HeHauken Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Every Little Thing - Someday, Someplace -Dave 202 & Phil Green Remix- Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 E-wok: man selger aldri cd'er. De skal stå pent i cd-samlingen. I tillegg er den jo signed :o har forøvrig signaturen til Angy Dee også =) 7255146[/snapback] Ja.. Joo, men er vel ikke vits å ha en CD man ikke liker da.. Og jeg vil ha den signed! Er ikke sikker på om jeg får det hvis jeg f.eks bestiller fra CDon... Noen som vet? Btw, har også sinaturen til Angy Dee<3 Live @ Goliath 8 <3 Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Way Out West Feat Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden) Gammal, men nydelig! Gabriel & Dresden - Travelling On , fungerar og Endret 10. november 2006 av femfulle Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Markus Schulsz, jeg syns han er helt ok. men albumet without you near var ikke noe særlig syns jeg. Samme som LEF av Ferry corsten. What the ---? det var møkk 7255146[/snapback] Pfff!! Mange av de sangene er da mega! Noen litt "rare" ellers gode!! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Store N Forward Featuring Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Original Mix) Store N Forward Featuring Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Sean Tyas Remix) Store N Forward Featuring Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Cressida Remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Store N Forward Featuring Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Original Mix)Store N Forward Featuring Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Sean Tyas Remix) Store N Forward Featuring Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Cressida Remix) 7260765[/snapback] quoted for quality. +Store N Forward Featuring Mil Brokes - Spaghetti Endret 10. november 2006 av Feh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Vil høre: Jesselyn - Contact Jesselyn - Distance Derb - Satisfaktion (Yoji Biomehanika remix) Min mening om: Derb - Satisfaktion (Y.B. remix) : Egentlig ganske død. Forferdelig ensformig og ingen melodi. Synd at folk som Yoji lager sang som dette. Eneste typiske Yoji i den var beaten ^^ Jesselyn - Contact : Me like! God kvalitet fra Jesselyn som alltid! *oppdateres* Endret 11. november 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Derb - Satisfaktion (Y.B. remix) : Egentlig ganske død. Forferdelig ensformig og ingen melodi. Synd at folk som Yoji lager sang som dette. Eneste typiske Yoji i den var beaten ^^7262387[/snapback] Hva forventer du? Det er Derb. Synes den var digg, jeg. DJ Bone Crusher & Gary D. remixen var dog kulere. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Axel Coon - Lamenting City denne er tatt fra HDM, så det finnes unntak Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Derb - Satisfaktion (Y.B. remix) : Egentlig ganske død. Forferdelig ensformig og ingen melodi. Synd at folk som Yoji lager sang som dette. Eneste typiske Yoji i den var beaten ^^7262387[/snapback] Hva forventer du? Det er Derb. Synes den var digg, jeg. DJ Bone Crusher & Gary D. remixen var dog kulere. 7264506[/snapback] Derb, so? Det var Yoji jeg snakker om. Han kan jo forvandle sanger helt! Får se etter din og da Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Syns alle remixene var dritt jeg edit: originalen også forsåvidt Endret 11. november 2006 av Feh Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Noen av de kuleste låtene for tiden: Store N Forward feat. Mil Brokes - 4 Seasons In One Day (Original Mix) Super8 & DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Vocal Mix) Carl B - Social Suicide (Original Mix) Carlos - Silmarillia 2007 (4 Strings Remix) Vandall - If You Want (My Love) Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs. Mike Foyle Club Mix) Gabriel & Dresden feat. Jan Burton - Dangerous Power (Cicada Full Mix) Arcane - Red Jewel (Original Mix) DJ Tatana feat. Sarah Vieth - Silence (Extended Mix) Kyau & Albert - Are You Fine? (Original Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fy satan! Chris O'Niel eller hvordan det skrives spilte så satans bra i går. Han tok 4 klassikere på rappen + en ny en og det tok maks av!! Binary Finary - 1999 (Gouryella remix) [husker ikke atm] Carlos - Silmarilla Armin - Communication Ferry vs Guru - Junk (Flashover mix) Jeg gikk rett etter at Sander startet å spille. Shame on me! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Armin van Buuren - 10 years CD 1 Armin van Buuren - Hymne Armin van Buuren - Sail Armin van Buuren - Love You More (Feat. Racoon) Armin van Buuren - Communication Part 3 Armin van Buuren - Yet Another Day (Feat. Ray Wilson) Armin van Buuren - Burned with Desire (Feat. Justine Suissa) (Rising Star Mix) Armin van Buuren - 4 Elements Armin van Buuren - Sound of Goodbye (Dark Matter Remix) Armin van Buuren - Clear Blue Moon Armin van Buuren - Blue Fear Armin van Buuren - Exhale (Feat. System F) CD 2 Armin van Buuren - Who Is Watching (Tonedepth Remix) Armin van Buuren - Saturday Night (Vs. Herman Brood) Armin van Buuren - Zocalo (Feat. Gabriel & Dresden) Armin van Buuren - This World Is Watching Me (Vs Rank 1 Feat. Kush) Armin van Buuren - Sunspot (Feat. Airwave) Armin van Buuren - Touch Me Armin van Buuren - Simple Things (Feat. Justine Suissa) Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Red Light Dub) Armin van Buuren - Wall Of Sound (Airbase Presents Parc Mix) (Feat. Justine Suissa) Armin van Buuren - Intruder (Feat. M.I.K.E.) Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Pharmacy Volume 4: (Black) Reign In Blood CD1 mixed by DJ Hellraiser 01. DJ Hellraiser - Intro - Welcome To Hell! 02. Alter Ego - Satanic Circus (Original Mix) 03. Thilo & Evanti - Caution (Original Mix) 04. DJ Hellraiser - Acid Noir (Kamui's Viral Outbreak Remix) 05. DJ Zany - Tekno (Dana Remix) 06. Walt - Let The Music Play (Original Mix) 07. Dana - House Of Rock (Original Mix) 08. The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses (Busy Dark Mix) 09. DJ Pila vs. DJ Hellraiser - Legion (For We Are Many) (Original Mix) 10. Tommy Pulse - Creep (Original Mix) 11. DJ Hellraiser - The Pharmacy Anthem (Kiss My Acid! 303 Teaser Edit) 12. DJ Zany - Widowmaker (Original Mix) 13. Josh & Wesz - Rock It! (Original Mix) 14. DJ Pila - Xtra-Ordinary (Original Mix) 15. DJ Luna - Bring That Shit Back (Original Mix) 16. G-Shock - Demons (Promo Remix) 17. Paul Estak vs. The Headbanger - Your Mother Sucks Cocks In Hell (Original Mix) CD2 mixed by Yoji Biomehanika 01. TDR - Squelch (Sander Van Doorn Remix) 02. PG2 - Txetxe's Memory (Original Mix) 03. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs. Vincent Gorczak Remix) 04. Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) 05. System F - Qrious (Remo-Con Remix) 06. Marcel Woods - Monotone (Original Mix) 07. Walt - Let The Music Play (Hard Minimal Mix) 08. IK - Crush (Original Mix) 09. Jowan - Faceplant (Original Mix) 10. Mark Sherry vs. James Allan - Red Alert (PD's Dirty Tech Trance Mix) 11. Derb - Satisfaktion (Yoji Biomehanika & Romeo Toscani Remix) 12. A*S*Y*S - Acid Flash (Yoji Biomehanika & Romeo Toscani Remix) 13. Dave 202 - Vulcania (Yoji Biomehanika & Romeo Toscani Remix) 14. Yoji Biomehanika & Romeo Toscani - 6 Hours (Original Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Markus Schulsz, jeg syns han er helt ok. men albumet without you near var ikke noe særlig syns jeg. Samme som LEF av Ferry corsten. What the ---? det var møkk 7255146[/snapback] Pfff!! Mange av de sangene er da mega! Noen litt "rare" ellers gode!! 7260040[/snapback] fant I love you sangen på LEF. Og lurer på litt. Var ikke denne lenge kjent som "F massif - understatement"? Det tok jo flere år tror jeg før denne ble released. og hvorfor akkurat nå? ser det nesten ikke for meg at denne originalt er Ferry Corsten sin, for denne sangen har det vært mye snakk om! Ville da tro Ferry hadde sagt det var han si fra starten av. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Fy satan! Chris O'Niel eller hvordan det skrives spilte så satans bra i går. Han tok 4 klassikere på rappen + en ny en og det tok maks av!!Binary Finary - 1999 (Gouryella remix) [husker ikke atm] Carlos - Silmarilla Armin - Communication Ferry vs Guru - Junk (Flashover mix) Jeg gikk rett etter at Sander startet å spille. Shame on me! 7270118[/snapback] *kremt* Nå var det faktisk Cre8or som spilte de låtene Carlos - Silmarilla 2006 (4 Strings Remix) Armin - Communication part 4 Takk Du tenker vel forøvrig også på Under Sun vs. Signum - Captured (Sebastian Brandt Remixen) Endret 12. november 2006 av mihkku Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fy satan! Chris O'Niel eller hvordan det skrives spilte så satans bra i går.7270118[/snapback] Kris O'Neil. Danske, om jeg husker rett. Firewall feat. Jav D - Looking Too Deep (Lange Mix) Renovatio - High Definition (Digital Nature Remix) Tenishia - Five Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 fant I love you sangen på LEF. Og lurer på litt. Var ikke denne lenge kjent som "F massif - understatement"? Det tok jo flere år tror jeg før denne ble released. og hvorfor akkurat nå? ser det nesten ikke for meg at denne originalt er Ferry Corsten sin, for denne sangen har det vært mye snakk om! Ville da tro Ferry hadde sagt det var han si fra starten av. 7270561[/snapback] Den sangen har alltid hett Ferry Corsten - I Love You, og den ble først spilt på RoW konserten i 2003! Han hadde aldri tenkt å gi den ut, men etter at så mange ville lagde han er spesialversjon av den som er på L.E.F. albumet. *kremt* Nå var det faktisk Cre8or som spilte de låtene Carlos - Silmarilla 2006 (4 Strings Remix) Armin - Communication part 4 Takk Greit, Cre8or spilte dem, jeg fulgte ikke helt med. Sangene slo meg helt ut! Dansa som en gal dust helt foran der! Det tok i alle fall av maks der! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 FastFoodCrazyTechnoSet Fikk av ei venninne.. Veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå