Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Li Kwan - Point Zero

S.O. Project – Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)

Simon Patterson - F16

Marcel Woods vs. Jesselyn – Flora

Fred Baker - Lunar Eclipse

S.W. Cooperation – Get to your place

Walt – Let the Music Play (Hard Minimal Mix)

Bart Claessen – When Morning Comes (Bart Claessen Rework)

Substate – Horizon (Mac Zimms Remix)

I-Ching - The Forgotten Dream

Axel Karakasis – Seal

Ferry Corsten – Cubikated

Mac & Mac – Listen (Mac Zimms Dub)

Oliver Giacomotto – Playground

Max Walder & Manu Keaton – Adrenaline

Re:Locate – Rogue (Original Mix)

Toppers! Da var bilturen til hytta dekka :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hørt igjennom Anjunabeats Worldwide 01. må si jeg er utrolig skuffa, ikke noe drivverk i det hele tatt. Forventet meg frisk og gøyal trance, isteden er det bare repetativt, kjedelig og tamt. Beste låta på cd2 er tri-state. ikke det at den er så fantastisk bra den heller, det er nemlig en dårlig mix!

Hadde virkelig forventet utrolig mye mer. Utrolig rart det har fått så fine critics.

Hvis dette er hva dagens dj'er klarer å skrape sammen av trancemusikk ser det virkelig mørkt ut :( for dette holder absolutt ikke mål.

Får lyst til å sette på around the world in 80 days, eller creamfields mixa av Ferry Corsten når jeg hører dette albumet.

Coveret er fint, da. signed og greier. Men ubrukelig dårlig, med tanke på at jeg forhåndsbestilte dette albumet, så kom det 10virkedager for seint.

Har sendt mail og det har nå tatt over 5 dager tror jeg før jeg har fått noe respons. Alt i alt, www.cdjshop.com imponerer ikke, at all!

someone, give me quality trance

Lenke til kommentar
Kanskje det blir SvD og UTS på meg! Hurra!

7226363[/snapback]

Du fikk penger nå? :p

Ang. HDM så er det faktisk feil...

HDM kan settes opp mot trance, men en del av sangene der er ikke trance.

Men husk at Hard Dance Mania er bare en betegnelse for hardere type dance som hands-up, trance, hard trance og hardhouse som blir brukt på de cdene.

Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten :)

Lenke til kommentar

Men husk at Hard Dance Mania er bare en betegnelse for hardere type dance som hands-up, trance, hard trance og hardhouse som blir brukt på de cdene.

Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten smile.gif

du har vel rett, det er vel trance det å, men MYE av det er ufattelig dårlig, og kan ikke kalles trance i mine ører.. lasta faktisk ned 4-5 sånne 2 cd'ers album, den jeg nevnte over her var den enste som hadde noen sanger som var vært å høre på..

nei, takk gud for Sean Tyas, Alphazone, Armin Van Buuren, Above & Beyond og de gutta der.

Endret av Nish
Lenke til kommentar

7226363[/snapback]

Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten :)

7226898[/snapback]

Syns det meste på hdm minner mest om Euro Dance. Dog ble jeg overrasket over å finne G-Spott - Session 6 på 8'ern.. Noe "Trance" er det jo på disse albumene, menmen..

Lenke til kommentar

7226363[/snapback]

7226898[/snapback]

Stilen som er som oftest å finne der heter hands-up, er en blanding mellom trance og dance.

Det positive er at stilen er større enn hip-hop i Tyskland, det kjedelige er at Pulsedriver er større enn våres kongefamilie der borte.

Syns det meste på hdm minner mest om Euro Dance. Dog ble jeg overrasket over å finne G-Spott - Session 6 på 8'ern.. Noe "Trance" er det jo på disse albumene, menmen..

7227208[/snapback]

Lenke til kommentar

Å si at HDM-albumene kan settes opp mot Trance, fucker bare opp hele genren. Hvor er grensene da? Hvis dere ser etter så oser albumene av Groove Coverage, Cascada, Tune Up, Dj Sammy, Dj Plammy og Dj dontgivvashitammy og de gutta der...

Enig at enkelte sanger skiller seg ut, som sagt; G-Spot o.l. men albumene er Dance/Euro-Dance/you name it ... Drit i å kall det Trance, ødelegger bare for alle.

Lenke til kommentar
Å si at HDM-albumene kan settes opp mot Trance, fucker bare opp hele genren. Hvor er grensene da? Hvis dere ser etter så oser albumene av Groove Coverage, Cascada, Tune Up, Dj Sammy, Dj Plammy og Dj dontgivvashitammy og de gutta der...

Enig at enkelte sanger skiller seg ut, som sagt; G-Spot o.l. men albumene er Dance/Euro-Dance/you name it ... Drit i å kall det Trance, ødelegger bare for alle.

7232818[/snapback]

ødelegger for deg? Skal jeg nevne Cosmic Gate og DJ Shog?

Eller spiller Armin HDM musikk plutselig

Lenke til kommentar

7232818[/snapback]

ødelegger for deg? Skal jeg nevne Cosmic Gate og DJ Shog?

Eller spiller Armin HDM musikk plutselig

7233571[/snapback]

Som sagt, noen som skiller seg ut, men det betyr ikke at CD-ene plutselig blir Trance. Herregud, hvis Jealousy er på en HDm plate, so? Fortatt 30 andre sanger som av fjortissdance. Ikke ødelegg sjangeren da FFS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...