Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan noen gi meg endel "innertiere", trenger å gjenoppdage trance? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) her har du noen fete låter Vandall - Can't Explain (Alphazone Remix) Sean Tyas - Lift (Sean Tyas Rework) JS Ten - Spiritualised (Bass Wizards Remix) DJ U-Hey & Minagawa - Survivor (Alphazone Remix) Cloudchaser - Aerodynamic (Alphazone Remix) Beam - On Your Mind CapeTown - ProgLifter Alt+F4 - Alt+F4 (Original Mix) Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Pres. Eddie Williams Remix) Ellers er Resonate 5 sterkt å anbefale Endret 15. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Takker så myket, kommer tilbake med feedback etter snarlig "kjøp" Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 PencilCase: Altitude - Flood Warning (Signalrunners Remix) Arcane - Ice Beach (Original Mix) Armin van Buuren - Sail (Carl B's Without Hope Remix) Chicane feat. Bryan Adams - Don't Give Up (Disco Citizens vs. Tomski Remix) Deepsky - Stargazer (X-Cabs Mix) Gus Gus - Purple (Sasha vs. The Light) Matt Hardwick vs. Smith & Pledger - Day One (Above & Beyond's Big Room Mix) Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs. Mike Foyle Remix) Tilt vs. Paul van Dyk - Rendezvous (Quadrophonic Mix) Tranquility Base feat. Carrie Skipper - Surrender (Original Mix) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Cloudchaser - Trancebreak (Original Mix) Lee Haslam - Checkmate (Original Mix) Lee Haslam - Carpe Diem (Seize The Day) (Original Mix) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Takker enda en gang, er i full gang med å "kjøpe" ... voff voff Hadde glemt hvor hypnotisk hektende trance er: Var med på HW-lanet, og der ble jeg "utsatt" for geriljatrance noen sene nattetimer, og følelsen kom tilbake. Utmerket "bensin" når man trener. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Beam - On Your Mind Var så sinnsykt forelska i den låta en periode.. Still on my Top 5. ------ Cosmic Culture - Oceans Lagoon - Cosmic Ray Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kai Del Noi - Beyond Doubt (Sean Tyas Remix) Amphiby & Spiral Motion - Eyes Of Ice (Original Mix) Amphiby & Spiral Motion - Liquid Mask (Original Mix) Will B - Luz De Sol (Will B's NJB Mix) Shah Presents Magic Island - Paradise (Aly & Fila Remix) David Forbes & Mallorca Lee - 92 Elements (Misja Helsloot Presents Traction Control Remix) Se Ra Phic - Sunset Rose (Original Mix) Niklas Harding & Funabashi - Addictive (Original Mix) Sasha Da Link - High Tension (Envio Remix) Nomen Nescio - Double 01 (Van Gelder Remix) Genix - Aluna (Xfade Remix) 3 Colours - Morning Dust (Hawk Remix) Jonas Steur - Back To Basics (Re:Locate Remix) Ilka - Northern Lakes (Tenthu Remix) Miguel Sassot - Empty (Aly & Fila Remix) Salt Tank - Eugina (Allende Remix) Tearrain - Sleepless Fall (A98 Remix) Urban Lea - Ecosphere (Original Mix) Edin Bosnjak - Blue Horizons (Original Mix) Edin Bosnjak - Ignition (Original Mix) P.H.A.T.T. & Solar Scape - Promise (P.H.A.T.T.'s Epic Mix) Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Nå har jeg ikke sjekket om disse her er nevnt fra før, men de er uansett verdt å nevnes igjen: Cosmic gate - I feel wonderful Bart Claessen - Persona non grata Alex Bartlett - Amnesia (Technikal remix) Audiscape - Walk away (P.H.A.T.T. vocal remix) Jurgen Vries - Take my hand (Original mix) - Helt fantasktisk låt. Må høres. White Water - The unknown Perasma - Swing 2 harmony (Original mix) Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix) Dido - Sand in my shoes (Above and Beyond's UV mix) - Mycket bra. Og nå til høydepunktet: Darren Styles - Getting Better (Technikal remix) Finner du denne, har du funnet gull. Den blir dog vanskelig å få tak i. Endret 15. oktober 2006 av Grimboo Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nå har jeg ikke sjekket om disse her er nevnt fra før, men de er uansett verdt å nevnes igjen: Cosmic gate - I feel wonderful Bart Claessen - Persona non grata Alex Bartlett - Amnesia (Technikal remix) Audiscape - Walk away (P.H.A.T.T. vocal remix) Jurgen Vries - Take my hand (Original mix) - Helt fantasktisk låt. Må høres. White Water - The unknown Perasma - Swing 2 harmony (Original mix) Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix) Dido - Sand in my shoes (Above and Beyond's UV mix) - Mycket bra. Og nå til høydepunktet: Darren Styles - Getting Better (Technikal remix) Finner du denne, har du funnet gull. Den blir dog vanskelig å få tak i. 7075791[/snapback] Har originalen og syns den er ganske genial. Technikal remixen har jeg dog ikke hørt. Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har originalen og syns den er ganske genial. Technikal remixen har jeg dog ikke hørt. 7075829[/snapback] Da er det bare til å begynne å lete, for Technikal remixen er enda bedre. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tidy Presents Dark By Design The Producer Series CD1 New Mix 1. Welcome - DbD 2. Hypnotized - DbD Vs Steve Hill feat. Alexis Hart 3. The Storm - Kain Marco 4. Lost In The Dark - DbD & SMG 5. Freedom - DbD 6. Is Anybody There? - Kain Marco 7. Girls & Boys - DbD Vs Steve Hill 8. No Go Go For Launch - NFX (DbD & Alex Kidd Remix) 9. Shogun Of The Dark - DbD 10.Boot It Up - The Organ Donors Vs Alex Kidd (DbD Mix) 11.STFU - DbD 12.Hate - DbD & McBunn 13.Money Shot - DbD & Alex Kidd 14.Walking In The Air - DbD & SMG 15.Something Bad - DbD & Alex Kidd 16.Severe Punishment - DbD (DbD's 06 Mix) CD 2 - Remixes & Classics 1. Intro 2. The Dawn - TDV (DbD Remix) 3. 9 Bar - OD404 (DbD Remix) 4. Strapped In - LOX Vs DbD 5. Cloudwalking - Gaz West Vs Foxy 6. Playing With Fire - Gaz West (DbD Remix) 7. Till Tears Do Us Part - Heavens Cry (DbDs Hellhouse tribute Mix) 8. My Angel - Kain Marco 9. Stay - Avaline 10. Bitch - DbD 11. First Impressions - Dave Joy (DbD Remix) 12. Pure Thrust - Marc Dawn (DbD Vs Steve Hill) 13. Never Sever - Avaline 14. O - Dj Scot Project (DbD Remix) 15. The Second Trip - Hennes & Cold (DbD & Alex Kidd Remix) 16. Blackout - DbD (DbD's 06 Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 DbD ftw! Alltid digga dem! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jepp. Mange godbiter i det albumet der Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jepp. Mange godbiter i det albumet der 7079317[/snapback] Bare at det IKKE er trance da.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er det da om jeg tør spørre? Hard Trance er jo Trance det og. Hvis du mener at det ikke er Trance, så er jeg veldig interessert i å høre begrunnelsen din for det. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er det da om jeg tør spørre? Hard Trance er jo Trance det og. Hvis du mener at det ikke er Trance, så er jeg veldig interessert i å høre begrunnelsen din for det. 7080608[/snapback] Det er heller ikke Hardtrance, men Harddance. Harddance er en term som omfatter hard trance, hard house, nu-NRG, hard-NRG, hardstyle, freeform hardcore, jumpstyle ++ Som de fleste av disse sub-genrene så har de gått bort fra sine opprinnelige kjennemerker.. f.eks har ikke hardhousen lenger noen housy-feeling over seg i det hele tatt lenger.. og like dan med de andre. Derfor brukes det en term som Harddance om dem. (Og ja, Hardancemania-serien er dance, ikke harddance =P). Med argumentet over så følger det at det blir feil å poste den CD'en som er harddance her da harddance og trance er to separate sjangere. Det var min begrunnelse Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dustwave: nå ble jeg helt forvirret her Kan vi ikke bare bli enige om å unngå topp 20-dance, råne-trance og LAN-dance? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 DbD ftw! Alltid digga dem! 7079311[/snapback] Bortsett fra at det ikke er dem, men han Mr. Gaz West himself Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hva er det da om jeg tør spørre? Hard Trance er jo Trance det og. Hvis du mener at det ikke er Trance, så er jeg veldig interessert i å høre begrunnelsen din for det. 7080608[/snapback] Det er heller ikke Hardtrance, men Harddance. Harddance er en term som omfatter hard trance, hard house, nu-NRG, hard-NRG, hardstyle, freeform hardcore, jumpstyle ++ Som de fleste av disse sub-genrene så har de gått bort fra sine opprinnelige kjennemerker.. f.eks har ikke hardhousen lenger noen housy-feeling over seg i det hele tatt lenger.. og like dan med de andre. Derfor brukes det en term som Harddance om dem. (Og ja, Hardancemania-serien er dance, ikke harddance =P). Med argumentet over så følger det at det blir feil å poste den CD'en som er harddance her da harddance og trance er to separate sjangere. Det var min begrunnelse 7080880[/snapback] Takk for oppklaringen Filterheadz - Blue Sky Happiness Jealous Guys - Mr. Brightside (Big Room Mix) Mark Eteson - Apollo Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability Super8 vs. Dj Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Dub Mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå