hfthomas Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 DJ Tiesto, Paul Oakenfold, Paul van dyk, rank 1, Marco V, Ferry Corsten, ATB & Sasha - KFC One Trance 9 timer lang deilig trance! 7062027[/snapback] har hørt den mixen til paul oakenfold er best.. har du bra kvalitet? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 OH YEAH! Da er Destinations og Anthollogy One bestilt! Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 DJ Tiesto, Paul Oakenfold, Paul van dyk, rank 1, Marco V, Ferry Corsten, ATB & Sasha - KFC One Trance 9 timer lang deilig trance! 7062027[/snapback] har hørt den mixen til paul oakenfold er best.. har du bra kvalitet? 7062229[/snapback] den er passe bra men ikke den beste Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 den er passe bra men ikke den beste 7064568[/snapback] hvor mange mb? Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Solar Factor - Urban Shakedown Push vs. Globe - Tranceformation Element Four - Element Four Madonna - Sorry (Paul Oakenfold Remix) Deepsky - Stargazer (X-Cabs Remix) Body Shock - Full Moon Fire & Ice - Lost Emotions 2001 Marcel Woods - Advanced (Ton TB Remix) Three Drives - Air Traffic Quivver - Space Manoeuvres Part Three (Pole Folder Remix) Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 den er passe bra men ikke den beste 7064568[/snapback] hvor mange mb? 7064656[/snapback] 96 mb ellr noe Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen trance sanger som er blitt mest spilt på iPod'en min Akira - Million Miles From Home Cascada - Ready For Love Clubraiders - Move Your Hands Up Danielle Paris - I Can't Stand It (Cascada Mix Edit) Dreze - Emotion East Clubbers - Beat Is Coming Groove Coverage - 21st Century Digital Girl Michael Urgacz Vs. Sean Tyas - 4 Corners Pulsedriver - Neptuna Red Light District - Dream Of You (Rob Mayth Edit) Vanessa Wind - Ich Lebe (Andy Garcia Radio Mix) Ziggy X - Free Your Mind Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Marco V - Any Better, Or? Nomen Nescio - Double 01 (Van Gelder Remix) Super8 + DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Original Mix) True Form - Forbidden Colours (Sean Tyas Rework) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg vet vi bare skal poste bra trance, men jeg hørte nettopp Shaun Baker - Bakerman og jeg ble nærmest flau på hans vegne ... og for å gjenopprette likevekten i denne posten: Sirenal - Wastelandpå Forbidden Paradise 7 ga meg gåsehud nå når jeg jeg fikk høre den igjen for et par år siden. Kan fortsatt huske tilbake til når jeg var 9-10 år gammel og hørte på Radio Oslo konstant. Var en virkelig schlæger for meg den. Endret 14. oktober 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Svenson & Gielen - Unknown Pleasure Thrillseekers - Dreaming of you(flutlicht mix) To meget fete slagere Oddbjørn the legend: hvor har du fått den signaturen fra?!?! EDIT: forreste gutta. anbefaler alle som har sansen for trance og lignende musikk til å prøve " traktor instruments, dj studio" bruker det selv, fungerer ypperlig til å mixe med. så slepper man å bruke cash på decks, vinyler og stifter Endret 14. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Assure - Enemy Territory (Original Mix) Assure - Enemy Territory (Leon Bolier Remix) Eteson & Spencer - Atlantic (Original Mix) Eteson & Spencer - Atlantic (G&M Project Remix) M.I.K.E. presents Ahead - 3Gether M.I.K.E. presents Ahead - Back To Reality Super8 + DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Original Mix) Super8 + DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Dub Mix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Assure - Enemy Territory (Original Mix) den tar av! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ingen her som har denne? høres jævlig digg ut Agnelli & Nelson - Everyday (Sean Tyas Remix) er låta Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med en sang. den var på radioen for en del år siden.. trur det var så langt tilbake som år 2000 det var skikkelig trance! en kar sa det var dj energy ellernoe, men det tviler jeg på det er noen kjerringer som synger midt inni sangen, som jeg liker å kalle samer, og etter det tar sangen helt av kan minne litt om: Oneness with the universe - O.S.I.R.I.S, men er ikke den er heller ikke Komodo (save a soul) - mauro picotto Endret 15. oktober 2006 av spax Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen trance sanger som er blitt mest spilt på iPod'en min Akira - Million Miles From Home Cascada - Ready For Love Clubraiders - Move Your Hands Up Danielle Paris - I Can't Stand It (Cascada Mix Edit) Dreze - Emotion East Clubbers - Beat Is Coming Groove Coverage - 21st Century Digital Girl Michael Urgacz Vs. Sean Tyas - 4 Corners Pulsedriver - Neptuna Red Light District - Dream Of You (Rob Mayth Edit) Vanessa Wind - Ich Lebe (Andy Garcia Radio Mix) Ziggy X - Free Your Mind 7066662[/snapback] Du burde seriøst revurdere synet ditt på trance, det meste av det der er DANCE! Christ.. å kalle Cascada og Pulsedriver for Trance.. ikke rart denne verdenen er så nedsettende om Trance! Nå over til mer koselige ting, god trance.. har kommet mye bra i det siste, overaskende mye bra faktisk.. her er noen av de som er verdt å nevne: Alex Monakhov - Roundabout David Forbes - 92 Elements (Misja Helslott Presents Traction Control Remix) Eteson And Spencer - Atlantic (G&M Project Remix) Kuffdam And Plant - The Ones We Loved (Dogzilla Remix) <-- MASSIV! Leama & Moor - Waiting (Andrew Bennett and Tom Cloud Dub Mix) Niklas Harding & Funabashi - Addictive Nitrus Oxide presents Redmoon - Cumulus (Original Mix) Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=JVjBZzN_Fzk er en nydelig video, Armin sier hva han mener om "cheesy" musikk som folk spiller og kaller Trance. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Respect to dj sammy for what he's doing, but its not my thing =) Comment of the year!! Men dette er faktisk sant, når jeg fortelle folk jeg hører på trance, er det alltid noen som skal rakke ned på den typen musikken. Kun fordi de er uvitende og ikke vet at den "trancen" de har hørt kalles dance. Men når jeg viser dem ekte kvalitetstrance er det faktisk mange som får øynene opp for hvor god den sjangern er EDIT: får vel poste litt musikk også da. Shane 54 - Vampire Shane 54 - Equinox 4 (Original Mix) Shane 54 - Too Late to Turn (Armin van Buuren Remix) Endret 15. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen trance sanger som er blitt mest spilt på iPod'en min Akira - Million Miles From Home Cascada - Ready For Love Clubraiders - Move Your Hands Up Danielle Paris - I Can't Stand It (Cascada Mix Edit) Dreze - Emotion East Clubbers - Beat Is Coming Groove Coverage - 21st Century Digital Girl Michael Urgacz Vs. Sean Tyas - 4 Corners Pulsedriver - Neptuna Red Light District - Dream Of You (Rob Mayth Edit) Vanessa Wind - Ich Lebe (Andy Garcia Radio Mix) Ziggy X - Free Your Mind 7066662[/snapback] hehe, du.. jeg hørte på akkuratt det samme og kalte det trance (det er faktisk dance), men en vakker dag fant jeg denne siden og fant den ekte trance og den er vidunderlig Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Michael Urgacz Vs. Sean Tyas - 4 Corners denne går vel under trance Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen trance sanger som er blitt mest spilt på iPod'en minDet var ikke mye trance der. Kommersiel plastikk-dance derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå