Stoneface & Terminal Mix) Store N Forward Feat. Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Sean Tyas Mix) Peak vs JPL - Mistakes (Original Mix) *uforglemmelig* 4 Strings - Jewel (Original Mix) T4L - Maximus (Original Mix) Mr. Sam - Insight (T4L Deep Impact Remix) Delerium - After All (Jaron Inc Remix) Dusterix - Dusted (Sean Tyas Remix) Sean Tyas - Lift (Bryan Kearney Edit) Stoneface & Terminal - Miami (Original Mix) Dogzilla - Without You (John O'Callaghan Remix) Plastic Angel - Pascale (Robert Gitelman Mix) Stoneface & Terminal - Another Day (Original Mix) Hydragen - Creature Of Habit (Octagen's Abajo Mix) Fictivision vs C-Quence - Symbols (Original Mix) *uforglemmelig* Vibrasphere - Floating Free (Original Mix OG Dub Mix) Re-Locate Feat. M.I.D.O.R. - Alcatraz (Original Mix) Greg Downey - Vivid Intent (Original Mix) Greg Downey - Vivid Intent (Giuseppe Ottaviani & Marc Van Linden Remix) GTR - Cops (Original Mix) Havannah - Havannah (Original Extended Mix) *uforglemmelig* Carl B - All Day (Original Mix) Cape Town - Proglifter (Original Mix) Absolute - Now & Never Will Holland vs Six Senses - Frantic (Sean Tyas Remix) M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix) + en masse jeg ikke kommer på.... har altfor mye musikk.. men kan alltids få mer.. =) noen som vil bytte sanger, ta kontakt over PM.. så kan vi se om vi ikke får msn i bruk=P obs, glemte jeg si att jeg bare bytter Digital/CD mot Digital/CD kvalitet... Endret 19. november 2006 av Spank Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mario Lopez feat R.E.D.S.E.C.T.O.R. - Into my brain Noen som har "full versjon" av den? Legg meg til på MSN og send meg den, det hadde vært snilt.. Finner den ikke noe annet sted, i fullversjon.. [email protected] Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har noen non tips om rolig melodiøs trance.. ikke mye bass.. kan ha litt vokal.. helst med "ta av refreng.." --- kanskje litt kravstor.. :S.. men anyone? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tja, hvis du prøver å se litt bakover i tråden, finner du masse bra melodiøs trance Men kan jo nevne noen eksempler? 4 Strings- Sunrise Lost Witness- Red Sun Rising (Lange Remix) Gouryella- Gouryella Kos deg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noemi - for you (husker ikke navnet på låta helt) green court remixen. Makan til oppbygning skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noemi - for you (husker ikke navnet på låta helt) green court remixen. Makan til oppbygning skal du lete lenge etter. 7329020[/snapback] Y.O.U. heter den. Knall låt. Lenke til kommentar
crs Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lolo - Take My Hand Lolo - Teddybear's Escape Lenke til kommentar
Panic Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Noemi - for you (husker ikke navnet på låta helt) green court remixen. Makan til oppbygning skal du lete lenge etter. 7329020[/snapback] Y.O.U. heter den. Knall låt. 7329062[/snapback] Enig! Andre bra akkurat nå: Dyze - Tomorrow (Cascada Remix) Neo Cortex - I Want You (Rockteers vs. Lagonn Remix) ATB - It's A Fine Day Lasgo - Tell Me Lasgo - Hold Me Now (Giuseppe D's Gemix) Ian Van Dahl - Just A Girl (Original Extended) Bare vocal-trance Endret 21. november 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noemi - for you (husker ikke navnet på låta helt) green court remixen. Makan til oppbygning skal du lete lenge etter. 7329020[/snapback] En deilig remix ja! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noen som har hørt noe særlig på Cor Fijneman - Monologue? vurderer å kjøpe det sterkt. Leste review på trance.nu,. men tenkte jeg kunne forhøre meg her også.. Noen som har hørt den nye sangen til vascotia forresten? Lenke til kommentar
Spank Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Lolo - Take My HandLolo - Teddybear's Escape 7330857[/snapback] L-Vee! DJ Fire - Let The Joy Rise Cape Town - Percivalesque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå