Tordenflesk Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 For meg var det mer det at han ga den ut gratis til de som får hans newsletter. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 For meg var det mer det at han ga den ut gratis til de som får hans newsletter. 7208735[/snapback] Men hvis han er nr 1 da har du vel booket billett til den 11 Nov? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Har noen sett denne eller? Endret 3. november 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har noen sett denne eller? 7209912[/snapback] Haha! Sånn skal jeg faen meg gjøra med dattera mi også Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Mulig det er blitt nevnt før, men her er enda en av grunnene til at Sander Van Doorn er nr.1 for meg:http://www.spinninrecords.nl/soundz/sungoe...ndoornremix.mp3 Arctic Monkeys - Sun Goes Down(Sander Van Doorn Remix) free downolad 7208715[/snapback] Konge den der. Ikke dårlig denne heller Tiesto feat. Maxi Jazz - Dance4Life (Sander van Doorn Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Li Kwan - Point Zero S.O. Project – Direct Dizko (Sander van Doorn Remix) Simon Patterson - F16 Marcel Woods vs. Jesselyn – Flora Fred Baker - Lunar Eclipse S.W. Cooperation – Get to your place Walt – Let the Music Play (Hard Minimal Mix) Bart Claessen – When Morning Comes (Bart Claessen Rework) Substate – Horizon (Mac Zimms Remix) I-Ching - The Forgotten Dream Axel Karakasis – Seal Ferry Corsten – Cubikated Mac & Mac – Listen (Mac Zimms Dub) Oliver Giacomotto – Playground Max Walder & Manu Keaton – Adrenaline Re:Locate – Rogue (Original Mix) Toppers! Da var bilturen til hytta dekka Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hard Dance Mania vol 1 2004 faktisk ganske tøff denne her. ikke det jeg hører på vanligvis, men bra Endret 5. november 2006 av Nish Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Blasfemi! HDM hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Blasfemi! tongue.gif HDM hører ikke hjemme her. enig med deg der.. ikke noe med trance å gjøre.. men er faktisk noen på den cd'n der som ikke er så aller værst Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har hørt igjennom Anjunabeats Worldwide 01. må si jeg er utrolig skuffa, ikke noe drivverk i det hele tatt. Forventet meg frisk og gøyal trance, isteden er det bare repetativt, kjedelig og tamt. Beste låta på cd2 er tri-state. ikke det at den er så fantastisk bra den heller, det er nemlig en dårlig mix! Hadde virkelig forventet utrolig mye mer. Utrolig rart det har fått så fine critics. Hvis dette er hva dagens dj'er klarer å skrape sammen av trancemusikk ser det virkelig mørkt ut for dette holder absolutt ikke mål. Får lyst til å sette på around the world in 80 days, eller creamfields mixa av Ferry Corsten når jeg hører dette albumet. Coveret er fint, da. signed og greier. Men ubrukelig dårlig, med tanke på at jeg forhåndsbestilte dette albumet, så kom det 10virkedager for seint. Har sendt mail og det har nå tatt over 5 dager tror jeg før jeg har fått noe respons. Alt i alt, www.cdjshop.com imponerer ikke, at all! someone, give me quality trance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje det blir SvD og UTS på meg! Hurra! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kanskje det blir SvD og UTS på meg! Hurra! 7226363[/snapback] Du fikk penger nå? Ang. HDM så er det faktisk feil... HDM kan settes opp mot trance, men en del av sangene der er ikke trance. Men husk at Hard Dance Mania er bare en betegnelse for hardere type dance som hands-up, trance, hard trance og hardhouse som blir brukt på de cdene. Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ang. HDM så er det faktisk feil...HDM kan settes opp mot trance, men en del av sangene der er ikke trance. Men husk at Hard Dance Mania er bare en betegnelse for hardere type dance som hands-up, trance, hard trance og hardhouse som blir brukt på de cdene. Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten smile.gif du har vel rett, det er vel trance det å, men MYE av det er ufattelig dårlig, og kan ikke kalles trance i mine ører.. lasta faktisk ned 4-5 sånne 2 cd'ers album, den jeg nevnte over her var den enste som hadde noen sanger som var vært å høre på.. nei, takk gud for Sean Tyas, Alphazone, Armin Van Buuren, Above & Beyond og de gutta der. Endret 6. november 2006 av Nish Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Michael Angelo & Jim - One Step Beyond (Original Mix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kanskje det blir SvD og UTS på meg! Hurra! 7226363[/snapback] Du fikk penger nå? Ang. HDM så er det faktisk feil... HDM kan settes opp mot trance, men en del av sangene der er ikke trance. Men husk at Hard Dance Mania er bare en betegnelse for hardere type dance som hands-up, trance, hard trance og hardhouse som blir brukt på de cdene. Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten 7226898[/snapback] Syns det meste på hdm minner mest om Euro Dance. Dog ble jeg overrasket over å finne G-Spott - Session 6 på 8'ern.. Noe "Trance" er det jo på disse albumene, menmen.. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kanskje det blir SvD og UTS på meg! Hurra! 7226363[/snapback] Du fikk penger nå? Ang. HDM så er det faktisk feil... HDM kan settes opp mot trance, men en del av sangene der er ikke trance. Men husk at Hard Dance Mania er bare en betegnelse for hardere type dance som hands-up, trance, hard trance og hardhouse som blir brukt på de cdene. Å si at HDM ikke er trance er feil, bruk heller en av sangene som utgangspunkt ikke cden. I så fall burde dere ta en titt på tracklisten 7226898[/snapback] Stilen som er som oftest å finne der heter hands-up, er en blanding mellom trance og dance. Det positive er at stilen er større enn hip-hop i Tyskland, det kjedelige er at Pulsedriver er større enn våres kongefamilie der borte. Syns det meste på hdm minner mest om Euro Dance. Dog ble jeg overrasket over å finne G-Spott - Session 6 på 8'ern.. Noe "Trance" er det jo på disse albumene, menmen.. 7227208[/snapback] Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Shaun Baker - 1 Lightforce - Fantasy Scoop - Drop it 2pm - sonata Mauro Picotto - Komodo --------- Er ikke det bra trance så veit ikke jeg ass! Endret 6. november 2006 av oDDi2k Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Å si at HDM-albumene kan settes opp mot Trance, fucker bare opp hele genren. Hvor er grensene da? Hvis dere ser etter så oser albumene av Groove Coverage, Cascada, Tune Up, Dj Sammy, Dj Plammy og Dj dontgivvashitammy og de gutta der... Enig at enkelte sanger skiller seg ut, som sagt; G-Spot o.l. men albumene er Dance/Euro-Dance/you name it ... Drit i å kall det Trance, ødelegger bare for alle. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Å si at HDM-albumene kan settes opp mot Trance, fucker bare opp hele genren. Hvor er grensene da? Hvis dere ser etter så oser albumene av Groove Coverage, Cascada, Tune Up, Dj Sammy, Dj Plammy og Dj dontgivvashitammy og de gutta der... Enig at enkelte sanger skiller seg ut, som sagt; G-Spot o.l. men albumene er Dance/Euro-Dance/you name it ... Drit i å kall det Trance, ødelegger bare for alle. 7232818[/snapback] ødelegger for deg? Skal jeg nevne Cosmic Gate og DJ Shog? Eller spiller Armin HDM musikk plutselig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Å si at HDM-albumene kan settes opp mot Trance, fucker bare opp hele genren. Hvor er grensene da? Hvis dere ser etter så oser albumene av Groove Coverage, Cascada, Tune Up, Dj Sammy, Dj Plammy og Dj dontgivvashitammy og de gutta der... Enig at enkelte sanger skiller seg ut, som sagt; G-Spot o.l. men albumene er Dance/Euro-Dance/you name it ... Drit i å kall det Trance, ødelegger bare for alle. 7232818[/snapback] ødelegger for deg? Skal jeg nevne Cosmic Gate og DJ Shog? Eller spiller Armin HDM musikk plutselig 7233571[/snapback] Som sagt, noen som skiller seg ut, men det betyr ikke at CD-ene plutselig blir Trance. Herregud, hvis Jealousy er på en HDm plate, so? Fortatt 30 andre sanger som av fjortissdance. Ikke ødelegg sjangeren da FFS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå